فارسی
پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403 - الخميس 15 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0
تاریخ انتشار : 14 مرداد 1391 ساعت 7:15 بعد از ظهر

عرضه آثار استاد حسین انصاریان در نمایشگاه قرآن

عرضه آثار استاد حسین انصاریان در نمایشگاه قرآن

 

 

چکیده: منا نشر/ مرکز علمی تحقیقاتی دارالمعارف الشیعی با حضور در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آثار استاد حسین انصاریان را به بازدیدکنندگان عرضه می کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی «منا نشر»،  به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، مرکز علمی تحقیقاتی دارالمعارف الشیعی در سال 1384با هدف توسعه، ترویج، تبلیغ و نشر معارف اسلامی و فرهنگ اهل بیت(ع) در گستره ملی و جهانی تاسیس شده است، برگزاری نشست ها و همایش های تخصصی، احیاء آثار شیعی، تولید نرم افزارهای قرآنی، توسعه مرکز پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی به صورت تلفنی، مکاتبه ای، اینترنتی و حضوری  از جمله اقدامات این مرکز است.

 

مجموعه هشت جلدی عنصر شجاعت یا «هفتاد و دو تن و یک تن» (اثرعلمی مرحوم آیت الله حاج میرزا خلیل کمره ای درباره واقعه عاشورا)، مجموعه 3 جلدی ملکه اسلام حضرت فاطمه الزهرا(س)، کتاب یک شب و روز عاشورا، تجلیل از مقام شیخ طوسی، بازنویسی کتاب معراج السعاده، چاپ 5هزار سخنرانی استاد حسین انصاریان با موضوعات متنوع اسلامی در قالب کتاب که تاکنون 15 عنوان از این مجموعه به چاپ رسیده است از جمله آثاری است که در نمایشگاه قرآن به علاقمندان عرضه می شود.

 

75اثر علمی استاد انصاریان که توسط انتشارت مرکز علمی تحقیقاتی دارالمعارف الشیعی منتشرشده است نیز از دیگر تولیدات مرکز علمی تحقیقاتی دارالمعاف الشیعی در این نمایشگاه است. برخی از این آثار عبارتند از مثبت عمل، دوره 25جلدی با موضوعات مختلف دینی و مذهبی، زندگی ائمه(ع)، حدیث عقل و نفس آدمی در قرآن، پرسش ها و پاسخ های اعتقادی، معاشرت، ارزش ها و لغزش های نفس، شرح دعای کمیل، عقل محرم راز ملکوت، اندیشه در اسلام، صبر از دیدگاه اسلام، کتاب شناسی آثار استاد انصاریان، با کاروان نور و توبه و آغوش رحمت.

 

نرم افزار «نگین سخن» مشتمل بر یک‌هزار ساعت سخنرانی استاد، نرم افزار«درس سحر» حاوی گزیده‌ای از سخنان و تالیفات استاد، نرم افزار« موسوعه» شامل 123 جلد کتاب استاد انصاریان در قالب کتاب الکترونیکی که توسط مرکز تحقیقات کامپیوتر علوم اسلامی طراحی شده است نیز در غرفه آثار استاد حسین انصاریان در بخش حوزوی عرضه می شود.

 

همچنین پایگاه اطلاع رسانی «عرفان» استاد حسین انصاریان به آدرس www.erfan.ir که رتبه اول بهترین پایگاه مبلغ و مروج اسلام و معارف اهل بیت(ع) در سال 89 را دارد، مطالب دینی به 14 زبان زنده دنیا را در اختیار علاقمندان قرار می دهد که شامل مجموعه ای از علوم، معارف و سیره اهل بیت(ع)، اخبار و رویدادهای جهان اسلام، ارائه مقالات متنوع دینی، ارائه 3000ساعت صوت از مباحث اندیشمند محقق استاد انصاریان،  ارائه متن قرآن، نهج البلاغه، مفاتیح الجنان و صحیفه سجادیه با ترجمه روان استاد انصاریان با قابلیت جستجوی پیشرفته می شود.

 

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیرماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده است و تا 24 مرداد ادامه دارد.


منبع : منا نشر
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

پیام استاد انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق
اعلام برنامه مراسم شب‌های قدر رمضان 1403
برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
در عرفان اهل‌بیت(ع) مطلقا برتری نژادی مطرح نیست
اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
در روایات همواره به نیکی از مردم یمن یاد شده است
مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...

بیشترین بازدید این مجموعه

بررسی مسائل حقوقی در اسلام از دیدگاه قرآن در ...
لندن؛ ميزبان همايش «پيروی از سنت پيامبر اكرم(ص) ...
مسلمان شدن 1353 نفر در جهان عرب
گردهمايی قاريان شيعه در شهر «دمام» عربستان
گزارش از برنامه‌ سخنرانی استاد عرفان و اخلاق ...
استفاده از حجاب برای زنان اندونزی اجباری می‌شود
تمهیدات هلال احمر برای نیمه شعبان درکربلا
عشق خديجه به رسول خدا صلى الله عليه و آله‏
استاد انصاریان: کمک به بازسازی اعتاب مقدسه موجب ...
 استاد انصاریان: تشویق قرآن به عمل صالح/ عمر رفته ...

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^