فارسی
جمعه 07 ارديبهشت 1403 - الجمعة 16 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0
تاریخ انتشار : 20 مهر 1391 ساعت 8:40 بعد از ظهر

قطعنامه تجمع بزرگ فدائیان پیامبر اعظم(ص) قم

قطعنامه تجمع بزرگ فدائیان پیامبر اعظم(ص) قم

 

تجمع بزرگ فدائیان پیامبر اعظم(ص) در محکومیت اهانت پیامبر(ص) در میدان آستانه قم برگزار شد. 

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ صبح امروز ـ چهارشنبه 19 مهرماه ـ تجمع بزرگ فدائیان پیامبر اعظم(ص) در محکومیت اهانت به پیامبر(ص) در ميدان آستانه قم و در جوار حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

در این راهپیمایی جمع زیادی از مردم مسلمان قم گردهم آمدند تا اعتراض خود نسبت به توهين به ساحت مقدس پيامبر اكرم(ص) را به نمایش بگذارند.

 

این راهپیمایی به همت آستانه مقدسه حضرت معصومه، مديريت حوزه علميه قم، سپاه علي بن ابيطالب(ع)، اداره كل آموزش و پرورش قم و كانون هماهنگي شوراهاي هماهنگي كار و كارخانه هاي استان قم برگزار شد.

 

در این تجمع بعد از سخنرانی "حجت الاسلام و المسلمین سعیدی" تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) قطعنامه اي قرائت شد كه متن آن بدين شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

« يرِيدُونَ أَنْ يطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ(توبه/32)»

 

اقدام موهن و ضد انساني و جنون آميز دشمنان كينه توز اسلام عزيز به سركردگي سردمداران جنايت پيشه و پليد استكبار جهاني، با اهانت وقيحانه و مشمز كننده به نگين آفرينش رحمت للعالمين و مقدس ترين شخصيت عالم هستي حضرت ختمي مرتبت محمد بن عبدلله(ص) و مكتب نوراني اسلام، قلوب بيش از يك و نيم ميلياد مسلمان و قاطبه مستضعفين جهان را جريحه دار و اوج رضالت و ددمنشي و درماندگي روبه صفتان كاخ سياه امريكا و رژيم جعلي و خون آشام صهيونيستي و انگليس مكار در برابر بيداري اسلامي و رشد فزاينده ي دين مبين اسلام را به نمايش درآورد.

 

اينك شركت كنندگان در اين تظاهرات پرشور ضد امريكايي ـ ضد صهيونيستي ضمن اعلام نفرت و انزجار قلبي اين جنايت ددمنشانه اين استكبار و ضمن ابراز تسليت به ساحت مقدس منجي عالم بشريت حضرت بقيه الله اعظم(عج) و نائب بر حق امام زمان و مقتداي عظيم الشان انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه اي، مراجع عظام تقليد و آحاد پيروان اسلام ناب با نداي ملكوتي تكبير اعلام مي داريم:

 

1. با الهام از پيام حكيمانه رهبر شجاع و مقتداي عظيم الشان امت اسلام، صهيونيسم خون آشام و دولت زبون آمريكا را به عنوان متهمين اول اين جنايت رذيلانه، شناخته و اسلام ستيزي ناشي از درماندگي و كينه توزي آنها را شديدا محكوم مي كنيم.

 

2. ما شركت كنندگان در اين تظاهرات ضد استكباري با قلب هايي مالامال از عشق به پاك ترين و مقدس ترين چهره ي عالم هستي پيامبر رحمت و عطوفت، اشرف مخلوقات حضرت محمد(ص) و اسلام عزيز با تمام توان و هستي و تا نثار جان ناقابل خويش از اين ارزش ها و مقدسات ديني دفاع و به حول و قوه ي الهي دشمنان كينه توز مكتب متعالي اسلام را به خاك مذلت خواهيم نشاند.

 

3. اشد مجازات ايادي استكبار و تمامي مزدوران امريكا و صهيونيسم دخيل در اين اقدام موهن اعم از طراحان، پشتيبانان و عوامل گستاخ و مهدور الدم تهيه و پخش فيلم مشمئز و اهانت به ساحت قدسي پيامبر عظيم الشان اسلام و عذرخواهي رسمي دولت هاي زبون امريكا و رژيم جعلي و غاصب قدس شريف، حداقل خواسته مسلمانان جهان مي دانيم.

 

4. سكوت خفت بار مجامع مدعي دفاع از حقوق بشر و دولت هاي به اصطلاح اسلامي و مرعوب قدرت پوشالي سردمداران استكبار جهاني در برابر اين جنايت هولناك و جريحه دار شدن قلوب پاك ميلياردها انسان شريف را شديدا محكوم مي كنيم

 

ضمن سپاس از ابراز خشم مقدس مسلمانان در بلاد اسلامي و مقابله با اقدام شيطاني واسلام ستيزانه استكبار جهاني حفظ اتحاد ويكپارچگي امت واحده اسلام، حضور كماكان در صحنه و استمرار محكوميت همه جانبه ي اين ددمنشي تا تحقق خواسته ي به حق و حصول اطمينان از سلب جرات تكرار اين توطئه هاي شيطاني برخوردار از پشتيباني دولت هاي امريكا اسراييل غاصب و انگليس مكار را خواهانيم.


منبع : خبرگزاری اهلبیت علیه السلام ( ابنا)
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

پیام استاد انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق
اعلام برنامه مراسم شب‌های قدر رمضان 1403
برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
در عرفان اهل‌بیت(ع) مطلقا برتری نژادی مطرح نیست
اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
در روایات همواره به نیکی از مردم یمن یاد شده است
مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...

بیشترین بازدید این مجموعه

هتک حرمت واقدام شنیع رژیم پلید و غاصب صهیونیستی ...
پیام آیت الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی به ...
برگزاری نخستين جشنواره قرآنی شيعيان در قطيف
اصرار شیعیان بر نماز خواندن بر روی آوار مساجد
همزمان با سالروز تخریب بقیع؛ تخریب بزرگترین حرم ...
نجوای پیام بزرگ عاشورا هنوز از حرم زینبی شنیده می ...
چرا شیعیان نماز تراویح نمی‌خوانند؟
استاد حسین انصاریان: آثار هر عملی تا روز قیامت ...
ویژه برنامه‌های سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در ...
استاد انصاریان: ذات بی عیب و نقص، منبع کل کمالات/ ...

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^