فارسی
سه شنبه 29 اسفند 1402 - الثلاثاء 8 رمضان 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
241
نفر 130
80% این مطلب را پسندیده اند

آشنایی با استاد

عامل خانواده و مربّى اخلاق باعث شد كه استاد پس از تكميل دروس دبيرستانى، راه طلبگى را در پيش بگيرد و پس از مشورت با مرحوم الهى قمشه اى(رحمه الله) دروس طلبگى را آغاز كند.
آشنایی با استاد

شمه اى از زندگانى استاد حسین انصاریان

قرنهاست كه شهرستان خوانسار چهره هاى بزرگ علمى و ادبى و هنرى و چهره هايى بس ماندگار را به جامعه بشرى تحويل داده است.
چهره هاى عالم و ملكوتى مانند مرحوم آية الله العظمى آقا حسين خوانسارى(رحمه الله) ، مرحوم آية الله العظمى آقا جمال خوانسارى(رحمه الله) ، مرحوم آية الله العظمى سيد محمدتقى خوانسارى(رحمه الله) ، مرحوم آية الله العظمى سيد احمد خوانسارى(رحمه الله) و هزاران عالم ديگر همگى برخاسته از اين قطعه ايران اسلامى مى باشند.


دانشمند معظم، استاد حسين انصاريان در 18 آبان ماه سال 1323 در اين شهر عالم پرور متولد شد.
پدر او از خاندان حاج شيخ مى باشد. اين خاندان از خانواده هاى شناخته شده و خدمتگذار به دين بوده اند و عالمان باعظمتى در اين خاندان بزرگ به چشم مى خورد. مرحوم آية الله العظمى شيخ موسى انصاريان (خوانسارى)(رحمه الله) كه شخصيت علمى و دينى او بر اهل فن پوشيده نيست نيز از همين خانواده بود.
مرحوم امام خمينى رضوان الله تعالى عليه مى فرمودند: بهترين كتاب صلاة در فقه شيعه ، كتاب مرحوم آية الله انصاريان مى باشد. او دهها اثر علمى از خود بجا گذاشت كه منية الطالب كه تقريرات درس مرحوم نائينى است از آثار علمى آن بزرگوار مى باشد.


در شهر نجف قاطبه علما به مرجعيت آن مرحوم ـ بعد از آية الله العظمى اصفهانى ـ اعتقاد داشتند، اما عمر او كفاف نداد و قبل از مرحوم سيد از دار دنيا رفت.
خانواده مادرى استاد، از سادات مصطفوى آن شهر مى باشند كه جد مادرى استاد از چهره هاى شناخته شده و امين آن شهر بوده و بارها اتفاق مى افتاد كه علماى زيادى كه از نجف و قم به خوانسار مى آمدند به منزل او وارد مى شدند.


استاد در سن 3 سالگى خاطره اى در اين مورد بيان مى كنند:
«روزى آية الله العظمى محمدتقى خوانسارى(رحمه الله) به منزل جد ما آمده بود. من در سنين كودكى در اتاق را باز كردم و مستقيم به طرف آية الله خوانسارى رفتم و در آغوش او نشستم. پدربزرگم جلو آمد كه من را به اندرون ببرد. آية الله خوانسارى جلوى او را گرفت و مرا نوازش كرد و از من پرسيد: مى خواهى در آينده چكاره شوى؟ جواب دادم: مى خواهم مثل شما بشوم. ايشان در حق من دعا كرد.
هرگاه شبح آن خاطره از ذهنم مى گذرد، و ياد آن چهره ملكوتى و دعاى آن بزرگوار كه مى افتم، يكى از شيرين ترين خاطرات عمرم در ذهنم تداعى مى شود».


استاد انصاريان در سومين بهار زندگى بود كه دست تقدير، خانواده او را منتقل به تهران كرد، و در يكى از محله هاى مذهبى آن شهر ـ خيابان خراسان ـ سكونت گزيدند.
محور علمى آن منطقه در آن زمان مرحوم آية الله حاج شيخ على اكبر برهان(رحمه الله) بود. استاد در همان اوان كودكى از محضر پرفيض آن استاد الهى بهرمند شد. معظم له بارها به اين نكته اذعان مى كند كه: «تاكنون مانند و همتاى او را در ميان چهره هاى روحانى نديده ام».


آية الله برهان كه عالمى تحصيل كرده و مجتهدى وارسته بود، در آن روزها امامت جماعت مسجد لُر زاده را عهده دار بود. آن عالم آگاه مسجد را به نحوى اداره مى كرد كه خردسال و جوان و پير مجذوب آن كانون الهى بودند. همچنين آن مرحوم مدرسه اى را در آن منطقه بنا گذاشت كه شاگردان از كلاس اول تحت تربيت مستقيم آن مرحوم قرار گرفته بودند.


استاد انصاريان يكى از خاطرات خود را در مورد مرحوم برهان چنين بيان مى كند:
«بارها از آن مرحوم در منبر و كلاس شنيده بودم كه علاقه اى نداشت در تهران از دنیا برود و در تهران دفن شود، و اين مسأله به عنوان دعايى در آمده بود كه آن مرحوم با اشك چشم در ليالى احيا به محضر پروردگار عرضه مى كرد. عاقبت آن بزرگوار در سال 1338 زمانى كه من 14 سال بيشتر نداشتم در سفر حج در حريم امن پروردگار از دنيا رفت و پيكر پاک او در شهر جده نزديک به مدفن حضرت حوا دفن گرديد».
ديدن چهره ملكوتى آن استاد اخلاق، و منش و روش زندگانى او در استاد اثر عميق بخشيد، به نحوى كه استاد جاى خالى آن معلم الهى را تا هم اكنون نيز در وجود خود حس مى كند.


استاد انصاريان از كودكى با چهره هاى الهى مأنوس بود. چهره هايى مانند مرحوم آية الله سيد محمدتقى غضنفرى(رحمه الله) از علمای بزرگ شهر خوانسار  ـ كه باز هم خاطره اى از آن مرحوم از زبان استاد بيانگر اين انس و الفت روحانى و معنوى معظم له با بزرگان و فرزانگان است:
«سال اولى كه به سلک محصلان دينيّه درآمده بودم، و خبر آن به مرحوم غضنفرى رسيد، در منزل خود به مناسبت طلبگى من مهمانى خاطره انگيزى را ترتيب داد و در آن مهمانى از بستگان پدرى و عده اى از اهالى محل را دعوت نمود.
اين مهمانى از آن عالم وارسته آن هم به مناسبت اينكه من قدم در وادى علم گذاشته بودم آن هم در سنين جوانى، اثر تشويقى بسزايى در من داشت. مرحوم غضنفرى عالمى وارسته و ساده زيست بود و سالها در شهر خوانسار در زمان طاغوت نماز جمعه را اقامه مى نمود».


يكى ديگر از آن چهره هاى ملكوتى، مرحوم آية الله سيد حسين علوى خوانسارى(رحمه الله) بود. مرحوم علوى از مجتهدان سرشناس خوانسارى بود و درمحله بالاى خوانسار ـ محله مادرى استاد ـ اقامه جماعت و تدريس داشته و صدها محصل علوم دينى از محضر او استفاده ها بردند. ايشان در حالى از نجف اشرف به خوانسار آمده بودند كه استادان آن بزرگوار اجتهاد او را مكتوباً تصريح نموده بودند.


باز هم پاى صحبت استاد مى نشينيم و خاطره اى از آن مرحوم مى شنويم:
«سال اولى بود كه ملبس به لباس روحانيت شده بودم و براى ديدن جد مادرى مرحوم سيد محمد باقر مصطفوى(رحمه الله) و جده ام و اقوام به خوانسار رفته بودم. يكى از آشنايان مرا در خيابان ديد و گفت: حاضرى ده شب در مسجد آقا اسد الله منبر بروى؟ گفتم: حاضرم روز اولى كه به مسجد رفتم ديدم آن عالم بزرگوار ـ مرحوم آية الله علوى ـ در جمع مستمعان نشسته است. تعجب كردم كه آن عالم و مجتهد بزرگوار به چه مناسبت پاى منبر جوان نوپايى چون من آمده بود، پيش خود گفتم: شايد با بانى مجلس رابطه اى دارد، اما با كمال تعجب ديدم تمام اين ده روز در مجلس شركت كرد و شركت او هم بخاطر تشويق من بوده است».


يكى ديگر از آن چهره ها آية الله حاج سيد محمدعلى ابن الرضا خوانسارى دامت بركاته است كه استاد از كودكى به مناسبت نسبت فاميلى كه به ايشان داشتند، با ايشان حشر و نشر داشته اند. استاد در خصوص ارتباط با اين عالم متخلق چنين مى فرمايد:
«از همان ايام كودكى يک نكته اساسى و زيبا از حضرت آقاى ابن الرضا دامت بركاته ـ كه داراى موقعيت علمى و شخصيت اجتماعى ممتاز و صفاى باطن هستند ـ در ذهنم نقش بسته بود كه: در هر شب جمعه بعد از نماز عشاء، زيارت حضرت اباعبدالله الحسين(عليه السلام) (وارث) را ايستاده و با شور و حال براى عموم مردم قرائت مى كردند كه ارتباط اين عالم بزرگوار به اين كيفيت با حضرت سيدالشهداء(عليه السلام) اثرات مثبتى در روحيه من داشت».
از جمله افرادى كه استاد با آن چهره ها ارتباط داشته اند مى توان از مرحوم الهى قمشه اى(رحمه الله) نام برد كه استاد در جلسه اخلاق آن مرحوم استفاده ها برده است.


مجموعه اين عوامل ـ عامل خانواده و مربّى اخلاق ـ باعث شد كه استاد پس از تكميل دروس دبيرستانى، راه طلبگى را در پيش بگيرد و پس از مشورت با مرحوم الهى قمشه اى(رحمه الله) دروس طلبگى را آغاز كند.
تحصيلات استاد در دو حوزه علمى تهران و قم بوده است. در تهران ادبيات را آغاز مى كند و پس از اتمام ادبيات به محضر عالم ربانى حضرت آية الله ميرزا على فلسفى دامت بركاته ـ كه آن روزگار بعد از مرحوم برهان در مسجد لُر زاده اقامه جماعت داشته اند ـ مى رسد و از ايشان تقاضا مى كند كتاب معالم الاصول را به صورت خصوصى براى ايشان تدريس فرمايد. آن عالم كم نظير ـ كه جزء معدود كسانى هستند كه مرحوم آية الله العظمى خوئى(رحمه الله) كتباً به اجتهاد او تصريح داشته ـ تقاضاى استاد را مى پذيرد و پس از اتمام لمعتين و معالم از محضر آية الله فلسفى كسب اجازه مى نمايد تا به حوزه علميه قم مهاجرت نمايد. آية الله فلسفى استاد را تشويق نموده و ايشان را با مهربانى در آغوش مى گيرد و زمانى كه استاد تقاضاى نصيحتى مى كند كه ره توشه راه او باشد، آية الله فلسفى حديثى را از پيامبر بعنوان هديه و زاد به او مى فرمايد كه: «مَن كَانَ لِلَّهِ كانَ اللّهُ لَه». استاد انصاريان مى فرمايد: «از آن روز تا به امروز سعى كردم به سفارش ایشان عمل کنم و دست عنایت خداوند را هم در زندگی خود دیدم. آرى، هركس كه با او باشد خدا نيز با او خواهد بود».


استاد در حوزه علميه قم نيز مانند تهران سعى مى نمايد با چهره هاى الهى مأنوس باشد. لذا به محضر مرحوم آية الله حاج شيخ عباس طهرانى(رحمه الله) مى رسد و از محضر پربركت او بهره ها مى برد.
همچنين در جلسات اخلاقى مرحوم حاج آقا حسين فاطمى(رحمه الله) شركت مى نمايد و در اين زمينه مى فرمايد:
«غالب سخنرانى هاى اخلاقى آية الله فاطمى همراه با اشک چشم و شور و حال از جانب خود آن مرحوم و شاگردان بود».


سرانجام بدست مبارک مرحوم آية الله حاج شيخ عباس طهرانى(رحمه الله) ملبس به لباس روحانيت مى گردد و تحصيلات خود را اينگونه ادامه مى دهد:
رسائل و مكاسب و كفايه را نزد علماى گرانقدرى مانند آية الله اعتمادى، آية الله العظمى فاضل لنكرانى، آية الله صالحى نجف آبادى و آية الله صانعى فرا مى گيرد.
پس از اتمام سطوح عاليه وارد مرحله استنباطى فقه و اصول ـ درس خارج ـ مى گردد. در اين قسمت هم از محضر فقهاى عظام: مرحوم آية الله سيد محمد محقق داماد(رحمه الله)، مرحوم آية الله منتظرى(رحمه الله)، مرحوم آية الله حاج شيخ ابوالفضل نجفى خوانسارى(رحمه الله) و بالاخص ساليانى از محضر مرحوم آية الله العظمى حاج ميرزا هاشم آملى(رحمه الله) استفاده ها مى نمايد، كه حاصل اين برهه از ايام تحصيلى استاد، تقريرات گرانمايه فقه و اصول درس مرحوم آية الله حاج ميرزا هاشم آملى(رحمه الله) است كه ايشان به رشته تحرير درآورده اند، که این اثر بصورت مخطوط می باشد و مباحث حكمت را از حضور آية الله گيلانى معاني و بيان و بديع را از محضر حجة الاسلام و المسلمين جوادي در تهران استفاده نمودند.


