فارسی
جمعه 07 ارديبهشت 1403 - الجمعة 16 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0

عالمان هوى‏پرست قرن بيستم‏

آنان كه آتش جنگ جهانى اوّل را برافروختند و ميليون‌ها انسان بى‌گناه را به كام آتش جنگ كشتند، از فارغ التحصيل‌هاى دانشگاه‌ها و دانشكده‌ها بودند!!
آنان كه آتش جنگ جهانى دوّم را شعله‌ور كردند و نزديك به سى ميليون انسان را در آتش خودخواهى و هوى و هوس خود خاكستر كرده و هزاران خانه و مدرسه و كودكستان و بيمارستان را با اهلش نابود نمودند، تحصيل كرده‌هاى دانشگاه و دانشكده بودند!!
آنان كه از فرانسه به الجزائر رفتند و در مدّت هفت سال نزديك به يك ميليون مسلمان را كه جرمى جز طلب آزادى از شرّ استعمار نداشتند، كشتند و هزاران مرد و زن را در زندان‌ها به انواع شكنجه‌ها مبتلا كردند، پايان‌نامه تحصيل خود را از دانشگاه‌هاى فرانسه متمدّن و آزادى‌خواه و مبتكر منشور آزادى و حقوق بشر گرفته بودند!!!
آنان كه نزديك به چهارصد سال، از انگلستان براى غارت نزديك به صد كشور در آسيا و آفريقا و آمريكاى لاتين رخت سفر مى‌بستند و محرومان و مستضعفان را به جرم آزادى‌خواهى قطعه قطعه مى‌كردند همه از دانشمندان اقتصاد، روان‌شناسى، سياست و علوم ديگر بودند!!
قاتلان اميركبيرها، سيّد جمال‌الدين‌ها، لومومبوها و هزاران دلسوزى كه براى نجات ملّت‌هاى خود قيام كرده بودند، با كمال تأسّف از دانشمندان علوم مادّى و تجربى بودند!!
جنايات هولناك و غارت‌گريهاى وحشتناك و ستمگرى‌ها و بيدادگرى‌هاى خطرناك اين فارغ التحصيل‌هاى دانشگاه‌هاى دنيا، در صدها كتاب قطور، بدون شك قابل بازگو كردن نيست!!
كارگردانان دولت غاصب و خائن اسرائيل كه بيش از پنجاه سال از كشتن مردم مسلمان اعمّ از زنان، مردان و كودكان و بمباران‌هاى ويرانگر و شكنجه‌هاى بدتر از قرون وسطى در زندان روى‌گردان نيستند، از فارغ‌التحصيل‌هاى رشته‌هاى گوناگون علمى از دانشگاه‌هاى غرب هستند!!
اين جنايات باور نكردنى مخصوص به عالمان غربى نيست، اعمال كمونيست‌هاى شرقى و عمّالشان نشان مى‌دهد كه اينان هم در پايمال كردن حقوق انسان بى‌گناه دست‌كمى از غربى‌ها ندارند.
«اسرار مرگ استالين» كتاب بسيارى مهمّى است كه نويسنده آن ع- آوتور خانوف، يكى از كاركنان كميته مركزى حزب كمونيست شوروى سابق بوده است.
وقتى تمام اين كتاب را به دقّت مطالعه مى‌كنيم، به اين نتيجه مى‌رسيم كه استالين و اطرافيانش كه خود را پيامبران بيدار كمونيست مى‌دانستند، تنها به خاطر سوء ظن، يا به خاطر اين كه فلان نفر يا فلان گروه و جمعيّت، با استالين موافق نبودند، دستور قتل آن‌ها را مى‌دادند و در مدّت كوتاه حكومت خود، نزديك به بيست ميليون نفر را شبانه بازداشت‌ و بلافاصله اعدام كردند!!

منبع: عرفان اسلامى، ج‌13


منبع : پایگاه عرفان
  • عالمان هوى‏پرست
  • عالمان هوى‏پرست قرن بيستم‏
  • عالمان
  • هوى‏پرست قرن بيستم‏
  • هوى‏پرست
  • قرن بيستم‏
  • 0
    0% (نفر 0)
     
    نظر شما در مورد این مطلب ؟
     
    امتیاز شما به این مطلب ؟
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

    آخرین مطالب

    داستانى شگفت از مبارزه با نفس‏
    توبه ابولبابه
    مهر و محبّت، مرا پايبند مسجد كرد
    پيروى نكردن از غافلان
    اين را مى‏توان باور كرد؟
    جهاد افضل
    از يك خلال دندان ناراحتم
    تواضع در برابر حق‏
    آسانى دشوارى‏ها به قدرت او
    داستان عابدى از قوم موسى عليه السلام‏

    بیشترین بازدید این مجموعه

    شكر او را از فقر نجات داد
    نامه اى بسيار مهم از حضرت رضا به حضرت جواد (عليهما ...
    عاقلى در لباس ديوانگان
    حكايت سمره‏
    حكايتى عجيب اندر مسأله تلبيه‏
    حکایتی از اعتماد و توكل بر حق‏
    حکایت خدمت به پدر و مادر
    حکایتی از حلم آيت اللَّه اصفهانى‏ (1)
    شايد بخل ورزيده باشد
    دل سپارى به اهل بيت و ازدواج‏

     
    نظرات کاربر

    پر بازدید ترین مطالب سال
    پر بازدید ترین مطالب ماه
    پر بازدید ترین مطالب روز



    گزارش خطا  

    ^