فارسی
پنجشنبه 09 فروردين 1403 - الخميس 17 رمضان 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0
تاریخ انتشار : 26 شهريور 1392 ساعت 7:03 بعد از ظهر

هشدار حضرت استاد انصاریان درباره نفوذ وهابیت و نقشه های آنها در کشور

هشدار حضرت استاد انصاریان درباره نفوذ وهابیت و نقشه های آنها در کشور
"وهابیت در جامعه در حال نفوذ است و با پول های بادآورده عربستان سعودی بهترین زمین ها و ساختمان ها را مالک می شوند و در صدد تغییر نظام جمعیتی کشور و افزایش تعداد هم مذهبان خود هستند." 
حضرت استاد «حسین انصاریان» در جمع مردم مشهد مقدس با اشاره مشکلاتی که بر اثر "بی دینی" دامن گیر کشورهای بسیاری شده است اظهار داشتند: علم هرگز نمی تواند جای دین را بگیرد و علوم مادی به تنهایی نمی توانند عهده دار برپایی خیمه زندگی انسان باشند. امروز با وجود گسترش علم شاهد جنگ، خونریزی، کشتار و بی رحمی در جهان هستیم.
وی در این سخنرانی به گرفتاری ها و بداخلاقی هایی که در جامعه امروز در حال گسترش است پرداخته و سپس به خطراتی که از سوی وهابیت متوجه دین و کشور است اشاره نمود.
استاد حوزه علمیه با هشدار درمورد رشد جمعیت غیرشیعه و گسترش عقاید و افکار وهابیت، خطاب به مردم و مسئولین فرمودند: وهابیت در جامعه در حال نفوذ است و با پول های بادآورده عربستان سعودی بهترین زمین ها و ساختمان ها را مالک می شوند و در صدد تغییر نظام جمعیتی کشور و افزایش تعداد هم مذهبان خود هستند.
وی با بیان اینکه "نفوذ وهابیت در کشور جدی است و برخی از مردم و مسئولان ما غافلند" تاکید کرد: عدم مراقبت باعث نفوذ و تسلط وهابیت بر جامعه ما خواهد شد. آمار امروز برخی از روستاها و شهرها که زمینه چنین تغییری را داشته اند در مقایسه با قبل این مطلب را صراحتا هشدار می‌دهد که وهابیت خطری جدی برای کشور و جوانان و جامعه ما است.
استاد انصاریان درمورد نفوذ فرهنگی این فرقه ضاله تصریح کرد: نمونه های بسیاری از این موضوع در طول تاریخ داریم همانند "تسلط صهیونیست های اروپایی از طریق همین روش در فلسطین" که با خرید زمین های مرغوب با چند برابر قیمت، بخش وسیعی از این سرزمین را مالک شده اند.
وی اضافه کردند: نفوذ فرهنگی وهابیت از طریق عوامل دست نشانده داخل کشور و فرستادن مبلغان بسیاری به جنوب تا شمال ایران مطلبی محسوس است که برخی گوش و چشم خود را بر آن بسته اند و یا در خواب غفلتند.
این استاد اخلاق با بیان اینکه "شیعه غیرتمند و متعصب واقعی که عقاید او ریشه در قرآن و علوم آل الله دارد در هیچ زمانی گرایش به هیچ فرقه ای نداشته است" علت برخی از تغییرات جمعیتی مذکور و تغییر مذهب ظاهری را ناشی از فقر مادی توصیف کرده و گفت: مطلب بسیار قابل توجه اینکه بخشی از نفوذ وهابیت ارتباط به موضوع فرهنگی نداشته و در نقاطی از کشور با حربه مادی و تطمیع قشر ضعیف کار تبلیغی و ترویجی انجام می دهد که برای این معضل تدبیر جدی مسئولان کشور را می طلبد.
استاد انصاریان در پایان "تقویت مبانی دینی و اعتقادی در بین اقشار مختلف" و "ارائه مباحث ناب شیعی به زبان روز" را از جمله ضرورت‌های امروز ایران اسلامی برشمردند.

منبع : پایگاه عرفان
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

اعلام برنامه مراسم شب‌های قدر رمضان 1403
برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
در عرفان اهل‌بیت(ع) مطلقا برتری نژادی مطرح نیست
اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
در روایات همواره به نیکی از مردم یمن یاد شده است
مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...
مومنان نسبت به یکدیگر مهر و محبت دارند

بیشترین بازدید این مجموعه

خاخام‌هاي صهيونيست:‌منطقه‌‌ الاقصي وقف ...
تخريب چهره پيامبر(ص) به سبك وهابيت
جمع‌آوری هزاران نسخه قرآن دارای اشتباه در ...
تازه‌مسلمانان مالزيايی صاحب مركز اسلامی ...
رجب طیب اردوغان: 1400 سال است داغ کربلا در دل داریم
استاد انصاریان تبیین کردند؛ هدف از خلقت انسان، ...
مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان دهه اول محرم در ...
استاد انصاریان: عبادت پیوسته و خالصانه ...
استاد انصاریان: چشمهٔ خاک شیعیان گریهٔ بر حسین(ع) ...
واجبات و محرمات ریشه در عشق خدا به بندگان دارد

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^