لازم بذكر است كه در پس اين تلاش چشم گير، معظم له از بزرگان آيات و مراجع تقليد مانند: مرحوم آية الله العظمى ميلانى(رحمه الله) و مرحوم آية الله العظمى آخوند همدانى(رحمه الله) و مرحوم آية الله كمره اى(رحمه الله) و مرحوم آية الله العظمى گلپايگانى(رحمه الله) و مرحوم آية الله العظمى حاج سيد احمد خوانسارى(رحمه الله) و مرحوم آية الله العظمى مرعشى نجفى(رحمه الله) و مرحوم آية الله العظمى امام خمينى(رحمه الله) صاحب اجازات علميه و روائيّه مى باشند.


استاد بعد از تحصيل علوم دينى و اتمام مدارج عاليه حوزوى و استفاده از محضر بزرگان و اساتيد حوزه علميه براى رسيدن به هدف اصلى خود ـ كه مهمترين مسئله براى يک محصل علوم دينى محسوب مى شود ـ كه همان تحقيق و تأليف و تبليغ علوم اسلامى مى باشد، از حوزه علميه قم به تهران مراجعت مى نمايد و تاكنون بيش ازچهل سال است كه علاوه بر  حدود سی هزار ساعت سخنرانی در داخل وخارج کشور مشغول خدمت در انجام وظائف الهى مى باشند.
شش هزار نوار سخنرانى بى تكرار و بيش از هشتاد عنوان كتاب درقالب 128 جلد ـ از محصولات اقامت اجبارى معظم له در تهران مى باشد.

 

مجموع آثار استاد انصاریان به زبان فارسی و زبان‌های خارجی

1. آثار فارسی استاد (194 جلد):

الف) ترجمه‌ها (1 – 11 ): 

1 . ترجمه قرآن کریم
2 . ترجمه نهج‌ البلاغه
3 . ترجمه صحیفه سجادیه
4 . ترجمه مفاتیح‌ الجنان
5 . ترجمه اصول کافی (5 جلد)
6 . ترجمه کامل الزیارات
7 . ترجمه خصال شیخ صدوق (در دست چاپ)


ب) شروح و تفاسیر (12 تا 84):

1 . تفسیر حکیم (مجموعا حدود 40 جلد، تاکنون 14 جلد چاپ شده)
2 . تفسیر و شرح صحیفه ‌سجادیه (15 جلد)
3 . عرفان ‌اسلامی (شرح‌ مصباح الشریعه‌ - 15 جلد)
4 . تفسیرسوره حمد (متن دروس‌حوزه علمیه قم )
5 . اوصاف اولیای الهی (شرح نهج‌البلاغه، خطبه 86 ، متن دروس حوزه علمیه قم)
6 . شرح دعای کمیل 

 
پ) عقاید ( 85 – 91):

1 .  توحید و موحدان (در دست چاپ)
2 . جلوه های رحمت الهی 
3 . معاد (در دست چاپ)
4 . مرگ و فرصت‌ها
5 . مرگ و عالم آخرت
6 . پرسش‌ها و پاسخ‌های اعتقادی
7 . هدایت تکوینی و تشریعی

 

ج) اهل بیت ( 92 – 99):

1 . اهل بیت (ع) عرشیان فرش‌نشین
2 . همراهی علی (ع) و حق
3 . امیرمومنان (ع) از دیدگاه اهل سنت (در دست چاپ)
4 . ولایت و رهبری از دیدگاه نهج البلاغه 
5 .  مروری بر مقتل سیدالشهداء (ع)
6 . آیین اشک و عزا در سوگ سیدالشهدا (ع)
7 . سیدالشهدا (ع) تجلی عبودیت
8 . با کاروان نور: نگرشی به شخصیت اصحاب سیدالشهداء (ع)

 

د) معارف (100 – 136):

1 . آثار مثبت عمل
2 . ارزش‌ها و لغزش‌های نفس
3 . ارتباط با سیدالشهدا (ع) معیار زندگی 
4 .  اسلام دین آسان
5 . اسلام، کار و کوشش
6 . اسلام،  علم و دانش 
7 . ارزش عمر و راه هزینه آن
8 . اندیشه در اسلام
9 . ایمان و آثار آن
10 . بسوی قرآن و اسلام
11 . توبه آغوش رحمت
12 . تمرین بندگی
13 . جایگاه انسان در نظام آفرینش
14 . چهل حدیث حج 
15 . چهره‌های محبوب و منفور در قرآن
16 . چهره ملکوتی حضرت یوسف(ع)
17 . حجاب (در دست چاپ)
18 . حدیث‌ عقل ‌و‌نفس ‌آدمی در آیینه قرآن
19 . حلال و حرام مالی
20. دنیا از منظر اولیاء
21 .  راه و رسم رستگاری
22 . سیمای نماز
23 . سیمای نیکان
24 . عبرتهای روزگار
25 . عدل وظلم 
26 . عرفان در سوره یوسف
27 . عقل کلید گنج سعادت
28 . عقل محرم راز ملکوت
29 . عناصر شخصیت انسان
30 . فضل و رحمت الهی
31 . لقمان حکیم
32 . معرفت دینی
33 . نسیم رحمت
34 . نفس
35 .  نعمت‌های الهی
36 . وسایل هدایت


و) اخلاق و عرفان (137– 151):

1 . اخلاق خوبان
2 . تواضع و آثار آن 
3 . حسنات و سیئات
4 . راهی بسوی اخلاق اسلامی 
5 .  زیبایی‌های اخلاق
6 . شیطان و اهل تقوی
7 . صبر از دیدگاه اسلام
8 . طهارت باطنی 
9 . گناه و سبب آن
10 . گوهر شکیبایی
11 . ادب و آداب زائر(عرفان حج)
12 . حج در آیینه عرفان
13 . حج وادی امن(عرفان حج)
14 . در بارگاه نور(عرفان حج)


ن) تربیتی و اجتماعی (152– 155):

1 . فرهنگ مهرورزی
2 . معاشرت
3 . نظام خانواده در اسلام
4 . نظام تربیت در اسلام


ه) شعر و داستان (156 – 167):

1 . دیوان مسکین 
2 . مناجات عارفان (شعر)
3 . مونس جان (شعر و نثر)
4 . مرز روشنایی (شعر)
5 . چشمه سار عشق (هزار بیت در شخصیت سیدالشهدا ) 
6 . گلزار محبت (دوبیتی های عرفانی)
7 . زندگی نامه و خاطرات
8 . عبرت آموز (داستان های آثار استاد)
9 . داستان های عرفان اسلامی
10 . داستانهای شرح صحیفه سجادیه 
11. حکایات پند آموز


ی) دیگر موضوعات (168 – 194):

1 . تقریرات فقه،  درس مرحوم آیت الله العظمی حاج میرزا هاشم آملی (مخطوط)
2 . تقریرات اصول،  درس مرحوم آیت الله العظمی حاج میرزا هاشم آملی (مخطوط)
3 . تقریرات فقه بحث صلات ، درس مرحوم آیت الله العظمی آیت الله العظمی حاج شیخ ابوالفضل نجفی خوانساری (مخطوط)
4 . کتابشناسی آثار استاد
5 . بر بال اندیشه (مجموعه مقالات)
6 تا  26 . بیست عنوان در قالب بیست کتابچه با موضوعات:

  • - آشنایی با کرامت اهل بیت(ع)
  • - توبه
  • - عرفا چگونه می‌بینند
  • - نگاهی به مقام حضرت  خدیجه(ع)
  • - علی (ع) مصداق پاکی‌ها
  • - نگاهی به مقام حضرت فاطمه (س)
  • - نگاهی به مقام حضرت  امام حسین (ع)
  • - نگاهی به مقام حضرت زین العابدبن (ع)
  • - نگاهی به مقام قمر بنی هاشم (ع)
  • - نگاهی به مقام حضرت زینب (س)
  • - عنایات امام عصر (عج)
  • - مادر امام عصر (عج)
  • - هزینه پاک ماندن
  • - چهار نعمت
  • - نماز الهی و شیطانی
  • - راه نجات
  • - درمانگری با قرآن
  • - قیمت عمر
  • - پنج نعمت
  • - ارزش و کتاب و کتابخوانی
  • - بایسته‌های تبلیغ

 

. آثار ترجمه شده استاد انصاریان به زبان‌های خارجی (54 جلد)

الف) آثار به زبان عربی:

1 . العرفان الاسلامی 12 جلد (عرفان اسلامی 15 جلدی)

2 . تفسیر الصحیفه السجادیه 12 جلد در 6 مجلد ( شرح صحیفه سجادیه 15 جلدی)

3 . رحله فی الآفاق و الأعماق شرح دعاء کمیل(شرح دعای کمیل)

4 . اهل ‌البیت ملائکه الارض (اهل بیت (ع) عرشیان فرش‌نشین)

5  . الاسره و نظامها فی الاسلام (نظام خانواده در اسلام)

6 . التوبه حضن الرحمه (توبه آغوش رحمت)

7 . نظام العشره فی المنظور الاسلامی (معاشرت در اسلام)

 

 ب) آثار به زبان اردو:

1 . توبه آغوش رحمت

2 . خاندان اسلام کی نظر میس (نظام خانواده در اسلام)

3 . اهل بیت‌(ع) فرش‌نشین فرشتی(اهل بیت عرشیان فرش‌نشین)

4 . شرح دعاء کمیل

 

د) آثار به زبان ترکی استامبولی:

1. Kumeyl Duasinin Serhi شرح دعاء کمیل

2. Islamda Aile Duzeni نظام خانواده در اسلام

3. Ars Misafirleri: EHL-iBEYT اهل بیت عرشیان فرش‌نشین

4 . شرح مختصر صحیفه سجادیه

۵ .  اسلام دین آسان

۶ . مقتل سیدالشهداء(ع)

 

ن) آثار به زبان فرانسه:

1. Tapis de menage Arshi restent اهل بیت عرشیان فرش‌نشین

 

ی) اسپانیایی

1.مروری بر مقتل سیدالشهدا

 

دانلود فهرست تالیفات به صورت pdf

241
80% (نفر 130)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:
 
