فارسی
جمعه 31 فروردين 1403 - الجمعة 9 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0

اظهارات جامعۀ بهائی به نمایندگی از بهائیان بیش از 230 کشور!

اظهارات جامعۀ بهائی به نمایندگی از بهائیان بیش از 230 کشور!

تشکیلات بهائیت در سازمان ملل، در حالی خود را نماینده‌ی بهائیان 230 کشور جهان، برای اعتراض به نقض حقوق بهائیان معرفی کرد که تنها 205 کشور و دولت رسمی در زمین وجود دارد! از طرفی، تشکیلاتی که در طول 40 سال، همواره آتش بیار تحریم و فشار و خیانت علیه مردم ایران بوده، با چه رویی درخواست آزادی عمل بیشتر در ایران دارد؟!

 

به گزارش بهائیان ایران: «دفتر جامعۀ جهانی بهائی در سازمان ملل متحد به نمایندگی از بهائیان بیش از 230 کشور در سراسر جهان در تاریخ 16 شهریور سال 1395، در نامه‌ای سرگشاده به آقای دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، ضمن برشمردن موارد تبعیض گسترده‌ی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی علیه بهائیان و تضاد آن با اظهارات رسمی دولت در مجامع عمومی، به بررسی عواقب این چنین ظلم‌های سیستماتیک بر کل اجتماع ایران پرداخته است».[1]

 

اما در پاسخ به انتشار مجدد این خبر از سوی تشکیلات بهائیت، لازم می‌دانیم تا چند نکته را متذکر شویم:

اول:
 تشکیلات بهائیت در سازمان ملل، چگونه این بیانیه را از طرف بهائیان 230 کشور مطرح می‌کند در حالی که بر اساس آمارهای رسمی، بیش از 205 کشور و دولت مستقل در زمین وجود ندارد؟![2] حتی بر فرض هم که بهائیت در تمامی کشورها پیرو دارد، پس تکلیف 25 کشور باقیمانده چه می‌شود؟! 

آیا بهائیت در کُرات آسمانی دیگر هم پیروان خیالی دارد که آن‌ها هم تبعیض علیه بهائیان ایران را محکوم کردند؟! آری؛ اظهاراتی که از ابتدا با دروغ و آمارسازی شروع شود، انتهایش معلوم است.

دوم: 
بزرگ‌نمایی و مظلوم‌نمایی، یکی از حربه‌های تبلیغی بهائیت است که همواره با تمسک به آن، در تلاش برای مطرح کردن نام خود و جلب حمایت‌های بین‌المللی است؛ همچنان که پیامبرخوانده‌ی این فرقه در توصیه‌ی این شگرد تبلیغی، به پیروانش دستور داده است: «هرقدر مظلوم واقع شوید، اُحِبّ (: دوست داشتنی) بوده و هست».[3]

سوم:
 تشکیلات بهائیت در حالی درخواست آزادی عمل کامل در ایران دارد که به علت وابستگی به دشمنان اسلام و ایران، حتی در زمان پهلوی هم که بسیاری از مقامات کشوری و لشکری را از آن خود کرده بود، کارشکنی و خیانت را پیشه‌ی راهش کرده بود؛ همچنان که ساواک در گزارشی از جاسوسی بهائیان برای آمریکا و انگلیس آورده است: 

 

«حضیرة القدس (مرکز اداری بهائیان) تهران طی نامه محرمانه به کلیه‌ی محفل‌های سراسر ایران اعلام نموده کلیه‌ی بهائیانی که در نیروهای مسلح شاهنشاهی خدمت می‌نمایند، زیر نظر داشته فوراً آمار کلیه‌ی افراد نظامی از سرباز تا امراء طی یک یادداشت به حضیرة القدس تهران ارسال تا به بیت العدل و به مراجع لندن و براند اسکات در آمریکا ارسال گردد و آقای براند اسکات آمار مورد نظر را خواسته».[4] با این حال، چگونه تشکیلات بهائی، درخواست نفوذ پیروانش در نهادهای دولتی و رسمی را دارد؟!

چهارم:
 تشکیلاتی که در طول 40 سال، همواره آتش بیار تحریم و فشار علیه مردم ایران بوده [5]، با چه رویی درخواست آزادی عمل بیشتر در ایران دارد؟!

پنجم:
 متأسفانه تشکیلات بهائیت از ابتدای انقلاب تا کنون، تا جایی که در توانش بود، از وارد آوردن هیچ ضربه و صدمه‌ای به کشور و مردم شریف ایران دریغ نکرده است. نمونه‌ی اخیر خیانت تشکیلات بهائی را می‌توان در مشارکت و نقش‌آفرینی عناصر بهائیت در التهاب‌آفرینی در بازار ارز برشمرد.[6] آری؛ شهنام گلشنی (عنصر وابسته به تشکیلات بهائیت)، پشت‌پرده‌ی فرقه‌ایست که هرگاه توان یابد، از هیچ‌گونه همکاری با دشمنان ایران برای ضربه زدن به انقلاب و مردم ایران، در راستای تأمین منافع خود، دریغ نمی‌کند.

 ---------------------------------------------------------------

پی‌نوشت:

[1]. به نقل از وبسایت بهائیان ایران.

[2]. خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تیتر خبر: چند کشور در جهان وجود دارد؟ + لیست کامل کشورها، کد خبر: 6543983، تاریخ انتشار: 1397/3/5.

[3]. حسینعلی نوری، اقتدارات و چند لوح دیگر، نسخه‌ی الکترونیکی، ص 127.

[4]. ر.ک: جواد منصوری، تاریخ قیام 15 خرداد به روایت اسناد، تهران: مرکز اسناد انقلاب اسلامی، چاپ اول، 1378، ج 1، سند شماره 2/92.

[5]. جهت مطالعه‌ی بیشتر، بنگرید به مقاله‌ی: سازمان ملل و تلاش بهائیت برای محکومیت ایران

[6]. جهت مطالعه‌ی بیشتر، بنگرید به مقاله‌ی: بهائیت؛ پشت پرده‌ی گرانی ارز و ترویج احتکار!

 

 منبع:پایگاه جامع فرق و ادیان

 

0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

مذهبی استعماری برای مقابله با اسلام
نقش روسيه و انگليس در پيدايش بابيت و بهائيت
بهاء الله و حلال دانستن زنان برای میرزا یحیی نوری
حمايت صهيونيسم از بهائيان
الگوگیری از حروفیه(1)
ریشه اندیشه‎های بابیت و بهائیت در انحرافات ...
پيدايش بابي
الگوگيري از تصوف
بهائيت‌ و امريكا
آغاز ادعای بابیت

بیشترین بازدید این مجموعه


 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^