فارسی
پنجشنبه 09 فروردين 1403 - الخميس 17 رمضان 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0
تاریخ انتشار : 5 خرداد 1390 ساعت 09:54 صبح

بازداشت جاسوسی در لباس روحانیت + عکس

بازداشت جاسوسی در لباس روحانیت + عکس

 

 

در سایت محمد علی حسینی از او به عنوان مرجع شیعه یاد شده! و تصویر اجازه نامه‌هایی برای روایت حدیث از چند تن از مراجع قم و نجف در این سایت درج شده است. همچنین دست نوشته‌هایی از چند تن دیگر از مراجع قم و نجف که محتوای یکی از کتاب‌های او را که درباره احکام روزه است تأیید کرده‌اند، اما هیچ اجازه‌نامه اجتهادی در این سایت به چشم نمی خورد!

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از جهان، یک روحاني‌نما موسوم به «سيد محمد علي حسيني» که تلاش مي‌کرد خود را به جاي سيد حسن نصرالله رهبر شيعيان جنوب جا بزند، پس از يک سال بررسي فعاليت‌هاي وي از سوي اطلاعات ارتش لبنان، سرانجام به خاطر جاسوسي براي رژيم صهيونيستي دستگير شد.

 

وي که به خاطر مواضع تند علیه حزب الله لبنان و ایران، به شدت مورد علاقه رسانه‌هاي غربي بود، اعلام کرده بود که در مقابل حزب‌الله نیروی «مقاومت اسلامی عربی» را برای مقابله با اسرائیل تشکیل داده که هزار و پانصد نفر نیروی مسلح دارد.

 

گرچه تصاویری که از این «نیرو» در شبکه اینترنت منتشر شده بود، بيش از ۵ نفر با ژست‌هاي مختلف را نشان نمي‌داد!

 

ارتش لبنان در حالي اين «روحاني شيعه» را به جرم جاسوسي براي اسرائيل بازداشت کرده است که وي طي ماه‌هاي اخير خوراک مناسبي را براي القاي فضاي تشتت در جامعه شيعي لبنان براي رسانه‌هاي غربي فراهم کرده بود.

 

براساس گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، «محمد علی حسینی» طي هفته‌هاي قبل سفري نيز عربستان سعودی داشت و با ملک عبدالله ديدار کرد که اين اقدام وي، شک و تردیدها در مورد اقدامات او را افزايش داد.

 

نيروي چند نفري تحت امر وي براي نشان دادن جدي بودن خود در مواجهه با اسرائيل، در اوایل سال ۲۰۰۹ چند موشک کاتیوشا به خاک فلسطین اشغالی پرتاب کردند که هيچ هدفي را مورد اصابت قرار نداد.

 

اين جاسوس رژيم صهيونيستي همچنين يد طولايي در موضعگیری علیه جمهوری اسلامی در لباس يک روحاني شيعه داشت و اين مواضع وي به سرعت و با حدت زيادي از سوي رسانه‌هاي غربي مورد استفاده رسانه‌اي عليه ايران قرار مي‌گرفت.

 

حسيني در جریان حمله دولت عراق به اردوگاه اشرف به عنوان مرکز تجمع گروهک تروريستي منافقین، این حمله را محکوم کرد، کسانی را که در این حمله کشته شدند شهید خواند و خواهان حمایت از جدایی‌طلبان خوزستان شد.

 

وی همچنین سه‌شنبه هفته گذشته نیز در گفتگو با روزنامه کویتی الوطن، ایران را به دخالت در امور داخلی بحرین متهم کرد و گفت که ایران تهدیدی برای کشورهای عربی است و مسئله فلسطین حل نخواهد شد مگر اینکه ایران دست از دخالت در آن بردارد!

 

به نوشته بی‌بی‌سی، در سایت محمد علی حسینی از او به عنوان مرجع شیعه یاد شده! و تصویر اجازه نامه‌هایی برای روایت حدیث از چند تن از مراجع قم و نجف در این سایت درج شده است. همچنین دست نوشته‌هایی از چند تن دیگر از مراجع قم و نجف که محتوای یکی از کتاب‌های او را که درباره احکام روزه است تأیید کرده‌اند، اما هیچ اجازه‌نامه اجتهادی در این سایت به چشم نمی خورد!

 

تنها مدرک تحصيلي از اين جاسوس لبناني، تقدیرنامه‌ای است که نشان می‌دهد وی در سال تحصیلی ۸۱ – ۸۲ از طلبه‌های ممتاز مدرسه عالی فقه و معارف اسلامی در قم بوده است.

 

مطبوعات لبنان به نقل از منابع امنیتی گزارش دادند: سفرهای متعدد محمد علی حسینی به کشورهای اروپایی و تماس‌های تلفنی مشکوک او، برای نهادهای امنیتی این کشور شک‌برانگیز شده بود و اداره امنیت لبنان، اطلاعات ارتش و اطلاعات حزب الله از یک سال پیش وی را تحت نظر داشته‌اند تا اینکه سرانجام نیروهای اطلاعات ارتش به آپارتمان او در شهر صور حمله و دستگیرش کردند و از خانه‌اش مقاديري سلاح کشف نمودند.

 

پیشتر نيز شبکه‌های جاسوسی متعدد رژیم صهیونیستی در لبنان کشف و نابود شده بود.


منبع : شیعه آنلاین
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

اعلام برنامه مراسم شب‌های قدر رمضان 1403
برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
در عرفان اهل‌بیت(ع) مطلقا برتری نژادی مطرح نیست
اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
در روایات همواره به نیکی از مردم یمن یاد شده است
مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...
مومنان نسبت به یکدیگر مهر و محبت دارند

بیشترین بازدید این مجموعه

فعالیت شبکه ماهواره‌ای کربلا
خاخام‌هاي صهيونيست:‌منطقه‌‌ الاقصي وقف ...
تخريب چهره پيامبر(ص) به سبك وهابيت
طرح استقرار روحانیون در مدارس
متن سخنرانی استاد انصاریان در مورد امام علی (ع)
استاد انصاریان تبیین کردند؛ هدف از خلقت انسان، ...
مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان دهه اول محرم در ...
استاد انصاریان: عبادت پیوسته و خالصانه ...
استاد انصاریان: چشمهٔ خاک شیعیان گریهٔ بر حسین(ع) ...
پیام استاد انصاریان به مناسبت هفته کتاب و ...

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^