نظرات کاربر

اشرف محمدخانی
انشالله خداوند به استاد عمر با برکت و با عزت بدهند و دعای خیر ایشان بدرقه کودکان و نسل اینده باشد التماس دعا
پاسخ
1     0
29 دى 1402 ساعت 5:05 بعد از ظهر
فاطمه تقوی
التماس دعا دارم خواهش میکنم ازاستاد بخواهید در حق من وخانوادم دعا کنند
پاسخ
2     1
16 فروردين 1402 ساعت 1:38 بعد از ظهر
علیرضا
سلام خداوند تبارک و تعالی همه خادمین دین اسلام و مروجین سیره معصومین علیهم السلام را طول عمر با عزت و عاقبت به خیر فرماید. انشاءالله. التماس دعا
پاسخ
5     1
21 آبان 1401 ساعت 06:22 صبح
علیرضا رنجبر
سلام استاد به گردن خیلی ها از ماها حق دارند حق انواع آموزه های علمی و رفتاری
پاسخ
8     1
31 مرداد 1399 ساعت 11:50 بعد از ظهر
مهدی
بله همین طوره
1400/08/03 - 13:01
مهدی
بله همین طوره
1400/08/03 - 13:02
مهدی مرزی
با سلام واقعا استاد بی نظیری هستند و شاید بتوانم به صراحت بگویم در ایمان بنده نقش بسزایی داشتند در سن 18 سالگی با ایشان آشنا شدم و تمام تلاشم از دست ندادن مجالس ایشون بود (سال 62 ) خوابی از ایشون دیدم که یکی از شاگردان خاص آیه الله حق شناس فرمودند که هدایت معنوی شما دست ایشون می باشد .
پاسخ
7     1
4 خرداد 1399 ساعت 11:21 بعد از ظهر
مهدی شیرین پور
بنده حقیر توفیق داشتم از قبل از انقلاب،از نوارهای کاست استاد استفاده کنم و نوار کاستی بود تحت عنوان«مقام مادر» که بارها گوش می کردم و جوان چهارده و پانزده ساله بودم و جمله ی زیبایی از آن نوار در ذهنم مانده که تأکید داشتند:«آنهائی که مادر دارند بروند پیش آنهایی که مادر ندارند از آنان سؤال کنند قدر و منزلت مادر را». این شوق و اشتیاق بنده به استاد همچنان ادامه داشته و دارد و هر بار که توفیق حضور در مجالس ایشان نصیبم می شود احساس سبکی و آرامش روحی مضاعفی در من ایجاد می شود. از آن زمان تاکنون کنجکاو می شوم و مترصد فرصتم که استاد کجا برنامه دارند تا حضور پیدا کنم. چندین سال توفیق خدمت در مشهد مقدس داشتم که استاد یک دهه را در خیابان تهران برنامه داشتند که بطور منظم شرکت می کردم و یادداشت برمی داشتم و در تهران نیز -میدان قیام -انجمن و حسینیه محبین الائمه در ایام مختلف شرکت می کردم و در حسینیه همدانی ها را امین حضور تهران و همچنین سالیان متمادی در مسجد امیر-کارگر شمالی تهران در وقت دانشجویی سال۱۳۶۹ خصوصا در ایام ماه مبارک رمضان که هم اکنون نیز این شوق و اشتیاق وجود دارد. استاد انصاریان حقیقتاً هنوز نیز گوهر ناشناخته ای است و معرفت و صداقت و دلسوزی و لحن الهی اش ،قلوب را تسخیر و آلام را تسکین می‌دهد. جوانانی که جویای حقایقند و در صدد شناخت اسلام و شیعه هستند در مجالس استاد به اهداف شان خواهند رسید و امر به معروف و نهی از منکر ایجاب می‌کند که همه در صدد باشیم استاد و برنامه ها ی ایشان را بیشتر و بیشتر به دوستان،آشنایان و جامعه معرفی کنیم تا در ساختن جامعه ی اسلامی و توحیدی ،نقش داشته باشیم. معرفی آثار مکتوب استاد خصوصا ترجمه قرآنش،نهج البلاغه،مفاتیح الجنان و ... نیز جامع و جاذبه آفرین است.ترجمه ای ساده و قابل فهم برای عموم . به هر حال،تحقیقا و عملاً به این نتیجه رسیده ام که مثل ایشان، روحانی عالم هنرمند جامع تأثیرگذار اخلاقی-عرفانی، یا اصلاً نداریم و یا خیلی کم داریم! خداوند حفظش کند تا سالیان متمادی همچنان نورافشانی کند!
پاسخ
9     1
8 ارديبهشت 1398 ساعت 10:09 بعد از ظهر
فروشگاه اينترنتي
باسلام.. من واقعا تحت تاثیر سخنان این بزررگوار عالیقدر قرار میگیرم و سعی می نمایم زود زود به سایت شما مراجعه نمایم فروشگاه اينترنتي www.baneh.com باسپاس
پاسخ
1     2
27 دى 1397 ساعت 10:05 صبح
علی درستی
یادش به خیر سخنرانیها و دعای کمیلهای استاد در حسینیه بروجر دیهای استاد عزیز در مشهد مقدس در دوران دانشجویی در مشهد مفدس اوایل دهه 70که هنوز بعد از گذشت 25و26 سال شیرینی آنها در روح وجانمان هست
پاسخ
5     1
16 مهر 1396 ساعت 3:12 بعد از ظهر
محمدرضا تقی زاده
همیشه با خود می گویم که استاد انصاریان, یک دستش در دست خداست و ما اگر لیاقت داشته باشیم می توانیم دستمان را در دست دیگر استاد قرار دهیم. خدا عمر با عزت به ایشان عطا فرماید.
پاسخ
6     2
3 ارديبهشت 1396 ساعت 10:20 صبح
بابک عظیمی
سلام. باور کنید از اینکه 46 سال است عمر کردم و دراثر بی توجه ای به مطالعه و شناخت بزرگان از شناخت این عالم محروم بودم از خودم خجالت کشیدم. یک لحظه به فکرم رسید من و امثال من! حتی از نوشتن خاطره یک روزمان عاجزیم .چگونه یک انسان میتواند این تعداد کتاب و با اینهمه موضوع عمیق بنویسد. اگر ایشان انسان هستند ، که هستند ، من چه موجودی هستم؟ نمیدونم چجوری تشکر کنم ، فقط میتونم بگم افتخار میکنم به هموطن بودن با این انسان شریف و ممنون از شما .
پاسخ
8     2
19 آذر 1395 ساعت 2:43 بعد از ظهر
کیقباد کفاشیان
ما امشب در کرمانشاه پای منبر استاد هستیم.واقعا تک تک بیانات این بزرگوار سرمشق زندگی و راه نجات از دنیا و ماویاتش هست.خداوند به حق حضرت علی طول عمر بابرکت و سلامتی به استاد انصاریان عطا کنه انشاالله.
پاسخ
2     1
12 آبان 1395 ساعت 10:15 بعد از ظهر
علیرضا حامدیان
با عرض سلام و خسته نباشی . بیزحمت شماره دفتر حاج آقا رو جهت ارتباط تلفنی اعلام می کنید؟
پاسخ
14     2
12 آبان 1395 ساعت 1:37 بعد از ظهر
محمد
از خداوند متعال توفیق و سلامتی برای ایشان خواستارم
پاسخ
4     2
3 تير 1395 ساعت 10:39 بعد از ظهر
ناشناس
با سلام. لطفا در متن و نوشته هاتون بیشتر دقت بفرمایید.
پاسخ
1     0
14 ارديبهشت 1395 ساعت 7:39 بعد از ظهر
جواد فیضی پور
باسلام خدمت استاد بزرگترین آرزویم رفتن به کربلا به همراه آیت الله انصاریان می باشد خداوند به ایشان سلامتی عنایت کند.
پاسخ
7     1
12 فروردين 1395 ساعت 4:04 بعد از ظهر
مهدی پرده نشین(متخلص به مهیار)
سلام / پیمایش راه عاشقی ، کسب ارزش است ، هرکه ارزندگی خواهد باید متصل به ارزنده گردد ، ما لذت نعمت صبر بر بلاها و تحمل دوری از گناه را نچشیده ایم که گاهی می گوییم ، از خوف خدا لذت گناه را ترک کن ، گناه چه لذتی دارد ؟ ، امری که مراحل تحمل اش همه عشق است و بالیدن ، دیگر چه سختی ای ؟ چرا به خوف از خدا ؟ ، مهربان مهربانان که سرچشمه لطایف است ، آیا به میل او زیستن و جلب رضایت او کردن مشکل است ؟ اگر خواستی چون شیخ حسین شوی ، باید عاشق معشوق شیخ حسین شوی . نمیدونیم که خدا چقدر دوست داره دور و ورش شیخ حسین باشه . شیوه شیخ حسین شدن : نطفه پاک بباید که شود قابل فیض / ورنه هر سنگ و گِلی لولو و مرجان نشود
پاسخ
2     0
8 آذر 1394 ساعت 10:36 صبح
مصطفی نصیری
من از استاد یک خیلی مهم داشتم که میخواستم از خودشون بپرسم ز ایشون راهنمایی میخوام(خیلی مهمه خیلی9
پاسخ
8     3
2 آذر 1394 ساعت 8:44 بعد از ظهر
موسوی
خداوند این استاد عالیقدر را برای جهان تشیع حفظ بفرماید انشاءالله.
پاسخ
2     2
18 شهريور 1394 ساعت 11:28 صبح
پرویز بابادی
با مطالعه شرح حال زندگی و آثار بسیار مفید و ارزشمند ایشان و با توجه به معاشر ت و هم استادی و هم شاگردی علمای روحانی اسلام و بزرگواران بنامی که از خطه خوانسار بوده اند باعث شد تا اینجانب تقاضای بسیار مهمی برای مدیریت تفکیک و جداسازی احادیث و روایات معتبر از نامعتبر را از ایشان بنمایم. انشاءالله که پس از بررسی و مطالعه کافی در این امر خیر اقدام مهم و با ارزش و جاویدانی را پایگذاری بنمایند.
پاسخ
0     0
24 تير 1394 ساعت 10:51 صبح
میرعلی عباسیان
از سال 72که فقط 13سال داشتم با ایشان آشنا شدم و تا امروز از ایشان کسب فیض کرده ام و همواره سخنان ایشان باعث شده است تا سمت گناهان سنگین نروم مدیون ایشان هستم وبرای سلامتی این عالم ربانی دعا می کنم
پاسخ
2     1
20 تير 1394 ساعت 09:26 صبح
مجتبی کتابی
لطفا در شب های قدر برای سلامتی ایشان دعا بفرمایید تا سلیان سال از ایشان به فیض برسیم انشاا...
پاسخ
7     1
17 تير 1394 ساعت 11:50 صبح
سعید قنبری
من در سخنرانی های استاد که اخیرا در شهر سمنان داشتند حضور داشتم و خیلی متاثر شدم. امیدوارم همیشه سالم باشن
پاسخ
1     1
12 تير 1394 ساعت 3:59 بعد از ظهر
رضا زند
مزده اي دل كه مسيحا نفسي مي أيد - التماس دعا
پاسخ
0     0
2 تير 1394 ساعت 2:33 بعد از ظهر
فاطمه عربان
خداوند جزای خیر اخروی و دنیوی به ایشون و همه کسانی که همراهشون به جامعه مسلمین خدمت می کنن عطا بفرماید.
پاسخ
0     0
31 خرداد 1394 ساعت 4:24 بعد از ظهر
کریم صمدایی گله کلایی _ ساری
خداوند به ایشان طول عمر باعزت دهد . حلال باد شیر پاک مادرش .خداوند امواتش را قرین رحمت فرماید آمین .
پاسخ
1     1
30 خرداد 1394 ساعت 01:05 صبح
عبدالله
ما که عاشق استاد وکلامش هستیم .انشاالله سلامتی ایشان مستدام باشد.
پاسخ
0     1
26 خرداد 1394 ساعت 11:08 بعد از ظهر
ابوالفضل وکیلی
ایشان خیلی بزرگوارند و بنده از مریداشون هستم
پاسخ
0     1
2 خرداد 1394 ساعت 10:57 بعد از ظهر
sara
قسمت صوت سخنرانی ها - که در قالب قبلی سایت بود ارشیو از سال 83 - الان پاک شده - رسیدگی شود لطفا ممنون
پاسخ
0     1
11 فروردين 1394 ساعت 11:33 بعد از ظهر
مهدی بختیاری
با سلام برای دعوت استاد باید از کجا اقدام کنم و با کی هماهنگ کنم لطفا شماره تلفنی از استاد یا مدیر برنامه هاشون برای بنده بفرستید با تشکر
پاسخ
1     1
5 فروردين 1394 ساعت 01:37 صبح
اسپانیا
ترجمه اسپانیایی حکمت های نهج البلاغه اصلا موجود نیست
پاسخ
0     1
4 فروردين 1394 ساعت 9:33 بعد از ظهر
اخوان
با عرض سلام و ادب و احترام کاش قبل از عوض کردن تِم سایت از کاربران نظر سنجی می کردید تِم قبلی خیلی زیباتر بود
پاسخ
0     0
23 اسفند 1393 ساعت 9:27 بعد از ظهر
حسین
