فارسی
شنبه 01 ارديبهشت 1403 - السبت 10 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 3
80% این مطلب را پسندیده اند

آیا بهائیان حرمتی برای ایّام محرم قائل هستند؟

آیا بهائیان حرمتی برای ایّام محرم قائل هستند؟

بهائیت جریانی است که مبلغان آن سعی می‌کنند طوری مباحث و مطالب را بیان کنند که مردم جبهه نگیرند و مقاومت نکنند. به بیان دیگر؛ وقتی مخاطب مسلمان باشد مطالب خاصی را بیان می‌کنند به همین ترتیب درباره‌ی مسیحیان و یهودیان و زرتشتیان نیز باید چنین گفت؛ اصولا فرقه‌های نو ظهور کارشان چنین است و سعی می‌کنند خود را در میان ادیان آسمانی جا کنند.

 

خودشان می‌گویند "روند تبلیغ، تدریجی است" یعنی می‌توانی به راحتی کلاه سر مردم بگذاری و از همان اوّل دروغ بگویی تا مخالفتی صورت نگیرد و مخاطب جذب شود با هر شیوه و طریقی که شده است!!

 

در رابطه با ایّام شهادت سیدالشهداء امام حسین و یاران با وفای حضرت علیهم السلام هم چنین است. در اوایل تبلیغ می‌گویند که حسین بن علی فردی پاک و معصوم بوده و به حق علیه دشمنان انسانیت و دین، خروج کرده است‼

 

امّا فقط کافیست نگاهی به سایت، کانال و گروه‌های تبلیغی بهائیت بیندازیم که متوجه خواهیم شد پیروان این مسلک، ذرّه‌ای عقیده به امام حسین علیه السلام و شعائر و مراسم عزاداری حضرتش ندارند. همواره با طعنه و کنایه صحبت کردن و مورد تمسخر قرار دادن ایّام محرم و حمایت کردن از افراد ضدّ دین در رسانه‌های فارسی زبان کشورهای غربی (که روزها مشغول جمع آوری دلار و پوندهای آمریکا و انگلستان هستند) هیچ گاه بیان‌گر مدافع بودن بهائیت از مظلومیت سیدالشهداء علیه السلام نمی‌باشد.

 

 ضمنا با نگاهی به آثار و کتب بهائیت درباره‌ی شخصی به نام «طاهره قره العین» همان کس که در همین ایام در کمتر از 180 سال پیش، مجلس شادی به پا و شیرینی پخش و اظهار سرور می‌کرد و از آن طرف به دلیل افکار پوچ و انحرافی این زن، پیروان جناب شیخ احمد احسائی و کاظم رشتی (همان عدّه که در سالروز به شهادت رسیدن حضرت اباعبدالحسین علیه السلام مراسم ماتم سرایی به پا می‌کردند و نسبت به این مسئله به حق تعصب داشتند) با او مخالفت کرده و کنارش گذاشتند.

 

ایشان همان کسی است که بهائیان به او می‌نازند و افتخار می‌کنند که الگوی زنان فمنیست و مدافع حقوق زنان بوده است‼️ به راستی این زن مایه‌ی تفاخر این مسلک است همانند کسانی که در مقابل امام زمان خود ایستادند و جنگ جمل را به راه انداختند.

 

ایّام تسعه (نه گانه) بهائیت را هم به این ستیز و عداوت فرقه بهائیت با شعائر حسینی علیه السلام بیفزاییم که تا همین چند سال گذشته به مناسبت ایاّم میلاد باب و میلاد بهاءالله در روز اول و دوم محرم، مراسم شادی و جشن به پا می‌کردند ولی بنابر دستور تشکیلاتی از طرف بیت العدل آن هم در اسرائیل، تاریخ قمری به تاریخ میلادی تغییر یافت تا حکومت‌های اسلامی نسبت به این کارهای ضد انسانی بهائیت، عکس العمل نشان ندهند‼

 

 روند تدریجی تبلیغ در بهائیت، فعالیت‌های منادیان امر شیطانی بهائی در فضای حقیقی و مجازی و دفاعشان از معاندین دین اسلام، شرکت طاهره قره العین در سپاه یزیدیان و ایام تسعه بهائیت و ده‌ها مورد دیگر از جمله نشانه‌هایی است که بیان می‌کند فرقه‌ی بهائیت، شمشیر را از رو بر ضدّ ادیان ابراهیمی از جمله دین مبین اسلام و مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام بسته است.

مازیار احمدی؛ محقق بابیت و بهائیت

0
80% (نفر 3)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

ترویج رباخواری در احکام فرقه بهائیت (نقد و بررسی)
آیا بهائیان حرمتی برای ایّام محرم قائل هستند؟
باب، اولين پيغمبر صاحب توبه نامه!
جایگاه زن در بهائیت
جایگاه زن در بهائیت
حکم ازدواج با محارم در بهائیت
ادله ردّ بهاییت
بهائیت، گذشته و اعتقادات کنونی و نقد جدی آن(1)
طهارت ،غسل و پاکیزگی در بهائیت
بهائیت، از دیدگاه محققان ایرانى‏

بیشترین بازدید این مجموعه


 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^