فارسی
پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403 - الخميس 15 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0
تاریخ انتشار : 28 خرداد 1393 ساعت 11:35 بعد از ظهر

‌نام‌نویسی بیش از پنج هزار ایرانی برای جنگ با تکفیری‌ها

در واقع این فضا باعث شد، آمادگی و حساسیت ذهنی مردم کشورمان در قبال تهدید بالقوه چنین گروه‌های تروریستی که تنها رویکردشان کشتار وحشیانه است، افزایش یابد و طبیعتاً مباحث اعتقادی درباره حرمت حرم ائمه و خون شیعیان که تکفیری‌ها مباح می‌پندارند، در افزایش انگیزه‌های مردم ایران برای مقابله با این تروریست ها بسیار کارساز واقع شد.
ستاد مردمی دفاع از حریم تشیع در حالی در روزهای اخیر در سکوت خبری وب‌سایت خود را رونمایی کرده که در چند روز گذشته، بیش از پنج هزار تن از مردم کشورمان با ‌نام‌نویسی در این وب‌سایت، برای جنگ با تکفیری‌ها اعلام آمادگی کردند؛ استقبالی که با توجه به عمق جنایات‌‌ این گروه‌های تروریستی در عراق و همچنین خطر بالقوه‌شان برای ایران قابل پیش بینی بود.

به گزارش «تابناک»، هجوم گروه‌های تروریستی تکفیری به خاک عراق با هدف گرفتن این سرزمین مقدسِ شیعیان و اعمال قوانین وحشیانه و تخریب اماکن مقدس، با جنایات‌‌ گسترده‌ای همراه شد. حتی اسرای زن و کودک و گروه‌هایی که برای تسلیم‌ امان‌نامه نیز دریافت کرده بودند، از این جنایت‌های تکفیری‌ها در امان نماندند و تنها با پای خود به قتلگاه رفتند و سپس تصاویر کشتارشان با انگیزه وحشت‌آفرینی توسط این تروریست‌های بی خانمان منتشر شد.

این رخداد ‌که به سرعت بازتاب جهانی داشت، در ایران بازخورد متفاوتی داشت و بخشی از افکارعمومی که تاکنون از لزوم نبرد با این گروه‌ها در سوریه دفاع نمی‌کردند، با درک میزان خطر بالقوه چنین جریانی که خوشبختانه برخلاف عقبه اطلاعاتی، تسلیحاتی و اقتصادی، ‌عقبه انسانی وسیعی ندارد، در این زمینه به تحلیل‌های واقعی‌تری دست یافتند و این خطر بالقوه را کاملاً درک کردند که در برابر‌ این تروریست‌ها هر عملی، جز جنگیدن تا آخر قطره خون، حکم خودکشی را دارد.
ثبت‌نام بیش از پنج هزار ایرانی برای جنگ با تکفیری‌ها

‌این فضا باعث شد، آمادگی و حساسیت ذهنی مردم کشورمان در قبال تهدید بالقوه چنین گروه‌های تروریستی ـ که تنها رویکردشان کشتار وحشیانه است ـ افزایش یابد و طبیعتاً مباحث اعتقادی درباره حرمت حرم ائمه و خون شیعیان که تکفیری‌ها مباح می‌پندارند و جزو اولویت‌های کشتارشان در کنار ارتشی‌های عراق قرار داده‌اند، در افزایش انگیزه‌های مردم ایران برای مقابله با این تروریست ها بسیار کارساز واقع شد.

درک میزان خطر این گروه‌های تروریست، نه تنها برای سیاستمداران و مردمان سرزمین‌های شیعی، بلکه برای بشریت به روشنی مشخص شده و به همین دلیل نیز نگرانی از این گروه‌های تروریستی به کاخ سفید نیز رسیده و وزیر امورخارجه آمریکا برای حذف این تهدید بالقوه امنیت ملی‌اش، از احتمال حمله هوایی به مواضع داعش در عراق خبر داده است.

در این میان در کشورمان نیز نخست جریان‌های خودجوش برای جنگ با تکفیری‌ها اعلام کردند و به یکباره موجی عظیم در کشورمان شکل گرفت که از مردم باغیرت و شیعه کشورمان انتظاری جز‌ این نمی‌رفت. در این شرایط و در حالی که کشورمان فعلاً برنامه‌ای برای حضور مستقیم نظامی در عراق ندارد و تدابیر و اقدامات احتیاطی را در مرزها پیاده سازی کرده، ستاد مردمی دفاع از حریم تشیع، اعلام موجودیت کرد.

وب‌سایت این ستاد مردمی در روزهای اخیر با نام حریم شیعه رونمایی شده و در پیگیری‌ها «تابناک» مشخص شد، شمار ‌نام‌نویسی کنندگان در این وب‌سایت برای حضور در جنگ با تکفیری‌ها از مرز پنج هزار تن گذر کرده که تنوع داوطلبان نیز چشمگیر بوده است، حال آنکه هنوز درباره این وب‌سایت اطلاع‌رسانی نشده ‌و ‌بخش اعظم افکارعمومی از شکل‌گیری چنین ستاد مردمی آگاهی نداشتند.

منبع : tabnak
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

پیام استاد انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق
اعلام برنامه مراسم شب‌های قدر رمضان 1403
برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
در عرفان اهل‌بیت(ع) مطلقا برتری نژادی مطرح نیست
اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
در روایات همواره به نیکی از مردم یمن یاد شده است
مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...

بیشترین بازدید این مجموعه

علمای عربستان خواستار توقف حج
شكايت وارثان منشاوی از شيخ الأزهر
افتتاح كرسی خط عربی در دانشگاه اسلامی نيجر
نمايش ترجمه صحيفه سجاديه به زبان اردو در ...
استاد حسين انصاريان در حرم رضوي: اصرار بر گناه ...
استفاده از حجاب برای زنان اندونزی اجباری می‌شود
استاد انصاریان: تقویت اعتقادات دینی و ارتباط با ...
نگاهی به اثر ۱۵ جلدی استاد انصاریان در باب عرفان؛ ...
استاد انصاریان: کمک به بازسازی اعتاب مقدسه موجب ...
نسخه الکترونیکی ترجمه کتاب «اصول کافی» به قلم ...

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^