لطفاً این پیغام را به استاد برسانید. با سلام به محضر استاد محترم جناب انصاریان، من یک شهروند ایرانی هستم و در حال حاضر در ژاپن زندگی میکنم و از مطالب مفید سایت اینترنتی شما بویژه ترجمه مفاتیح الجنان تقریباً در نمازهای پنج گانه استفادهٔ مستمر میکنم. متأسفانه تقریباً از هفته پیش تا امروز سایت اینترنتی شما به دلیل ضعف مدیریت فنی و فقدان تیم کارآمد در امور مهارتهای کامپیوتری دائماً و عملاً باعث عدم دسترسی کاربران به سایت اینترنتی شما شده است. در حقیقت شغل من در ژاپن مدیریت سیستم شبکه های کامپیوتری است. از آنجایی که گنجینه و مطالب ارزندهٔ شما مصرف داخلی ندارد (اینترانت نیست) و از تمام دنیا قابل دسترسی است، حفظ پرستیژ و آبروی شخصی و سایت اینترنتی شما از نظرمنِ کاربر که احترام خاصی به شما و آثار ارزنده شما دارم، خیلی حائز اهمیت و مهم است. لذا از محضر جنابعالی درخواست دارم و خواهشمندم که به مدیریت كم تجربه و فاقد امور لازم فنی سایت اینترنتی شما در ایران تذکردهید که در تمام دنیا، پیش ازهر گونه بِروز یا آپلود کردن نهایی مطالب سایتهای اینترنتی، کل سایت می بایستی در یک سِرور آزمایشی و یا مجازی، از هرگونه خطاهای تکنیکی و فنی تست کامل شده و نهایتاً در معرض دسترس عموم وکاربران اینترنتی قرار گیرد! در غیراینصورت هر عمل غیرفنی و غیر مسئولانه باعث عدم دسترسی و استفاده مفید کاربران ودوستداران مسلمان به آثار گرانبهای شما شده و خواهد شد. من ا…توفیق
پاسخ
0     1
18 اسفند 1393 ساعت 08:33 صبح
پاسخ : سلام علیکم با تشکر از شما و انقاد دلسوزانه شما پیام شما را به این جانب انتقال نداده بودند تصادفا خودم پیام را دیدم مشکلاتی برای سایت پیش آمده بود که با تغییر میر آن بر طرف شده لطف فرموده با بررسی مجدد سایت هرگونه پیشنهاد یا انتقادی را به اینجانب اطلاع دهید از محبت شما کمال تشکر را دارد محمد جواد صابریان میر عامل موسسه دارالعرفان ( لطفا مطالب را از طریق پرسش و پاسخ به عنوان جهت اطلاع مدیر موسسه آقای صابریان ارسال نمایید )
Mohammad tabandeh
با سلام لطفا برنامه‌های سخن رانی استادرادرصحفه جدیدتان درج نفرمایید. با تشکر
پاسخ
2     0
9 اسفند 1393 ساعت 4:29 بعد از ظهر
کیانوش رفیعی
سلام.مسلما چنین توفیقاتی جز به لطف الهی میسر نخواهد شد. ازخداوند کریم میخواهم توفیق شکر مضاعف را نیز به همه ،خصوصا حضرت عالی عنایت فرماید.
پاسخ
0     0
2 دى 1393 ساعت 11:54 صبح
سمیه مرادی
استاد مشکل ازدواج دارم خیلی التماس دعا دارم برا جوونا خیلی دعا کنین
پاسخ
5     0
28 آذر 1393 ساعت 10:13 بعد از ظهر
اسماعیل فلاح
خدا به این عالم بزرگوار طول عمر بدهدواو را از ما نگیرد.
پاسخ
1     0
28 آذر 1393 ساعت 09:04 صبح
محمد
سلام عليكم استاد دعا بفرماييد يك كارگاه توليدي صحافي دارم براي ماندن متاسفانه دچار پول ربا شدم جان امام حسين دعا كنيد تا از اين منجلاب نجات پيدا كنم
پاسخ
2     1
14 آذر 1393 ساعت 10:14 صبح
حسینعلی عبداللهی
با سلام استاد معظم ا یکاش این حقیر را بعنوان یک شاگردقبول فرماییدچی میشه
پاسخ
0     1
29 آبان 1393 ساعت 11:21 صبح
سلام خیلی محتاج به دعای شما هستم استاد عزیز الانم روی تخت بیماری هستم
پاسخ
0     0
29 آبان 1393 ساعت 10:24 صبح
بتول زادپر
خدابهشون عمرباعزت بده
پاسخ
0     0
17 آبان 1393 ساعت 9:00 بعد از ظهر
عباس زاده
با سلام خدمت خادم اهل بیت استاد انصاریان. تغییر مسیر زندگیم از باطل به حق را تا حد زیادی مرهون نفس قدسی شمایم .اجرتان با صاحب اسمتان
پاسخ
0     0
13 آبان 1393 ساعت 12:24 صبح
نصرالهی
سلام مدتهاست که مشکل وگرفتاری ازجمله بیکاری شدیداآزارم میدهدوزن وبچه گرفتارزخم وزبانهای دورواطرافیانمان شده اندمن حتی چندی کارگری هم کرده ام امابااین اوضاع بازارکارمدت زیادی سرکارنبودم.الان هم نیازمندراهنمایی شماهستمودست یاری بعیازخداوایمه اطهاربسوی شمادرازمیکنم ان شاءاله نصرالهی ازقم
پاسخ
2     0
9 آبان 1393 ساعت 6:34 بعد از ظهر
مجید سعیدی
سلام بر لبه تشنه ات حسین جان التماس دعا
پاسخ
1     0
9 آبان 1393 ساعت 1:49 بعد از ظهر
مجید سعیدی
سلام ر لبه تشنه ات حسین جان التماس دعا
پاسخ
0     0
9 آبان 1393 ساعت 1:45 بعد از ظهر
علوی
سلام و عرض ادب استادبزگوار من زنی 42 ساله هستم در زندگی خدارا هزار مرتبه شکر در زنگی هیچ مشکلی ندارم فقط از خدا میخواهم اگر به مصلحتم است به من فرزند دختر بدهد.التماس دعا
پاسخ
0     0
6 آبان 1393 ساعت 12:26 صبح
سید عباس محمدی
استاد بزگوار از شما التماس دعا دارم - تو را به خدا مرا دعا کنید
پاسخ
0     0
15 مهر 1393 ساعت 11:15 صبح
محمد کاظم عیسی خانی
با سلام وعرض ادب کوچکترین شاگرد پای منبر شما در حسینیه همدانیها هستم یک ماه قبل از ماه رمضان نزدیک حسینیه ساکن شدم و با استفاده از فرمایشات گرانقدر شما تحول بزرگی در زندگی من ایجاد شد خدواند متعال شما را حفظ کند(دوستت دارم)
پاسخ
0     0
17 شهريور 1393 ساعت 09:41 صبح
سید احمد طاهری
باسلام و عرض ادب.حاجی جان خیلی باحال از ائمه اطهار میگی.یک لطفی بکن در شب شهادت اقا امام حسن مجتبی (ع)ازغربت تنهایی این بزرگوار برای شنوندگانت بگو.درمشدالرضا دعاگوهستم.ارادتمند شما
پاسخ
0     0
15 شهريور 1393 ساعت 09:01 صبح
امیر بشارت ده
با سلام و درود بر استاد بزرگوار : از دیارم ارومیه پای منبر شما مینشینم و دلم را در شب های قدر با صفای سخنان گهربارتان صیقل می دهم تا اندکی از تالمات دنیوی آرام گیرم ..استاد عاشقتان هستم و با شنیدن نوای ملکوتیتان اشک بر چشمانم جاریست همه وقت و همه حال ... برایتان ارزوی طول عمر دارم ارزویم دیدارتان در شهر ارومیه است... ان شاء ا...
پاسخ
0     0
1 شهريور 1393 ساعت 09:43 صبح
گدای اهل البیت(ع)
خدایا به حق 14 نور مقدس علمای شیعه رو حفظ کن خدایا اینها سربازان امام زمان(عج) هستند خدایا امثال ایت الله وحید خراسانی ایت الله انصاریان و علمای تشیع را همیشه در پناه خودت حفظ کن خدایا دشمنان امام زمان را ذلیل و خوار کن امین یا رب العالمین الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ
0     0
27 مرداد 1393 ساعت 10:23 صبح
فاطمه
سلام. خسته نباشید استاد. امیدوارم خداوندطول . عمر با عزت به شما بدهد. شما. گفته بودی اگر بیمار شدید واحساس درد داشتید. به یاد امام حسین. ومصیبتهایش اشک بریزد آن اشک را به نقطه ای که درد. دارید بمالید. شفا است. من این کار را کردم. شفا دیدم. از شما. می خواهم برای. گشایش ب فرزندم دعا کنید. التماس دعا
پاسخ
0     1
17 مرداد 1393 ساعت 09:26 صبح
مصطفی فرخی
انشاالله خداوند این بزرگوار را برای اسلام و مسلمین بخصوص مذهب برحق اللهی شیعه حفظ نماید. آمین
پاسخ
1     0
16 مرداد 1393 ساعت 4:03 بعد از ظهر
حمید رضا
از بچگی صدای استاد و میشنیدم بهم آرامس میداد مثل شهید آوینی
پاسخ
0     0
12 مرداد 1393 ساعت 00:38 صبح
حسام
باسلام.استاد من برادر خانمم اشنایی کامل با شما داره چون خودش هم حوزه علمه قم ده سالیه درس میخونه من شکست مالی خوردم همچیم از دست دادم از شما التماس دعا و راهنمایی دارم.من الله التوفیق
پاسخ
0     0
10 مرداد 1393 ساعت 3:04 بعد از ظهر
تنها
سلام برای گشایش بخت هم دعا کنید چون تنهایی خاص خدا میباشد
پاسخ
0     0
8 مرداد 1393 ساعت 11:57 صبح
وجیهه نجفی
عرض سلام و ادب، بنده در کشور سویس زندگی دارم و دو دختر دارم. و میخواهم دخترانم را در حوضه علمی شما شامل بسازم. منتظر جواب هر چی سریعتر شما هستم.
پاسخ
3     1
4 مرداد 1393 ساعت 11:46 بعد از ظهر
محمى م
با سلام من بعضى مواقع تقليذ صذاى استاذ را انجام ميذاذم اما نه براي تمسخر اميذوارم ايشان مرا حلال كننذ. رو سياهم
پاسخ
0     0
3 مرداد 1393 ساعت 4:47 بعد از ظهر
ی بیچاره
دعا کنید آدم بشم توروخدا تورو امام حسین ع
پاسخ
0     0
2 مرداد 1393 ساعت 5:31 بعد از ظهر
جعفر سنگری
من یک بنده حقیر از بندگان هیچ ندار به خدا امیدوار چند سالی است بنا به اقتضای شغلی در آلمان اقامت دارم .به زبان آلمانی هم کاملا مسلط هستم خوشحال میشوم اگر در تبلیغ دین اسلام با کمک خدای لا یزال وشما عزیزان کاری بتوانم بکنم
پاسخ
0     0
2 مرداد 1393 ساعت 06:28 صبح
زهرا رجبی
استاد سلام؛ من همیشه شبهای احیا سخنان شما بهرهمند میشوم البته از طریق تلویزیون چون فرزندانم بسیار کوچکند؛ استاد عاجزانه التماس دعا بخصوص برای آرامش پدر و مادرم دارم که دچار مشکلات فراوانیند و من دائم غصه آنها را میخورم که زندگی کی روی خوش برایشان دارد؛ هر چند از فضل خداوند ناامید نیستم.
پاسخ
1     0
2 مرداد 1393 ساعت 00:16 صبح
غلامرضا
استاد بزگوار از شما التماس دعا دارم - تو را به خدا مرا دعا کنید
پاسخ
0     1
1 مرداد 1393 ساعت 9:52 بعد از ظهر
محسن
استاد بزگوار از شما التماس دعا دارم - تو را به خدا مرا در راه حفظ دین مخصوصا با ازدواج موفق دعا کنید.
پاسخ
0     1
29 تير 1393 ساعت 2:59 بعد از ظهر
نایب خاکی
خداوند طول عمر به استاد انصاریان بدهد انشاا...
پاسخ
0     1
27 تير 1393 ساعت 11:33 بعد از ظهر
سید حمید غضنفری
با عرض سلام وقبولی طاعات وعبادات درخواست ملاقات حضوری استاد رادارم .لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ
0     2
26 تير 1393 ساعت 11:52 بعد از ظهر
رضا صاحبی
بنام خدا: من از دوران نوجوانی واز طریق یکی از دوستان خوبم (آقای مصطفی نصری ) با استاد وجلسات ایشان آشنا شدم .شاید باورتان نشود ویا شاید این حرف منو نوعی کفر ویا هرچیز دیگری نام بگذارید (خودم که از روی اخلاص میگم).تمام امید من در طول سال رسیدن به شبهای احیاء وانجام مراسم شبهای قدر با اجرای استاد میباشد.ومطمئن هستم پس از هر مراسم خداوند متعال به برکت صداقت استاد وخلوص حاضرین درمراسم تمامی افراد (چه بیننده تلویزیونی وچه حاضرین در محل مراسم )را بخشیده و مورد لطف و کرم الهی قرارمیدهد.یعنی آنچنان پس از مراسم شبهای قدر احساس خوبی به من دست میدهد که قابل وصف وبیان نیست .من تا کنون استاد را ازنزدیک ندیده ام ولی امیدوارم پیام این حقیر را دیده و لحظه ای در آن لحظات معنوی یادی هم از این بنده سراپا تقصیر نموده واز خداوند رحمان طلب بخشش برای همه مسلمانان واز جمله این کمترین نمایند.
پاسخ
0     1
25 تير 1393 ساعت 11:23 بعد از ظهر
مهدي
استاد واقعآ بي نظيره . من يكبار از طريق ايميل در خواست راهنمايي كردم و استاد در كمال مهرباني من را راهنمايي كردند . از خداوند متعال مي خواهم همنشيني با امير المؤمنين رادر جنت الفردوس نصيب ايشان بفرمايند . البته بعد از 120 سال عمر با عزت .
پاسخ
0     1
23 تير 1393 ساعت 03:29 صبح
زینب
درپناهه ولی عصر عج باشند...
پاسخ
0     1
17 تير 1393 ساعت 03:58 صبح
استاد بزگوار از شما التماس دعا دارم - تو را به خدا مرا دعا کنید
