فارسی
چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 - الاربعاء 14 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0
تاریخ انتشار : 14 ارديبهشت 1399 ساعت 10:32 صبح

فعالیتهای فرهنگی تبلیغی مؤسسه دارالعرفان در ماه رمضان تشریح شد

فعالیتهای فرهنگی تبلیغی مؤسسه دارالعرفان در ماه رمضان تشریح شد

دارالعرفان/ مدیرعامل مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان فعالیتهای متعدد فرهنگی، تبلیغی و ترویجی مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان در فضای مجازی را تشریح کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمّدجواد صابریان در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه عزیز از ارائه دهها برنامه فرهنگی، مناسبتی، مذهبی، تبلیغی، ترویجی علوم و معارف اسلامی و اهل‌بیت(ع) خبرداد و افزود: با توجه به اینکه امسال متولیان امور اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان به جهت شیوع ویروس کرونا هیچ فعالیت حضوری نداشته‌اند، با تدبیر و دستور حضرت استاد انصاریان اقدام به طراحی و عملیاتی کردن دهها فعالیت فراخور این ماه مبارک در بستر فضای مجازی کرده‌ایم.

 

وی اظهارکرد: «مناجات استاد در وقت سحر»، «کلیپ تصویری از سخنرانی‌های استاد هر روز ساعت 12»، «پخش سخنرانی آرشیوی استاد از IGTV اینستاگرام و صوت آن در کانالهای استاد در شبکه‌های اجتماعی هر روز ساعت 14»، «ارائه نکته‌های ناب و پاسخ به پرسشهای کلیدی»، «بارگذاری گزیدهایی از بیانات ناب استاد و همچنین آیات و روایت هر روز ساعت 19»، «بارگذاری گلچینی از کلیپهای تصویری سخنرانی‌های استاد هر شب ساعت 22» از عناوین برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان است.

 

حجت الاسلام و المسلمین صابریان ادامه داد: همچنین مخاطبان و ارادتمندان به ساحت ائمه اطهار(ع) می‌توانند؛ «هر شب ساعت 23 و30 دقیقه پخش سخنرانی آرشیوی از طریق امکان لایو اینستاگرام و کانالهای استاد و سایت»، «ارائه بنرهای انگیزشی و گلچینی از عکس نوشته‌های استاد پیرامون پویش سفره کریمانه»، «برگزاری مسابقه ماه من هر شب ساعت 22»، «به اشتراک گذاشتن کتاب خواندنی "تمرین بندگی" به منظور جذب جملات ناب از سوی مخاطبان»، «راه‌اندازی ویژه‌نامه الکترونیکی ماه مبارک رمضان در پایگاه عرفان»، «ارائه آرشیو کامل سخنرانی حضرت استاد در ماه مبارک رمضان سالهای گذشته»، «ارائه ادعیه و زیارات» را در شبکه‌های مختلف مجازی دنبال کنند.

 

این محقق و پژوهشگر علوم و معارف اسلامی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود اظهارداشت: اجرای طرح سفره کریمانه، فعالیتهای واحد پرسش و پاسخ، مسابقه فرهنگی «ماه من»، «خانه را مسجد کنیم» از جمله دیگر ویژه برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان است که از روز اول رمضان در دسترس علاقه‌مندان در بسترهای متنوع فضای مجازی قرار گرفته است.

استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود به ویژه‌نامه مناسبتی این ماه اشاره کرد و ادامه داد: این ویژه‌نامه مناسبتی همزمان با حلول ماه مبارک رمضان از سوی بخش چندرسانه و فضای مجازی مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان تحت اشراف علمی استاد انصاریان با ارائه دهها موضوع ویژه ماه رمضان از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین صابریان افزود: «مجموعه مقالات»، «ادعیه»، «کلیپ‌های تصویری»، «کلیپ‌های صوتی»، «نکته‌های ناب»، «خاطرات رمضانی»، «اخبار پویش‌های رمضانی» از جمله بخش‌های اصلی این ویژه‌نامه اینترنتی می‌باشد.

