فارسی
جمعه 07 ارديبهشت 1403 - الجمعة 16 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0
تاریخ انتشار : 7 تير 1391 ساعت 05:57 صبح

استاد انصاریان : صهیونیسم غرب تصمیم جدی بر قطع ارتباط مردم با پروردگار دارد

 

اصفهان - خبرگزاری مهر: کارشناس مسائل دینی گفت: صهیونیسم غرب با در اختیار داشتن تمامی ابزارهای لازم و بودجه‌های سنگین و عواملی که در مناطق آسیا و افریقا دارند، تصمیم جدی بر قطع ارتباط مردم کره زمین با پروردگار را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاد حسین انصاریان صبح سه شنبه در نشستی که در موسسه اهل البیت (ع) اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: رژیم آل سعود به عنوان یکی از بازوهای صهیونیسم طبق مدارک موجود تاکنون برای نابودی فرهنگ اصیل الهی که همان فرهنگ اسلام و انبیاء و اهل بیت(ع) است82 بیلیارد دلار هزینه کرده است.

این کارشناس مسائل دینی با اشاره به اینکه رژیم آل‌سعود از پول نفتی که جزو انفال است، بر علیه اسلام و تشیع استفاده می‌کنند، تصریح کرد: در واقع از پولی که متعلق به امام زمان(عج) است، در راه نابودی اسلام و قرآن کریم و مکتب اهل بیت(ع) استفاده می‌شود.

استاد انصاریان با اشاره به اینکه در کشورهای دیگر از جمله جمهوری آذربایجان و نقاط دیگر دنیا عواملی برای قطع ارتباط انسان با خدا در فعالیت هستند، افزود: اینها انواع روانشناسان، دانشمندان و متفکران را در استخدام دارند برای اینکه ارتباط انسان با خدا را قطع کنند.

وی با اشاره به ملاقات خود با ریئس دانشگاه گریگوریان که از معتبرترین دانشگاه های مسیحیت است، بیان داشت: این دانشگاه در کل پنج قاره جهان پنجاه میلیون دانشجو دارد که وظیفه آنها این است که در سرتاسر کشورها پخش شوند و مسیحیت امروز را که لائیک به تمام معنا است، تبلیغ کنند.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه اسلامی که بنی امیه و بنی عباس معرفی می‌کند، نگاهش به توحید همان خدای مجسم است، گفت: بیش از دو هزار سایت بهائیت 24 ساعته علیه مکتب تشیع تبلیغ می‌کنند و از این جهت هر روحانی و طلبه باید نسبت به اوضاع و جوی که علیه دین ایجاد شده است، آگاهی داشته باشد.

وی اظهار داشت: کتاب انجیل تاکنون به سه هزار زبان ترجمه شده در صورتیکه قرآن به 10 زبان هم ترجمه نشده، واتیکان اکنون بیش از هزار ایستگاه رادیویی و هزار ماهواره تبلیغاتی در اختیار دارد در صورتی که در حوزه علمیه قم هنوز یک ماهواره تبلیغاتی نیز در اختیار نداریم که این نشان از ضعف ما در مقابله با تبلیغات سوء مسیحیت است.

استاد انصاریان افزود: در این راستا رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در آموزش زبان‌های زنده دنیا به مبلغان قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آیه های122 سوره توبه، 125 سوره نحل و 39 سوره احزاب، به ضرورت سپردن مسندها بر اساس تخصص اشاره کرد و با انتقاد از برخی از برنامه های تلویزیونی که باعث فرار مردم از مقوله دین و دینداری می شود، گفت: در بحث منبر نیز شایسته است افراد متخصصی که در این زمینه متبحر هستند وارد این مقوله شوند، چرا که ما اگر دین را بد به مردم معرفی کنیم باعث فرار آنها از دین می شویم.

این خطیب برجسته اضافه کرد: ویژگی یک منبر خوب این است که وقتی به اتمام رسید در دل‌های مردم ایجاد تحول و حزن کند، به صورتی که آنها با چهره پشیمان از گناهان گذشته از آن مجلس بیرون روند.

وی در ادامه سخنانش به پاداش تبلیغ در راه خدا اشاره کرد و گفت: ویژگی اصلی کسانی که در راه دین تبلیغ می‌کنند، نباید از هیچ احدی به جز خدا هراسی در دل داشته باشند و طبق آیه 39 سوره احزاب، پاداش این گروه را خداوند معین می‌کند که بزرگترین پاداش‌ها است.

 


منبع : خبرگزاری مهر
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

پیام استاد انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق
اعلام برنامه مراسم شب‌های قدر رمضان 1403
برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
در عرفان اهل‌بیت(ع) مطلقا برتری نژادی مطرح نیست
اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
در روایات همواره به نیکی از مردم یمن یاد شده است
مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...

بیشترین بازدید این مجموعه

كشتار شيعيان عراق با تحريك علماي وهابي سعودي
برگزاری گردهمایی بزرگ مسلمانان در فرانسه
گردهمايی قاريان شيعه در شهر «دمام» عربستان
بازیگران هالیوود یک روز مسلمان می شوند!
سخنرانی استاد انصاریان در خانه فرهنگ شهریار ...
زنان سوئدی برای حمايت از مسلمانان محجبه شدند
جنایات داعش در تخریب مراقد پیامبران؛ یادآور ...
گزارش تصویری/ نماز عید سعید فطر در حرم حضرت ...
همزمان با دهه اول ماه صفر؛ سخنرانی استاد ...
استاد انصاریان: ویژگی‌های رفیق بد/ دوزخ، عاقبت ...

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^