پاسخ
0     2
15 تير 1393 ساعت 9:57 بعد از ظهر
فاطمه
باعرض سلام وخدا قوت خدمت شما استاد گرامی برای کسانی که گره های کور در زندگی دارند دعا کنید
پاسخ
0     1
5 تير 1393 ساعت 09:55 صبح
محمد
چرابرنامه سخنرانیای استاد رو نمیزنید دیگه؟ ازطریق پیامک هم که اطلاع رسانی نمیشه
پاسخ
0     1
16 خرداد 1393 ساعت 05:31 صبح
اسد رحمانی
سلام بزرگوار.چند سالی از شما کوچکتریم منبر شما بودیم .منو امثال من واین جوونای نازنین و مومن که هرگز از خدا و اهل بیت و قران دوری نمیکنیم انشاله. شما یک تدبیری اتخاذ بفرمایید پای جوونای انطرفی به این مجالس باز بشه یا فرمایشات شما از طریق دوستان پا منبری جوان به گوش انها برسد.صد ساله بشی انشاله سایه ات بالای سر این مردم و این جوونا باشه انشاله.خدا خودش اجرت بده ودیگر اینکه کما فی السابق از سیاست دوری کن ارادتمند و دعا گوی شما رحمانیو از جوانی پای
پاسخ
0     1
15 خرداد 1393 ساعت 8:09 بعد از ظهر
حمیدرضازرعلی
ضمن عرض سلام وادب خدمت استادگرانقدرم،بنده ازمریدان شماهستم وآرزومنددیدار شمارا ازنزدیک میباشم.لطفا مارا ازدعای خیرتان محروم نفرمایید.پاینده وبرقرارباشید.
پاسخ
1     1
2 خرداد 1393 ساعت 09:14 صبح
علی اکبر
شاگرد عزیز مکتب اهل بیت سلام شنبه شب مورخ 93/2/14 حضورا خدمتتان عرض کردم و الان هم به این وسیله درخواستم را تکرار میکنم دانشجو هستم همسرم مبتلا به بیماری مزمن و خطرناکی شده است ، دختری سه ساله داریم شما را به سه ساله ی امام حسین و اشکهایی که برای ایشان ریخته اید قسم میدهم برای شفای همه ی بیماران و همسر بنده به صورت ویژه دعا در یکی از مجالستان دعا کنید از مسئول سایت عاجزانه خواهش میکنم که این پیام را به سمع حضرت اقا برسانند
پاسخ
0     0
15 ارديبهشت 1393 ساعت 10:07 صبح
رضامجیدی
سلام استاد.التماس دعای شدیدشدید دارم.لطفا همیشه در دعاهاتون دعام کنید
پاسخ
2     0
11 ارديبهشت 1393 ساعت 07:57 صبح
خداوند سلامتی و طول عمر به ایشان عنایت فرمایید
پاسخ
0     1
10 ارديبهشت 1393 ساعت 01:21 صبح
عبادت قنبری پرمهر
با سلام و عرض ادب خدمت خطیب و دانشمند ارجمند جناب استاد انصاریان بنده یکی از دانشجویان مشغول به تحصیل در استرالیا (ملبورن) هستم. در سال های گذشته که در اایزان بودم از سخنان شما بهرمند شده و شخصا در این مورد دعا گوی شما هستم. با توجه به نیاز فراوان ارشاد و راهنمایی دینی ایرانیان این نقطه از جهان، آیا امکان تشریف فرمایی شما به ملبورن وجود دارد؟ ارادتمند عبادت
پاسخ
1     0
8 ارديبهشت 1393 ساعت 9:35 بعد از ظهر
غلامرضا سرحدی جیرفت
خداوند استاد را زنده نگهدارد خیلی مخلص است من عاشق دعا زیارت و مداحی و سخنرانی استاد هستم
پاسخ
1     0
31 فروردين 1393 ساعت 8:33 بعد از ظهر
مهردادامرایی
خدای بزرگ سایه ایشان را از سر ما کم نکند
پاسخ
0     0
31 فروردين 1393 ساعت 00:21 صبح
میرحمید سید صالحی
با سلام.کتاب اهل بیت(ع) عرشیان فرش نشین ترجمه فرانسوی استاد را در دست دکتر صالح ماجدی مشاهده کردم.ابتدا خیلی خرسند شدم ولی با نگاه کردن طراحی روی جلد این کتاب ناراحت شدم.زیرا بسیار ابتدایی و دارای اشکال بنظرم رسید.چاپ آیه شریفه تطهیر روی کتاب نامناسب است زیرا دست بی وضو خوردن ب آن درست نیست.عکس استاد نیز بسیار نامطلوب روی اثر کار شدهاست.با تکنیک های گرافیکی امروزی طرح بهتری را میتوان ارایه داد.پیشنهاد میدهم تجدید نظر شود.موید وموفق باشید.1393.1.30
پاسخ
0     0
30 فروردين 1393 ساعت 6:39 بعد از ظهر
محمود کریمیان
محمود_ک : خاطره ای از ایام ماه مبارک رمضان معمولاً شب های ماه مبارک رمضان در جلسات استاد انصاریان شرکت می کنم و از بیانات ایشان بهره مند میشوم. پنج-شش سال پیش یکبار در مسیر هوا بارانی شد و من مطمئن بودم اگر همینطور پیش برود خیس خواهم شد، چون وسیله رفت وآمد من موتورسیکلت بود. با خدا عهد کردم چه باران بیاید یا قطع شود من به راه ادامه خواهم داد ولی نمی خواستم با لباس خیس در مجلس حضور داشته باشم لذا از خدا خواستم بعد از اتمام جلسه و زمانیکه من به منزل در ورامین رسیدم باران را نازل کند. الحمدلله همینطور شد ...! بعد از برگشتن من به منزل تا صبح باران بارید ...! من اطمینان دارم باران رحمت الهی همواره در اینگونه مجالس در حال باریدن است. التماس دعا
پاسخ
0     0
20 فروردين 1393 ساعت 09:39 صبح
رضا
با سلام و عرض ادب و ارادت بنده در دوران حساس نوجوانی با نوارهای سخنرانی استاد مانوس بوده و یکی از آرزوهایم این است که ایشان را زیارت کنم امیدوارم ایت توفیق دست دهد انشاالله. التماس دعا
پاسخ
0     0
17 فروردين 1393 ساعت 6:22 بعد از ظهر
محمد براتی
خدا رو بحق فاطمه زهرا قسم میدهیم ذره ای از معرفت و اخلاق بزرگاتی همچون حاج آقا انصاری رو به ما ببخشند. ان شاالله
پاسخ
0     0
14 فروردين 1393 ساعت 10:32 بعد از ظهر
mohamadi
سلام من ازطریق پیامک به اشتراک دراومدم ولی چرا برنامه سخنرانیهای استاد اعلام نمیشه .فقط دیشب برنامه حسینیه هدایت اعلام شد چرا کامل اعلام نمیشه
پاسخ
0     0
25 اسفند 1392 ساعت 04:55 صبح
حسن توکلی
دوست داشتند خوبه خیلی دوست دارم
پاسخ
0     1
23 اسفند 1392 ساعت 11:07 بعد از ظهر
یاسر
با سلام من در یکی از کشورهای غربی زندگی می کنم و هر روز در مترو و اتوبوس حدود 3 ساعت سخنرانیهای بی دلیل استاد رو گوش می کنم و سعی می کنم تو زندگیم بهشون عمل کنم. خدا سایه استاد رو بالاسر ما جوونا نیگه داره انشالله التماس دعا
پاسخ
0     0
1 اسفند 1392 ساعت 11:36 بعد از ظهر
مرتضی
با سلام و عرض ادب. خدا را شاکرم که توفیق بهره مندی از گوهر ارزشمندی چون حضرت استاد انصاریان را به ما ارزانی فرمود. از دست انداران این سایت وزین خواهشمندم فایل فیلم سخنرانی های استاد انصاریان را جهت استفاده عموم علاقمندان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهما السلام) برای دانلود در سایت قرار دهید. با تشکر و سپاس فراوان.
پاسخ
0     0
29 دى 1392 ساعت 9:19 بعد از ظهر
میترا حسینی
سلام نمیدانم چرا از چندین نفر شنیدم که استاد ابتدا لوطی بوده و به یکباره تحول فکری شده و به این راه افتاده اند با توجه به شرح زندگانیشان آنچه گفته میشود آیا کذب است
پاسخ
0     0
7 دى 1392 ساعت 7:02 بعد از ظهر
رحمتی نیا
سلام نمی دانم چراحاضریم بعضی اوقات ساعتها دررسانه انواع واقسام کارهای فرهنگی انجام دهیم ومیلیونها خرج کنیم ولی حاضرنیستیم به اثرگذاری کم آن وحتی بی اثربودن آن اعتراف کنیم وباکمال تاسف کارهای بااثربسیارزیادمثل سخنرانیهای حضرت استادانصاریان رادرساعتی درسیما پخش می کنندکه کسانی که بیشتربدردشان می خورد خواب هستند.چرا؟
پاسخ
1     0
24 آذر 1392 ساعت 07:12 صبح
رضا
با ابراز ارادت استاد گرام در زمانی که با آن شور حال دعا می خوانی ما را هم فراموش نکن
پاسخ
0     0
14 آذر 1392 ساعت 11:47 بعد از ظهر
خوانساريها معمولا خيلي اهل نزاكت واخلاق و احترام وخلاصه ادب مدار هستند ولي تو لجبازي تو دنيا بي نظير هستند
پاسخ
0     1
9 آذر 1392 ساعت 06:26 صبح
آشاحكمت
سلام من عاشق سخنراني هاي استادانصاريانم ولي خيلي وقته كه نديدمشون:-( ياحق
پاسخ
0     0
24 آبان 1392 ساعت 07:08 صبح
سيما
من و همسرم يكي از طرافداران مجلس شب هاي قدر در حسينيه همدانيها هستم. واقعا انسان والايي هستند.
پاسخ
0     0
15 آبان 1392 ساعت 5:14 بعد از ظهر
حسینی
با سلام لطفا ادرس دفتر یا شماره تماس دفتر حاج اقا را ارسال فرمایید با تشکر
پاسخ
0     0
12 آبان 1392 ساعت 00:56 صبح
زهرا از يزد
سالها سخنرانيها و مراسم حاج آقا انصاريان را از تلويزيون مي بينم و واقعا برمن تاثير مي گذارد اما اي كاش در پايگاه ايشان حضرت استاد انصاريان نمي گذاشتيد كه با تواضع و فروتني حاج آقا مغايرت دارد و گاهي نظر ديگران را در خصوص ايشان تغيير مي دهد
پاسخ
0     0
9 آبان 1392 ساعت 10:22 بعد از ظهر
شیخ الو
با سلام من اول از صدای ایشان خوشم نمی اومد البته آن زمان من نوجوان بودم.یک روز با خودم گفتم بشینم ببینم این بابا چی میگه انگار یکی بهم میگفت تا اخرش بشین نتیجه میبینی منم تا آخرش نشستم . الان طوری شدم هر جا صداشو میشنوم یا میفهمم که سخنرانی داره تمام کارهام رو کنسل میکنم تا پای سخنرانی ایشان بشینم حتی بعضی مواقع که میفهمم 6 صبحه بلند میشدم ومیشستم پای سخنرانی.تنها کسی است که پای سخنرانیش میشینم و واقعا" استفاده میکنم چون سخنرانیش محتوا داره و آدم را الکی معتل نمیکنه .خدا بهش اجر بدهد.ان شاء الله
پاسخ
1     0
30 مهر 1392 ساعت 06:52 صبح
ف- سرداریان
با سلام و تشکر . لطف کنید اگر امکان دارد ادرس اینترنتی استاد انصاریان و طریقه ارتباط با ایشان را قید بفرمایید. متشکرم
پاسخ
0     0
20 مهر 1392 ساعت 7:04 بعد از ظهر
تمام پولی که داشتم برای سفر خودم و همسرم هزینه کردم که برم کربلای ابی عبدالله رو ببینم، وقتی برگشتم هیچی پول نداشتم، مدام با خودم میگفتم چرا این سفرو رفتم،با این بی پولی! مدام تو این افکار بودم تا این جمله رو از شما شنیدم حاج حسین انصاریان که گفتی: ابی عبد الله و به چی می خوای بفروشی!!! وای بر من! وای بر من! السلام علیک یا ثارالله
پاسخ
0     0
29 شهريور 1392 ساعت 09:55 صبح
فاطمه صالحی
من از شب های قدرامسال خیلی به سخنانشون علاقه مند شدم.واسم دعاکنید.درپناه خدا
پاسخ
1     0
28 مرداد 1392 ساعت 06:21 صبح
منا - ک
سلام.خواستم ازدعای سریع الاجابه که گذاشته بودید تشکرکنم،آرامش بخش بود،چقد معنی زیبایی داشت.
پاسخ
0     0
21 مرداد 1392 ساعت 10:34 بعد از ظهر
یا فاطمةاشفعی لنا فی الجنه
سلام آرزو داشتم شاگردی همچین عالمی باشم ایشون برای من واقعا مقدس و تاثیر گذارند
پاسخ
0     0
15 مرداد 1392 ساعت 02:50 صبح
محمدرضاعبدی
میخواستم ازاستاد انصاریان بابت اجراومداحی خوب استاد درشبهای قدر تشکر کنم
پاسخ
0     0
10 مرداد 1392 ساعت 1:15 بعد از ظهر
محمود زيرك قشقايي
هرچه دلم خواست نه آن ميشود ، آنچه خدا خواست همان ميشود سلام استاد ارادتمندم -
پاسخ
0     0
9 مرداد 1392 ساعت 09:07 صبح
عطیه کشاورز
با سلام. میخواستم بگم که به سخرانی هیچ کس به جز حاج آقا انصاریان گوش نمیدم.انشاالله همیشه سالم و سلامت باشن
پاسخ
1     0
8 مرداد 1392 ساعت 12:10 صبح