وی یادآور شد: ارائه بیش از 180 ریز موضوع متنوع فرهنگی، تبلیغی، ترویجی، اخلاقی از بخش‌های دیگر این ویژه‌نامه اینترنتی می‌باشد.

مدیرعامل مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان به فروش ویژه کتاب ارزشمند تفسیر حکیم اشاره کرد و افزود: با توجه به حلول بهار قرآن و اهمیت قرائت قرآن کریم و به دنبال آن نقش پررنگ کتب تفسیری و روایی؛ مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان طرح ویژه فروش کتاب ارزشمند «تفسیر حکیم» با تخفیف 50درصدی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی ادامه داد: این طرح با هدف بهره هر چه بیشتر روزه‌داران در کنار قرائت قرآن کریم، آشنایی با تفسیر قرآن کریم می‌باشد که به خواست استاد انصاریان این مهم برای اولین‌بار در رمضان 1441ق رقم خورد.

حجت الاسلام و المسلمین صابریان تصریح کرد: علمی بودن «تفسیر حکیم» و‌ روان و سلیس بودن متن از ویژگی‌های برجسته آن به‌شمار می‌آید. از سویی استاد انصاریان به دلیل اشرافی که نسبت به مطالب مختلف قرآنی دارند، توانسته است در این تفسیر مطالب را با دقت و ظرافت کم‌نظیری ارائه کند. به این منظور ایشان تفاسیر مختلف شیعی و سنی را مورد بررسی قرار داده و سپس تفسیر آیات مربوطه را بیان کرده‌اند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از برنامه‌های متنوع فرهنگی، مناسبتی، مذهبی، تبلیغی، ترویجی علوم و معارف اسلامی و اهل‌بیت(ع) به نشانی‌های ذیل مراجعه کنند؛

1. سایت         https://www.erfan.ir

2. تلگرام        https://t.me/ansarian_ir

3. اینستاگرام     https://www.instagram.com/ansarian_ir

4. سروش     http://sapp.ir/ansarian_ir

5. ایتا         https://eitaa.com/ansarian_ir

6. بله        http://ble.im/ansarian_ir

7. آپارات     http://aparat.com/ansarian

 

 

 

 

  • ماه مبارک رمضان
  • مؤسسه دارالعرفان
  • محمدجواد صابریان
  • بهار قرآن
  • در خانه بمانیم
  • ربیع الانام
  • برنامه‌های فرهنگی
  • 0
    0% (نفر 0)
     
    نظر شما در مورد این مطلب ؟
     
    امتیاز شما به این مطلب ؟
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

    آخرین مطالب

    پیام استاد انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق
    اعلام برنامه مراسم شب‌های قدر رمضان 1403
    برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
    مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
    در عرفان اهل‌بیت(ع) مطلقا برتری نژادی مطرح نیست
    اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
    پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
    در روایات همواره به نیکی از مردم یمن یاد شده است
    مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
    اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...

    بیشترین بازدید این مجموعه

    عدم گفتن اذان در مسجد آستراخان روسیه
    اجازه گسترش شیعه را در مصر نمی‏دهیم
    تشدید فعالیت شیطان پرستان در شیراز
    برگزاری دوره آموزشی «نقاط عطف در تفكر شيعی» در ...
    نصب تبلیغات جدید در شهرهای آمریکا
    استاد حسین انصاریان: حقیقت هیچ شیءای برای ...
    استاد انصاریان: شیعیان چه جایگاهی در نزد ائمه(ع) ...
    انتشار کتاب جدید استاد انصاریان با عنوان «عبودیت ...
    استاد انصاریان: ستاد دیه مصداق عملی آیه «تعاونوا ...
    گزارش تصویری مراسم رونمایی از ترجمه اصول کافی به ...

     
    نظرات کاربر

    پر بازدید ترین مطالب سال
    پر بازدید ترین مطالب ماه
    پر بازدید ترین مطالب روز



    گزارش خطا  

    ^