فارسی
پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403 - الخميس 15 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 1
100% این مطلب را پسندیده اند

ارائه قرآن کریم به 50 زبان زنده دنیا با 100 نوع ترجمه موجود در فضای مجازی

ارائه قرآن کریم به 50 زبان زنده دنیا با 100 نوع ترجمه موجود در فضای مجازی

مدیر موسسه دارالمعارف الشیعی از ارائه صفحه جامع قرآنی در فضای مجازی در قالب نرم افزار آنلاین قرآن کریم به 50 زبان زنده دنیا با 100 نوع ترجمه موجود در فضای مجازی توسط  مرکز تخصصی قرآن کریم وابسته به این موسسه در پایگاه اطلاع رسانی عرفان با استفاده از ترجمه های موجود در سایت تنزیل و دیگر پایگاههای قرآنی خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه دارالمعارف الشیعی  آیت پیمان اعلام کرد:‌به منظور ترویج و توسعه قرآن کریم در فضای سایبری و ایجاد امکان برای مسلمانان کشور های مختلف جهان قرآن کریم به 50 زبان زنده دنیا و 100 نوع ترجمه در پایگاه اطلاع رسانی استاد حسین انصاریان(عرفان) با همت همکاران مرکز تخصصصی فعالیت های قرآنی دارالمعارف الشیعی و کارشناسان بخش پایگاه های اطلاع رسانی این مرکز به مناسبت ماه مبارک رمضان در فضای اینترنتی ایجاد و فعال شد.

وی افزود: این نرم افزار تحت وب و بطور آنلاین, با قابلیت جستجوی پیشرفته تمامی متن قرآن را با امکانات نمایشی مختلف در قالب گرافیکی چشم نواز در اختیار کاربران اینترنتی قرار می دهد.

مدیر دارالمعارف الشیعی در ادامه گفت: جستجوی پیشرفته برای الفاظ, کلمات,  عبارات, مفاهیم و سوره ها و آیات از ویِژگی های ممتاز صفحات قرانی سایت عرفان می باشد.

پیمان اظهار امیدواری کرد: با توجه به اینکه سایت عرفان رتبه نخست پایگاه های اطلاع رسانی در نشر معارف اسلامی را از آن خود کرده است و با 14 زبان روزانه با میانگین 35 هزار بازدید کننده از پر بازدیدترین پایگاه های دینی به شمار می رود, این فعالیت قرآنی نیز بتواند ٔقران کریم را بیش از پیش در سطح جهان به کاربران اینترنتی با قابلیت های گوناگون عرضه نماید.

وی  ارائه نرم افزارهای صوتی و متنی نهج البلاغه, صحیفه سجادیه, مفاتیح الجنان و منتخب مفاتیح الجنان و صوت و متن تفاسیر قرآن کریم را نیز از امتیازات ویژه سایت عرفان برشمرد و از توسعه و گسترش فایل های صوتی قرائت قرآن و ترتیل کل قرآن توسط قاریان مصری و ایرانی در آینده نزدیک خبر داد.

وی هچنین عنوان داشت: هم اکنون قرائت های ممتاز مجلسی از 14 قاری برجسته جهان به همراه زندگی نامه آنان در بخش "تلاوت نور" سایت عرفان قرار گرفته است و به تدریج برآن افزوده خواهد شد.

پیمان مرکز تخصصی فعالیت های قرآنی را از بخش های مهم و زیر مجموعه ی موسسه دارالمعارف الشیعی عنوان کرد و گفت: پژوهشهای قرآنی, نشر قرآنی, ترجمه و تفسیر و آموزش و برگزاری کرسی های تلاوت قرآن از عمده فعالیت های این مرکز است و هم اکنون محافل قرانی ضیافت نور  توسط این مرکز در شب های ماه مبارک رمضان به مدت 3 ساعت با برنامه های متنوع تلاوت قاریان بین المللی و سخنرانی شخصیت های مذهبی و کارشناسان قرآنی و برگزاری مسابقات مفاهیم قرآن تحت اشراف استاد حسین انصاریان در حال اجرا می باشد.


منبع : پایگاه عرفان
0
100% (نفر 1)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

پیام استاد انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق
برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
برگزاری آیین نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد ...
اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در دهه سوم ...
بازدید امام جمعه شهر بمبئی هند از موسسه ...

بیشترین بازدید این مجموعه

انتشار مجموعه یکصد جلدی سیری در معارف اسلامی
بیانیه حضرت استاد حسین انصاریان به مناسبت شهادت ...
مراسم كلنگ‌زني ساختمان جديد مركز علمي و ...
مراسم کلنگ زنی دارالعرفان به روایت تصویر
متن سخنرانی حضرت استاد انصاریان در همایش نقش ...
استاد حسین انصاریان : صادقان در همۀ برنامۀ زندگی، ...
قدردانی استاد حسین انصاریان از خدمات دکتر تیجانی ...
نمایشگاه جنبی آثار استاد انصاریان در جشن بهار ...
پیام استاد انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^