غلامرضا حسن پور
خداوند به این خدمتگزار به دین اسلام طول عمر با عزت عنایت فرماید همیشه در شبهای قدر وعاشورا از طریق تلویزیون پای صحبت آقا هستم وامیدوارم بتوانم یک روز ایشان از نزدیک ملاقات کنم
پاسخ
1     0
6 مرداد 1392 ساعت 9:33 بعد از ظهر
رضا محمدزاده
باسلام.امشب شب قدر است و بنده بسیار بسیار گرفتارم از استاد التماس دعا دارم.رضا محمدزاده از ماکو
پاسخ
0     0
6 مرداد 1392 ساعت 03:28 صبح
یونس بهداروند
عاشق روضه هاتم استاد خداوند طول عمرباعزت بهتون بده.
پاسخ
0     0
14 تير 1392 ساعت 08:52 صبح
یه بنده
با سلام من از حاج آقا می خوام حلالمون کنه چون شنیده بودم که ایشون ابتدا مذهبی نبودن بعداً توبه کردند و مذهبی شدن مثل توبه نصوح! ایشالا حلال کنن حاج آقا ممنون
پاسخ
0     0
3 تير 1392 ساعت 07:05 صبح
ایمان خدری
سلام. علی یعنی تمام افرینش/علی یعنی چراغ راه بینش علی یعنی عدالت راد مردی/ علی یعنی علاج درد مندی من سال هاست که اقای انصاریان را می شناسم و از ارزوی موفقیت در کارهایشان را از خداوند می خواهم "اللهم عجل لولیک الفرج"
پاسخ
0     0
28 خرداد 1392 ساعت 00:31 صبح
هادی بلوچ بایگی
الهی وجود مبارکت در پناه خدا و عنایت چهارده معصوم صحیحو سلامت باشه حاج حسین. حرفات در وجود ظلمت زدم همچون افتاب روشنی افرید.
پاسخ
0     0
15 خرداد 1392 ساعت 12:12 صبح
میثم به دانه
سلام.استاد انصاریان واقعا آبروی اسلام و مسلمین هستند.عاشق حال و ارادت و گریه های ایشان بر امام حسین هستم.همیشه در نمازهایم بعد ظهور امام زمان برای سلامتی استاد دعا میکنم.ب شدت منتظر انتشار تفسیر حکیم نوشته ی ایشان هستم تا از آیات قرآن بهره ی وافر ببرم
پاسخ
0     0
9 خرداد 1392 ساعت 6:55 بعد از ظهر
مهدي
با سلام عزاداري اين بزرگوار در شب عاشورا ي چند سال قبل در خيابان ابوسعيد هيچ وقت يادم نميره .اجرتان با آقا سيد الشهدا
پاسخ
1     0
29 ارديبهشت 1392 ساعت 5:31 بعد از ظهر
جلالي
چرا سخنرانيهاي استاد درمراسم هاي مذهبي براي اگاهي ما افراد بخش نمي شو
پاسخ
0     0
28 ارديبهشت 1392 ساعت 5:53 بعد از ظهر
غلامعباس غلامی
خداوند به ایشان خیر عطا فرمایند و امیدوارم در پی نشر اسلام ناب که پیروی از ائمه اطهار علیهم السلام میباشد و مورد رضای خداوند متعال و آقا صاحب الزمان ع میباشد . موفق باشند و از ایشان التماس دعای ویژه دارم
پاسخ
1     1
26 اسفند 1391 ساعت 12:07 صبح
ز.ح
سلام دلم برای تصویر و صدای استاد تنگ شده . چرا دیگه در تلویزیون سخنرانیشون پخش نمیشه؟:(
پاسخ
1     0
4 اسفند 1391 ساعت 11:51 صبح
م . قادری
با سلام و دعای خیر .استاد را به عنوان معدود کسانی میشناسم که از بچگی ام با خلوص در دعاهایشان با صدای پر محبتشان در شبهای قدر مرا به سوی خود میکشد.ارادتمندم
پاسخ
0     0
29 بهمن 1391 ساعت 04:21 صبح
ناصرفرزانه
باسلام ! واقعا علاقه ی استاد به حضرت ابااعبدالله الحسین(ع) مارا شیفته ی خود کرده! خدا حافظ یاعلی
پاسخ
0     0
14 بهمن 1391 ساعت 00:55 صبح
ناصرپاکدامن کلوانق
سلام علیک ازاستادخواهشمندم مراتویه کاری راهنمایی کنند درصورت قبول کردن امیل دهند منتظرجواب هستم-التماس دعا
پاسخ
0     0
13 بهمن 1391 ساعت 09:09 صبح
علي طاهري
سلام سايت بسيارجالب وقابل استفاده اي است طول عمراستاد وموفقيت عزيزاني زحمت سايت راكشيده اند ازخداوند خواهانيم
پاسخ
0     0
8 بهمن 1391 ساعت 7:59 بعد از ظهر
محمد لشکر
باسلام درکتاب سیمای نماز صفحه 219 دررابطه قمار بازی شطرنج را حرام ازروایت امام صادق ع بیان کرده پس چرا فدراسیون شطرنج درکشور اسلامی وجود دارد وعلما اعتراضی نمیکنند؟؟!
پاسخ
0     0
8 بهمن 1391 ساعت 08:04 صبح
برکسی پوشیده نیست که از دیار خوانسار بزرگمردانی همچون حضرت آیه اللّه انصاریان خوانساری پا به عرصه گیتی نهادند .
پاسخ
0     0
4 بهمن 1391 ساعت 11:45 بعد از ظهر
حسینی
با سلام و تشکر از سایت بسیار خوبتان. من هر شب یکی از سخنرانی های استاد رو از طریق این سایت گوش میکنم. ولی بعضی سخنرانیهایی که بسیار مایلم گوش کنم مانند نظام خانواده در اسلام به صورت آنلاین پخش نمیشود و فقط لینک دانلود را دارند. به علت سرعت پایین و حجم زیاد این سخنرانی ها نمی توانم دانلود کنم. لطفا کاری کنید که همه ی سخنرانی های صوتی به صورت انلاین قابل پخش شوند. متشکرم
پاسخ
0     0
28 دى 1391 ساعت 08:05 صبح
محمود-ک
تقریبا" 25 سال است که در سخنرانیهای استاد شرکت می کنم منزل ما در اطراف تهران است ، سالها پیش یکبار برای شرکت در جلسه سخنرانی ایشان بطور اتفاقی پول کرایه ماشین را نداشتم، از خدا خواستم برای شرکت در جلسه ای که در آن معارف اسلامی را می آموزم مرا یاری دهد_چون تا شروع جلسه 2-3 ساعت فرصت داشتم سفارش کاری به من رجوع شد (در آنزمان من مجرد و محصل بودم وتابلو نویسی میکردم) بعد از انجام کار ، پولی که به من دادند دقیقا" به اندازه کرایه ماشین رفت وآمد من به جلسه شیخ ما بود.....إ
پاسخ
0     0
16 دى 1391 ساعت 08:19 صبح
ahmad
استاد صدايش خيلي خيلي دلنشين است فقط صداش lمرا به خودش جذب كرده
پاسخ
0     0
12 دى 1391 ساعت 9:42 بعد از ظهر
صدراله تشیعی
خیلی جالب بود از شما و استاد گرامی التماس دعا دارم... من الله التوفیق.یا علی مدد .
پاسخ
0     0
5 دى 1391 ساعت 9:01 بعد از ظهر
قباد كفاشيان
با سلام. لطفا اگه امكانش هست فايل مداحي و مرثيه خواني هاي استاد رو هم روي سايت قرار دهيد.ما هر كاري كرديم نتونستيم پيداشون كنيم
پاسخ
0     0
3 دى 1391 ساعت 6:38 بعد از ظهر
ابو الفضل رهسپار
مطالبتان بسیار ارزنده است
پاسخ
0     0
3 دى 1391 ساعت 10:19 صبح
قباد كفاشيان
سلام. ما الان هشت روزه در كرمانشاه ميزبان استاد هستيم. باور كنيد فقط منتظريم كه هرشب ساعت 8 بشه تا بريم مسجد آيت الله بروجردي و پاي بيانات گهر بار استاد بنشينيم. كاش استاد براي هميشه اينجا بود تا ميتونستيم از وجود مباركشون استفاده كنيم. از خدا به حق خون حسين مي خوام كه هميشه استاد مارو سلامت نگه دارن.آمين
پاسخ
0     0
2 دى 1391 ساعت 8:27 بعد از ظهر
علي رضا ساجي
صوت و گفتار ايشان دلنشين است خدا نگهدار علماي ايران عزيز باشد.
پاسخ
0     0
2 دى 1391 ساعت 7:26 بعد از ظهر
حوریه رضاقلی
فقط می تونم بگم اجرتان با اقا سیدالشهدا باشد استاد انصاریان و هم چنین از خداوند متعال می خواهم که خیر دنیا و اخرت را نصیبتان کند
پاسخ
0     0
30 آذر 1391 ساعت 10:14 بعد از ظهر
زهراحسینی
باسلام در ابتدای حرکت در این راه هستم واطلاعاتم خیلی کم میباشد خواهشمندم هم مراراهنمائی کنید وهم التماس دعا دارم
پاسخ
0     0
26 آذر 1391 ساعت 11:00 بعد از ظهر
محمد مهدي
خدا را شكر الحمد الله كه مي توان به افكار و انديشه هاي بلند و لطيف و صادقانه استاد دسترسي پيدا نمود...
پاسخ
0     0
10 آذر 1391 ساعت 04:09 صبح
مجید کرمی
سلام از 10 سالگی پای منبر این بزرگوار نشستم امیدوارم تا ظهور آقا خداوند به ایشون طول عمر بده فکر از دست دادن ایشون دست و پامو میلرزونه التماس دعا
پاسخ
0     0
7 آذر 1391 ساعت 08:54 صبح
قباد كفاشيان
باسلام خدمت بزرگ مرد اسلامي و انقلابي جهان اسلام . استاد ما مريد شما هستيم و هميشه تمام سخنراني هاي شما رو دنبال مي كنيم. باور كنيد خيلي وقتا تا صبح برا شنيدن سخنراني هاي شما از تلويزيون مي نشينيم. خداوند به حق سرور و سالار شهيدان ابا عبدالله الحسين شمارا تا انقلاب مهدي زنده بدارند. التماس دعا
پاسخ
0     0
6 آذر 1391 ساعت 11:41 بعد از ظهر
مسلم رنجبر
ای کاش فقط صد مرد مثل این مرد توی این کشور بود الحق که از اونهایی نیست که از ترس دنیاشون برای دینشون تلاش میکنن خدا حفظش کنه
پاسخ
0     0
29 آبان 1391 ساعت 11:11 بعد از ظهر
مهدی سیاحی
خدا قوت.التماس دعا.ماهمگی حاج اقا را دوست داریم.بحق شهید کربلا التماس دعا.حتما به حاجبرسانید.یاحسین.ع.
پاسخ
0     0
29 آبان 1391 ساعت 8:28 بعد از ظهر
علیرضا بارانی
سلام تشکر اولین دعای کمیلی که گوش کردم از هقا بود تشکر
پاسخ
0     0
5 آبان 1391 ساعت 01:56 صبح
عباس از مشهد
سلام حاج آقا پسرم در سال جاری 1391به کسوت روحانیون در آمده و الان در مدرسه مروی تهران طلبه است برایش دعاکنید و اگر اجازه بفرماییداز دریای بی کران علم شما بهره مند شود لطفا" او را به شاگردی بپذیرید و فن خطا و دیگر علوم را به او آموزش دهید.در صورت موافقت از طریق ایمیل پاسخ مرحمت فرمائید با تشکر مشهد مقدس 1391/07/27
پاسخ
0     0
28 مهر 1391 ساعت 01:02 صبح
عباس از مشهد
سلام حاج آقا پسرم در سال جاری 1391به کسوت روحانیون در آمده و الان در مدرسه مروی تهران طلبه است برایش دعاکنید و اگر اجازه بفرماییداز دریای بی کران علم شما بهره مند شود لطفا" او را به شاگردی بپذیرید و فن خطا و دیگر علوم را به او آموزش دهید.در صورت موافقت از طریق ایمیل پاسخ مرحمت فرمائید با تشکر مشهد مقدس 1391/07/27
پاسخ
0     0
28 مهر 1391 ساعت 00:58 صبح
دفتر مرجع معظم، مدير محترم سايت! لطفا در تماس با ما يا ارتباط با ما سايت  پنجره ايي قرار دهيد تا ارتباط و ارائه نظرات در سايت فراهم نماييد. ضمنا نام كشور را فارسي بزنيد البته در جدول ارتباط با ما لازم به آن هم نيست. هر چه سهولت در ارائه ارتباط با آحاد مردم فراهم شود مفيدتر است، گاهي اوقات افراد ايميل ندارند، يا نمي خواهند بدهند، بخش ارتباطات جورى طراحي گردد كه بتواند نظرات خوانندگان را به مرجع عاليقدر و يا مسئولين و شخصيتهاى محترم  منعكس نمايند.  همچنين در كد امنيتي برخي از سايتها، تا جايي كه امكان دارد لازم نيست استفاده شود و اگر ضرورت يافت ، از اعداد فارسي استفاده شود، هرچه زمان معطلي نظر دهندگان كمتر باشد، مراجعات بيشتر است و افراد فرصت خواهند كرد كه اطلاعات ، آگاهيها و نظرات خود را تقديم نمايند.ممنون از توجه  و اقدام شما.
پاسخ
0     0
25 مهر 1391 ساعت 11:35 بعد از ظهر
مهسا
