فارسی
پنجشنبه 09 فروردين 1403 - الخميس 17 رمضان 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0
تاریخ انتشار : 12 آذر 1392 ساعت 11:57 بعد از ظهر

دفاع سرسختانه شاهزاده خانم کویتی از مکتب حقه تشیع

دفاع سرسختانه شاهزاده خانم کویتی از مکتب حقه تشیع

 

می گویند شیعه بدتر از یهوداست در حالیکه یهود دشمن اول شماست و این از رفتار و گفتار شما پیداست، در قرآن آمده است: (إن أشد الناس عداوة للذين أمنوا اليهود)، خدا می گوید یهوددشمن است و شما می گویید شیعه، آیا مقصود از مومنین کسی جز مسلمانان است... آیا مومنین همان شیعیان ایران و حزب الله نیستند کسانی که شما آنها را تکفیر می کنید و یهود هر روز آنها را تهدید به جنگ می کند.

 

به گزارش «شیعه نیوز»، شاهزاده کویتی "فوزیه الصباح" که از خانوداه سلطنت حاکم کویت می باشد حدود یک ماه پیش مطلبی در روزنامه الاهرام مصر منتشر نمود و در آن از شیعه دفاع نمود؛ خلاصه ای از این مقاله به شرح زیر است:

 

- می گویند شیعه بدتر از یهوداست در حالیکه یهود دشمن اول شماست و این از رفتار و گفتار شما پیداست، در قرآن آمده است: (إن أشد الناس عداوة للذين أمنوا اليهود)، خدا می گوید یهوددشمن است و شما می گویید شیعه، آیا مقصود از مومنین کسی جز مسلمانان است... آیا مومنین همان شیعیان ایران و حزب الله نیستند کسانی که شما آنها را تکفیر می کنید و یهود هر روز آنها را تهدید به جنگ می کند.

 

- می گویید شما با شیعیان مبارزه می کنید زیرا آنها سنت سب صحابه دارند آیا واقعیت غیر از این است که مراجع شیعه از این امر بیزاری جسته اند و آن را تحریم کرده اند ؟ آیا یهود به خدا ناسزا نمی گوید جایی که قران به آن اشاره می کند: (يد الله مغلولة، غلت أيديهم ولعنوا بما قالوا)

 

- چرا به سفر گردشگران ایرانی به مصر اعتراض می کنید و در برابر گردشگران یهودی سکوت می کنید یهود کسانی هستند که یک ملت را از خانه اش بیرون کرده و دهها هزار مصری را کشته است، آنها در حال تخریب مسجد الاقصی هستند و شما با دشمن خیالی تشیع در حال جنگید؟

 

- آیا این هجوم مذهبی و فرقه ای شما نقض قانون اساسی نیست که با دست های خودنوشته اید و در ان به آزادی بیان رای داده اید پس چرا عهدتان را شکسته اید؟ آیا این یک فتنه مذهبی طراحی شده از سوی دشمنان نیست طرحی که شما ننقش مهمی را ندانسته در آن ایفا می کنید؟

 

- شیعیان مشترکات زیادی با شما مانند ایمان به خدا، ملائکه، کتاب، پیامبر و روز معاد، حج، زکات و.. دارند آنها هم مصریانی مانند خود شمایند، پس با مسیحیانی که در این امور با شما مشترک نیستند چه کار می خواهید انجام دهید؟ آیا قرآن شما را از تفرقه باز نمی دارد. آیا زمان آن نرسیده که به ندای عقل و شرع گوش دهید؟

 

وی در پایان می گوید: الان زمان آزمایش شما بود و قدرت را به دست گرفتید، با ملت مصر چه کردید؟ با اسلام وشریعت چه؟ آیا با اسراییل قطع رابطه کردید و یا اینکه آن را دوست عزیز خطاب نمودید؟ ایران این کار ار یک روز بعد از انقلابش عملی کرد جواب این اقدام و فکر کردن در مورد آن بر عهده خودتان باشد... شیعیان ایران ، عراق، سوریه، لبنان و خلیج فارس متحدند، یک سخن می گویند و ایمان وعقیده شان یکی است اما شما وحدت ندارید... شیعیان ، شبکه های شیعی برای سب و دشنام و لعن و تکفیر ندارند  و از شیوخ شیعه سخنی مبنی بر انجام این کار وجود ندارد اما شیوخ فتنه تکفیری ها مانند القاعده و جبهه النصره و ... تمام این کارها را انجام می دهند ... اگر بخواهم فضایل شیعه را تماما بنویسم  چندین روزنامه می شود.


منبع : شیعه نیوز
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
در عرفان اهل‌بیت(ع) مطلقا برتری نژادی مطرح نیست
اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
در روایات همواره به نیکی از مردم یمن یاد شده است
مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...
مومنان نسبت به یکدیگر مهر و محبت دارند
عمل مومن، خیرالعمل است

بیشترین بازدید این مجموعه

فعالیت شبکه ماهواره‌ای کربلا
يورش هوايي نظامیان يمن به شيعيان با حمايت ...
طرح استقرار روحانیون در مدارس
متن سخنرانی استاد انصاریان در مورد امام علی (ع)
استاد انصاریان: نقطه "باء" بسم الله؛ نقطه ...
صدور روادید اربعین از ۲ مهر آغاز می‌شود/ هزینه ...
گزارش تصویری/سخنرانی استاد انصاریان،حسینیه بیت ...
استاد انصاریان در خوی: نارضایتی پدر و مادر موجب ...
پیام استاد انصاریان به مناسبت هفته کتاب و ...
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^