سلام اقای انصاریان از زمانیکه خودم یادم می اد هرسال ماه محرم در مسجد جامع بازار و اخیرا طی چند سال قبل در مسجد عزیزالله پای منبر روضه شما بودیم .طوری شده بود که تحت هرشرایطی 10 روز اول محرم پای منبر شما بودیم.اما متاسفم از اینکه 2-3 سال است که دیگر شما را در این مسجد نمی بینیم ولی ما وقتی ناراحتی خادم مسجد(مش قاسم) را از خلوت بودن مسجد دیدیم قید حسینیه همدانیها را زدیم و باز به همان مسجد میرویم.دلیل نیامدنتان را نمیدانم و نمیخواهم بدانم ولی امیدوارم روزقیامت شرمنده حضرت زهرا و حضرت علی و امام زمان نباشید چون متاسفانه خیلی ها بخاطر شما به انجا می امدند ولی در حال حاضر مراسم عزاداری در مسجد عزیزالله خلوت و بی رونق شده که خودتان بهتر از من میدانید بی رونق شدن مجلس امام حسین چه تبعات اخروی خواهد داشت.به هرحال ما به حرمت امام حسین و مسجد عزیزالله همچنان جایی میرویم که لااقل 50 سال است که مرتب برنامه عزاداری واقعی را دارد
پاسخ
0     0
15 مهر 1391 ساعت 10:30 بعد از ظهر
سعید ستارزاده
سلام از سال 63 با نوارسخنرانی ایشان آشنا شدم تا اینکه بعد از جنگ موفق به حضور در پای منبر ایشان شدم. الحق و والانصاف فن و هنر منبر را در حد اعلای خودش وارد است. هنوز کسی را به پای ایشان که بتواند در من اثر بگذارد ندیده ام . یکبار که از نزدیک با هم ملاقات داشتیم جمله ای به یکی از دوستانش در مورد من گفتند که شیرینی شنیدن آن جمله هرگز از ذائقه ام نرفته است .لذا امید وارم واقعا همانطوری که در مورد من گفتند همانطور باشم و باقی بمانم. ایشان از نوادر روزگار هستند.خیلی از انسانها با ادیان و مذاهب دیگر به دست ایشان نه مسلمان که بلکه شیعه شدند. خداوند ایشان را حفظ نماید.
پاسخ
0     0
23 شهريور 1391 ساعت 10:18 صبح
allahyar.saghazadeh.poladi.
باسلام خدمت استاد.بنده يكي ازمريدان خواص شما هستم وعلاقه زيادي به سخنرانيهاي شمادارم وبه انهاگوش ميكنم
پاسخ
1     0
22 شهريور 1391 ساعت 8:47 بعد از ظهر
روح الله
استاد را خيلي دوست دارم خدا حفظش كنه
پاسخ
0     0
16 شهريور 1391 ساعت 03:34 صبح
عبدالله
با سلام اگه ممکن است لطف کنید بفرمایید برای دعوت از ایشون برای سخنرانی چطور باید هماهنگ کنیم . ضمناً هزینه هر جلسه سخنرانی ایشون چقدره ؟ لطفا ایمیل کنید ممنون درضمن البته این فقط یه نظر شخصیه: استفاده از القاب زیاد برای این بزرگواران توسط اطرافیان بیشتر موجب دوری نسل جوان از این افراد میشه مثلا همون استاد انصاریان صمیمی تره دیگه حالا حضرت استاد یه کمی ...
پاسخ
0     0
15 شهريور 1391 ساعت 6:29 بعد از ظهر
بهروز کاظمی .نهاوند
با سلام من امروز بااین سایت آشنا شدم. از لطف حاج آقا ممنونم .سعی می کنم استفاده از این سایت جزبرنامه های کاری وفرهنگی خودم باشد
پاسخ
0     0
5 شهريور 1391 ساعت 11:23 بعد از ظهر
صادق
با سلام.سلام مرا به استاد برسانید خیلیمختاج دعا هستم.برادرم جواد از منهم بیشتر محتاج به دعا هست به جان اولیا الله برای ما دعا کنید حتما به استاد بفرمایید.
پاسخ
0     0
31 مرداد 1391 ساعت 04:41 صبح
امرالله كمالي بور
خدا طول عمر بهشون بده
پاسخ
0     0
22 مرداد 1391 ساعت 4:25 بعد از ظهر
علی شاملو
واقعا وقتی پای صحبت این بزرگوار قرارمیگیرم تحت تاثیر واقع می شوم
پاسخ
0     0
20 مرداد 1391 ساعت 11:05 بعد از ظهر
علی کمایی
استاد سلام حرف وجمله ای دروصف بزرگی وتشکرازشما ندارم فقط ازاقا امامحسین ع میخوام تواین دنیا وان دنیا شفاعتتون کند برایم دعا کنید استاد محتاجم باتشکر
پاسخ
0     0
20 مرداد 1391 ساعت 1:13 بعد از ظهر
امير عفراوي
با سلام وقبولي طاعات و عبادات شما،مطمئنم كه سر موفقيت حاج آقا انصاريان همان من كان لله كان الله له است. اميدوارم در خدمت به اسلام موفق،مؤيد و سربلند باشيد.انشاالله
پاسخ
0     0
14 مرداد 1391 ساعت 8:17 بعد از ظهر
میرجلیل ملکی
خدای متعال عمر با عزت وطولانی به استاد عزیزم عنایت فرماید من عاشق استادم حرفهای ایشان نه تنها به دلم مینشیند بلکه مسیر زندگیم را نیز تغییر داده. از دور دست استاد رو میبوسم و برای ایشان توفیق روز افزون آرزومندم با تشکر اززحمات شما
پاسخ
0     0
2 مرداد 1391 ساعت 10:48 بعد از ظهر
مجيب سليمي
باسلام و عرض ارادت خدمت دوستان گرامي و كارمندان ارجمند موسسه دارلعرفان. خواستم فقط يك جمله در مورد حقانيت و اخلاص استاد انصاريان عرض كنم و ان اينكه" هيچ كس مثل استاد نميتواند مرا بگرياند" والسلام .
پاسخ
0     0
30 تير 1391 ساعت 03:29 صبح
فارسيان
فارسيان :سلام عليكم،استادمعظم به نظرشما دين خودتان را به اسلام و مسلمين ادا نموديد من از نوجواني پاي منبرحضرتعالي بزرگ شدم و خدا را شاكرم كه هر آنچه دارم (خانواده سالم و فرزندان سالم)همه نتيجه همان منبرهاست خداوند دردنيا و آخرت به شما و دودمانتان خير ونيكي عنايت فرمايد
پاسخ
0     0
27 تير 1391 ساعت 10:55 بعد از ظهر
كتايون شريف
امروز براي پيدا كردن آيه هاي سجده دار قرآن ، به صورت كاملاً تصادفي با اين سايت بسيار پربار آشنا شدم . وقتي تصوير ملكوتي و دوست داشتنيه حاج آقا انصاريان رو بالاي سايت ديدم و متوجه شدم سايت متعلق به ايشونه خيلي خوشحال شدم . چون من و خانواده ام هميشه سخنراني هاي ايشون رو از تلويزيون مي بينيم و مي شنويم و ارادت خاصي به ايشون داريم . از اين كه توفيق آشنايي با اين سايت نصيبم شد خداوند مهربان رو شاكرم . لطفاً سلام و درود صميمانه ي مرا خدمت ايشان برسانيد و از طرف اين حقير سراپاتقصير به حاج آقا بفرماييد كه اين بنده ي گناهكار و روسياه رو خيلي دعا كنند . مدت هاست مسئله اي شديداً دامن گيرم شده و ترس از ادامه ي اون ، خيلي افسرده و پريشان ام كرده . خلوص حاج آقا بر همگان عيان و آشكاره . التماس دارم كه براي خاتمه ي اين معضلي كه برام ايجاد شده در حق ام دعايي خالصانه نمايند . طول عمر پر بركت ايشان را از خداوند متعال آرزو دارم . آمين يا رب العالمين
پاسخ
0     0
27 تير 1391 ساعت 7:38 بعد از ظهر
خداوند عمر با عزت به ایشان عنایت فرماید که با ایجاد این پایگاه اطلاع رسانی بسی دلها را با یاد خدا مانوس وبرای کسانیکه مثل من سئوالات ریز ودرشت خود را با استفاده از این مسیر بدست اورده ام امید است باری تعالی از فیوضات بهشتی نصیب ایشان بفرماید انشاالله
پاسخ
0     0
24 تير 1391 ساعت 7:18 بعد از ظهر
محمدرضازراعتكار
استاد عزيز اي كاش منهم از احوالات شما كمي مي چشيدم تااززندگي ام بهره هاببرم.وازاين افسردگي بيرون ميآمدم.التماس دعا دارم
پاسخ
0     0
19 تير 1391 ساعت 10:22 بعد از ظهر
رضازاده
خداوند ان شاء الله استاد را برای خدمت بیشتر بهاسلام و حضرت مهدی علیه السلام حفظ کند
پاسخ
0     0
10 تير 1391 ساعت 05:34 صبح
فاطمه توکلی
سلام ادب احترام نمی دونم چی بگم در مقابل این بزرگوار . 6ساله بودم منبر حضرت آقا میرفتم و از همان دوران با ایشان آشنا شدم خیلی دوستشان دارم و تقاضا میکنم به عنوان پدر و استادی دلسوز عمیقا مرا دعا کنند دستشان را میبوسم و عرض ارادت دارم
پاسخ
0     0
19 خرداد 1391 ساعت 9:12 بعد از ظهر
فاطمه کاظمی
سلام. من باسخنرانی های استاد زندگی میکنم .قشنگترین لحظه های عمرم وقتیه که پای صحبت های ایشان میشینمو از همه ی دنیا دل می کنم با وجود اینکه گرفتاریهای بزرگی توزندیم دارم .امیدوارم خداوند به ایشان عمر طولانی عنایت کنه تامن وسط راه لنگ نمونم.خواهش میکنم من روهم دعا کنید
پاسخ
0     0
14 خرداد 1391 ساعت 04:53 صبح
مهدی دهقانی دهج
سلام بر پیامبر خدا اولیا و علما و صلحا استاد از این بوستان توفیق که داری ما را بینصیب از دعای خویش نگذارید .
پاسخ
0     0
5 خرداد 1391 ساعت 10:27 بعد از ظهر
رضا عزتی
با سلام به محضر بقیه الله العظم(عج)تعالی فرجه الشریف با درود به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام(ره) وبا سلام به محضر شهدای اسلام از صدر تا کنون وتا قیامت کبری خداوندا این مطلب را به خاطر رضای تو میگویم وای ثانیه ها توشاهد باش . 33سال از انقلا ب میگذرد اوایل انقلاب گفتند نگوئید انقلاب برای ما چه کرد بگوئید ما برای انقلاب چه کردیم ؟ حالا من یک سئوال دارم مسئولین برای اسلام چه کردند؟ برای یک ازدواج سالم چه کردند؟ برای بیکاری چه کردند؟ برای جوانان چه کردند؟ آیا علمای مامسئول نیستند ؟ اگر شما محضر حضرت حق وارد شوید از شما سئوال شود برای درد جوانان سخنرانی کردید؟ چرا علما ساکت نشسته اند؟وتمام آینده ما به سمت شیطان میرود .آیا این همه رنج وبدبختی را نمی بینید؟ من ازدوران جوانی ساکن محله فدائیان اسلام بودم وبا مردم ستم دیده بزرگ شدم واز سخنرانی شما در مسجد مهدیه خبر داشتم . واز شما درخواست دارم در سخنرانیها به درد مردم وبستر مناسب برای جوانان اشاره شود. انشاله در محضر بقیه الله العظم روسفید شوید ارادتمند رضا عزتی
پاسخ
1     0
5 خرداد 1391 ساعت 8:43 بعد از ظهر
علي
ارادتمندم استاد هرروزدعاي همان روز را باصداي شما گوش ميكنم ورحمت ميفرستم بران مادرمحترمي كه شمار را شيرداده وپدرمحترمي كه شمارا تربيت كرده است خداوند اجرتان دهد
پاسخ
0     0
13 ارديبهشت 1391 ساعت 6:16 بعد از ظهر
ادام الله توفیقاته
پاسخ
0     0
9 فروردين 1391 ساعت 00:09 صبح
سلام امشب از شبکه یک برنامه ای از شما دیدم توی این برنامه از فرصت ها صحبت کردین. یه خواهش کوچیک ازتون داشتم اگر امکانش بود از طریق ایمیل خصوصی خدمتتون عرض کنم. با سپاس
پاسخ
0     0
6 فروردين 1391 ساعت 10:10 صبح
محمد حیدری
سلام اینجانب کلیپ های صوتی که خدودا 700 کلیپ میباشد را از طریق سی دی در ماشین گوش کردم واقعا استفاده کردم و چون خوشم امده بود تعدادی هم تهیه کرده و به دوستان هدیه کردم . و من برای این روحانی دانشمند و حقیقتا دلسوز از خداوند عمر طولانی خواهانم
پاسخ
0     0
11 اسفند 1390 ساعت 06:43 صبح
مجتبی صفیلو
با سلام خدمت استاد محترم،نمیدونم جه جوی بیان کنم که ارادتمند شما هستم و چقدر دوستتان دارم واقعاً همیشه از سخنرانی هاتون نهایت استفاده را برده ام خداوند به شما طول عمر با عزت اعطا کند.التماس دعا
پاسخ
0     0
10 اسفند 1390 ساعت 00:10 صبح
التماس دعا
پاسخ
0     0
23 بهمن 1390 ساعت 10:14 صبح
سلام استاد.میخوام ازتون حلالیت بطلبم. تا 5 6 سال پیش که شما رو از تلویزیون میدیدم یادمه که از شما خوشم نمیومد و میگفتم که کی ایشونو راه داده تلویزیون...ولی الان جند ساله که عاشق شما شدم و هر وقت شمارو در تلویزیون میبینم تا آخر صحبت شما می نشینم و کلی با صدای شما حال می کنم.از شما می خوام که منو ببخشید یادمه توی یکی از سخنرانی هاتون به مردم گفتین که همه ماها بد نیستیم.اشتباه من این بود که من فکر می کردم که همگی شما ها بدین ولی الان متوجه اشتباهم شدم.الان سعی میکنم که خوباشون رو که مثل شما عالم هستم رو پیدا کنم.اگه این نظر رو دیدین دلم میخواد بهم بگید که مارو بخشیدین یا نه.
پاسخ
0     0
23 بهمن 1390 ساعت 07:43 صبح
سلام.اونقدر از دیدن این سایت و پیدا کردن استاد خوشحال شدم که حد نداره.خدا شاهده من عاشق این مرد بزرگم.به مولا این مرد یکی از آیات الهی در روی زمینه.تنها کسیه که به خاطر اون شبهای احیا به مسجد نمیرم و میشینم پای تلویزیون تا مراسم عزاداری ایشون رو ببینم.خدا عمر طولانی بهشون عطا کنه.ا گه استاد این رو مطالب رو میخونن ایشون رو به خانم فاطمه زهرا قسم میدم که سر هر نمازش من و خانواده ام را هم دعای خیر کنن.یا علی............
پاسخ
0     0
21 بهمن 1390 ساعت 10:24 صبح
باسلام . همیشه از سخنرانی های استاد لذت میبرم و با این که خیلی اهل گوش دادن به منبر نیستم هرموقع ایشون توی تلویزیون برنامه دارند حتما میبینم. انشاالله خداوند عمر طولانی وسلامتی به ایشون عنایت کند.
پاسخ
0     0
18 بهمن 1390 ساعت 07:20 صبح
رضا هاشمی
سلام وقتی می بینمش اروم میشم
پاسخ
0     0
12 بهمن 1390 ساعت 10:04 بعد از ظهر
حامد میرزایی
آقای انصاریان! می خواستم با عرض شرمندگی بگویم پشت سر جنابعالی غیبت ها کرده ام و حقوقی از شما را ضایع کرده ام . می خواستم ببینم می شود ما را حلال کنید؟ این برای من خیلی مهم است. لطفا مرا بی اطلاع از نتیجه نگذارید و بی زحمت از طریق ایمیل به من اطلاع دهید. خیلی ممنون
پاسخ
0     0
25 دى 1390 ساعت 09:41 صبح
محمد
سلام اولین بار در زمان عملیات خیبر با ایشان در دوکوهه آشنا شده و از ان موقع شیفته کلام ایشان شده و بعد از جنگ به تمام سخنرانی ها و مخصوصا دعای کمیل ایشان در محبین الایمه شرکت میکردم . هنوز خاطره یکی از دعاهای کمیل ایشان را که حدودا 3 ساعت بطول انجامید را فراموش نمیکنم و وقتی دعا تمام شد با خودم گفتم ایکاش دیرتر تمام میشد. یادم می اید که استاد یک قسمت از دعا را میخواند و سپس چند دقیقه گریه به ایشان امان نمیداد تا ادامه دهند.در هر صورت دعا میکنم خداوند ایشان را برای امت اسلامی ایران و جهان اسلام حفط نمایند
پاسخ
0     0
25 دى 1390 ساعت 06:10 صبح
امیر دلبری
به یاد ندارم تا به حال پای سخنرانی استاد نشسته باشم و پنجره ای از حکمت به رویم گشوده نشده باشد.
پاسخ
0     0
24 دى 1390 ساعت 03:05 صبح
حسن عسکری
فیض روح القدس ار باز مدد فرماید/دیگران هم بکنند آنچه مسیحا میکرد خوش بحال کسی که اینقدر دل زنده شده با دم مسیحایی او, دوستش دارند و براش دعا میکنند.
پاسخ
0     0
8 دى 1390 ساعت 6:44 بعد از ظهر
من فرد مومن در اصطلاح رایج این برهه از زمان نیستم اما خود را مسلمان و از هلاقمندان به اهل بیت (ع) میدانم.یکی از چهره های ناثیر گذار برمن کلام پر از مهر و صمیمت و دانش شگفت این ذعیم عالیقدر است.بهره ها بردم از این عالم بی تکلف.عمرش به بلندی آفتاب
پاسخ
0     0
30 آذر 1390 ساعت 11:23 صبح
سلمان از تبریز
با سلام و آرزوی طول عمر با برکت به استاد عزیز من هم به استاد ارادت خاصی دارم خدا او را برای ما حفظ کند و به ما لیاقت و توفیق دهد تا از وجود این استاد بزرگوار استفاده ها ببریم از استاد التماس دعا دارم
پاسخ
0     0
26 آذر 1390 ساعت 7:11 بعد از ظهر
سلمان از تبریز
با سلام و آرزوی طول عمر با برکت به استاد عزیز من هم به استاد ارادت خاصی دارم خدا او را برای ما حفظ کند و به ما لیاقت و توفیق دهد تا از وجود این استاد بزرگوار استفاده ها ببریم از استاد التماس دعا دارم
پاسخ
0     0
26 آذر 1390 ساعت 7:09 بعد از ظهر
محمد جواد
استاد عزيز جناب حضرت آقاي انصاريان ,با سلام فقط خدمتتان عرض كنم اين بنده حقير از هفت سالگي درمسجد جامع بازار هميشه ساعت شش صبح بابرادرم در دهه اول محرم ودر مسجد محبين الاءمه درشبهاي رمضان درخدمتتان بوديم و دربيست و يكم رمضان مسجد حضرت امير(ع) نادعلي(ع) را قراءت ميكنيد,اما امسال و الان سي و دوسالم است كه به حسينيه همدانيها تشريف فرما شده ايد ,خداوند حافضتان باشد
پاسخ
0     0
26 آذر 1390 ساعت 07:52 صبح
عرفان صدري
سلام بر مردي كه از كودكي ام هرگاه اسم امام حسين(ع) و قرآن كريم واهل بيت عليهم السلام درنظام مي آمد نام ايشان درقلبم جلوه خاصي ميكرد. سلام بر مردي كه وقتي كودكان ودوستانم از روحاني بدشان ميآمد من به ياد شما مي افتادم وروحانيت را وشما را درقلب كوچكم دوست ميداشتم.سلام بر مردي كه وقتي پاي سخنانش مينشينم نورالهي در جان وروحم روشني ونورانيت ونشاط مياورد.سلام برمرديكه الگوي كامل روحانيت است سلام بر مردي كه نفس سوخته اش رادوست دارم وچهره نوراني اش آرامش است.پدر عزيزم آيت الله عزيزودانشمند حقيقي وبزرگوارتنهاآرزويم درخصوص ايشان اين است كه يكبار ليشان را ازنزدبك ويك دل سير ببينم وحداقل به مدت ده دقيقه با معظم له گفتگو كنم.
پاسخ
0     0
20 آذر 1390 ساعت 8:04 بعد از ظهر
بهمن ضیائیان
با عرض سلام خدارا هزاران بارشکر که چنین اساتید فرهیخته وپرسوزوگدازی را به عنوان هدیه به امت اسلام عطا فرموده است.درفرمایشات معظم له جزصرف خلوص ودلداگی هیچ چیزدیگری نمیتوان یافت بهمین سبب خداوندمهرسرشارایشان را در دل بندگانش قرار داده است.از شما برادران معزز استدعای عاجزانه دارم تنها مرا با بردن نامم خدمت استاد معرفی نمایید وهر دعایی که به قلب حسینی ایشان خطورکردودرمورد من فرمودندازطریق نامه الکترونیکی حقیررامطلع فرمایید
پاسخ
0     0
20 آذر 1390 ساعت 00:42 صبح
حسین باقریان
با سلام و درود محضر استاد ارزشمند و گرانمایه امیدوارم که خداوند به شما عمر نوح عطا فرماید تامردم از سخنان گهربارتان بهره مند گردند استاد عزیز ازشما خواهشی دارم در صورت امکان (چون این حقیر از خیلی سالها پیش از بیانات شما فیض می برم مخصوصآ از مناجاتهای شما ) دوستان دست اندر کار موسسه ماجاتهای شما را گلچین کنند جهت استفاده بیشتر چون بسیاری از دوستان به مناجاتهای شما علاقه خاصی دارند البته تعداد زیادی از مناجاتهای شما استاد ارزشمند را گلچین کرده ام ولی باید فراگیر شود اگر در این زمینه نیاز به کمک حقیر باشد با کمال میل می پذیرم.ارادتمند شما حسین باقریان از یاسوج
پاسخ
0     0
16 آذر 1390 ساعت 00:09 صبح
فخرالسادات
سلام عرض ميكنم در بين روحانيون متداول جامعه از نوجواني موعظه هاي شما به جانم مينشسته از خداوند برايتان طلب درجات عاليه دارم
پاسخ
0     0
13 آذر 1390 ساعت 5:24 بعد از ظهر
قاسم نيكزاد
بنده بيش از 20 سال است كه از وجود پر بركت استاد بهرهمندميباشم خداوند ايشان و همه علما خصوصه مقام عظماي ولايت را حفظ بفر مايد.
پاسخ
0     1
7 آذر 1390 ساعت 7:00 بعد از ظهر
محمد از شیراز
دلم تهی از خوبی ها و لبالب از گناهست .... احساس میکنم دارم از مولایم مهدی(عج) دور میشم...لطفا برایم دعا کنید.
پاسخ
2     0
3 آذر 1390 ساعت 04:08 صبح
سيد هادي صفوي:سلام.التماس دعا
پاسخ
0     0
30 آبان 1390 ساعت 02:31 صبح
مهدی ضامنی
از حضرتعالی التماس دعا دارم همیشه در ماه رمضان از سخنان عالیجناب فیض می برم
پاسخ
0     0
25 آبان 1390 ساعت 8:31 بعد از ظهر
الهه
باعرض سلام خدمت استاد حسین انصاریان ، من شیفته سخنرانیها و عزاداریهای ایشون در ماههای مختلف سال هستم خدا توفیق و سلامتی به ایشون عطا کنه.
پاسخ
0     0
22 آبان 1390 ساعت 8:18 بعد از ظهر
ن طاهری
استاد سلام عرض می کنم و تولدتان را تبریک عرض می کنم دعا می کنم سایه ی شما بر سر ما مستدام باشد
پاسخ
0     0
22 آبان 1390 ساعت 1:07 بعد از ظهر
ضیائی
باسلام از آقادرخواست دعا ومغفرت گناهان رادارم
پاسخ
0     0
15 آبان 1390 ساعت 7:59 بعد از ظهر
مهدی باقرزاد از بابل
سلام به تمام اولیای خالص خدا:استاد شما به معنای حقیقی کلمه آیت خدا می باشید چون هر کلمه هر حرکت شما ما را به یاد حضرت دوست می رساند نوای روحانی وملکوتی شما روح بیمار ما را صیقل میدهد و به رحمت و لقای حضرت حق امید وار میکند.آرزوی نشستن در پای منبرتان را دارم ولی سعادت ولیاقت ندارم مارا دعا بفرمایید. الهی:(آن شب که همه میکده ها باز شوند/یاران خرابات هم آواز شوند/در محفل دوستان به جز یاد تو نیست/آزاده نباشد آنکه آزاد تو نیست/شیرین لب و شیرین خط و شیرین گفتار/آن کیست که با این همه فرهاد تونیست)
پاسخ
0     0
15 آبان 1390 ساعت 03:19 صبح
مهدی قدرت جهرمی
با سلام انشاالله خدا سایه شما را از سر شیعیان مولا علی ع کم نکند
پاسخ
1     0
13 آبان 1390 ساعت 7:06 بعد از ظهر
ارادتمند شما
سلام. استاد الهی که همیشه زنده و سلامت باشید و به آبروی امام حسین با خود آقا محشور بشید. زمانی که برای آقا امام حسین گریه میکنید ما رو هم یادی کنید.
پاسخ
0     0
12 آبان 1390 ساعت 6:57 بعد از ظهر
منصور صادقی
سلام بر اولیاء الهی استاد انصاریان انسان ایده آل قرآن و اسلام در قرن حاضر وفخر عالم امکان وعشق من حقیر است
پاسخ
0     0
29 مهر 1390 ساعت 10:37 بعد از ظهر
تشكر - من با دعاي كميل ايشان حال ميكنم واروز دارم دعاي عرفه را در روز عرفه در صحراي عرفات باايشان بخوانم0 انشالله
پاسخ
0     0
25 مهر 1390 ساعت 11:40 بعد از ظهر
فاطمه دخیلی
با سلام و با ارزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای استاد محترم بنده افتخار گوش دادن به اغلب سخنرانیهای شما را دارم.برای جوانان دعا کنید با تشکر
پاسخ
0     0
24 مهر 1390 ساعت 05:36 صبح
علیرضا غیاثوند
باعرض سلام خدمت شما. من چگونه میتونم برای چند دقیقه هم که شده این دانشمند گرامی رو از نزدیگ ملاقات کنم. شمارو به خدا قسم اگر امکانش هست من رو راهنمایی کنید خواهش میکنم
پاسخ
0     0
16 مهر 1390 ساعت 09:47 صبح
محمد-ایکاش همه علما سایت داشتند تا امکان ارتباط با انان با توجه به شرایط موجود بیشتر فراهم استاد همیشه خاطره دعای عرفه در عرفات را برایم زنده میکنند
پاسخ
0     0
6 مهر 1390 ساعت 01:35 صبح
بابک فرجی
بسیار کتابی عارفانه و عاشقانه در عالم عشق با معبود خداست
پاسخ
0     0
22 شهريور 1390 ساعت 06:27 صبح
افسون
باسلام اارزوی سلامتی برای شما دارم.اگه میشه برام دعا کنین که خدا نجاتم بده
پاسخ
0     0
22 شهريور 1390 ساعت 01:07 صبح
پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^