فارسی
سه شنبه 29 اسفند 1402 - الثلاثاء 8 رمضان 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
2
نفر 0

لوح فشرده «مجموعه آثار مکتوب استاد انصاریان» در قم تولید شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی ، لوح فشرده مجموعه آثار مکتوب استاد حسین انصاریان به همت بخش خدمات فرهنگی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شد.
مدیر بخش خدمات فرهنگی مرکز نور روز سه شنبه در گفت و گو با اصحاب رسانه افزود: این لوح فشرده مشتمل بر 76 عنوان کتاب فارسی و عربی در 108 جلد می باشد که به منظور تسهیل در امر پژوهش و تحقیق علاقمندان حوزه ودانشگاه تدوین و تولید شده است.
سید مهدی هاشمی ادامه داد: این لوح فشرده در موضوعات مختلفی از جمله؛ ترجمه و تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه،صحیفه سجادیه، مصباح الشریعه امام صادق(ع) و موضوعات مختلف اعتقادی، عرفانی، تربیتی،‌اخلاقی و... با محوریت آثار و تالیفات استاد انصاریان تهیه شده است.
وی بیان داشت: متن سخنرانی ها و مصاحبه ها، مجموعه غزلیات و اشعار، شرح دعای کمیل، سیری در معارف اسلامی، عرفان و حکمت، نگرشی نو در اخلاق نظری، مناجات نامه، تربیت اجتماعی، اخلاق و معارف اسلامی، شرح و تفسیر، ترجمه کامل قرآن کریم به قلم استاد کتب موجود در این لوح فشرده است.
مدیر بخش خدمات فرهنگی مرکز نور، صحیفه سجادیه، دعای کمیل، مفاتیج الجنان، مجموعه ای از نکته ها و داستان های کتب استاد، شخصیت شناسی اصحاب سید الشهدا(ع)، پاسخ به شبهات دینی(اصول دین) و... را از جمله دیگر عناوین کتب موجود در لوح فشرده مجموعه آثار مکتوب استاد انصاریان معرفی کرد.
وی نگارخانه و قسمت صوتی نرم افزار را از جمله دیگر بخش های این لوح فشرده عنوان کرد و گفت: بیش از یکصد تصویر از استاد انصاریان و 60 ساعت صوت وی در خصوص ماه محرم، رمضان و شخصیت حضرت زهرا(س) موضوعات دیگر این لوح فشرده را تشکیل می دهند.
موسسه دارالمعارف الشیعی و مرکز علمی تحقیقاتی عرفان اسلامی از زحمات ارزنده مدیران و کارشناسان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی بخاطر تولید این لوح فشرده قدردانی و تشکر کرد .
قابل ذکر است که نرم افزار صوتی مجموعه سخنرانی های استاد انصاریان نیز به زودی توسط موسسه دارالمعارف الشیعی تولید و به علاقمندان عرضه خواهد شد و این نرم افزار در قالب 18 لوح فشرده dvd و شامل 4000 سخنرانی موضوع بندی شده و ثانیه گذاری شده است که با قابلیت سرچ و جستجوی پیشرفته بوده و در نوع خود کم نظیر می باشد.

 


منبع : مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی
2
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
برگزاری آیین نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد ...
اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در دهه سوم ...
بازدید امام جمعه شهر بمبئی هند از موسسه ...
پیام استاد حسین انصاریان در پی جنایات هولناک ...

بیشترین بازدید این مجموعه

حضور مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی در ...
بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره موسسه سرمد از ...
بازدید امام جمعه شهر بمبئی هند از موسسه ...

 
نظرات کاربر

ابوالفضل رحیمی
ضمن عرض سلام و خدا قوت، آیا امکان تولید لوح فشرده سخنرانیهای استاد به صورت تصویری وجود دارد.ممنون علاقمند مخلص استاد .یا علی
پاسخ
0     0
5 اسفند 1389 ساعت 3:36 بعد از ظهر
زاهد شاد
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد بزرگوار و شما دستندرکاران مؤسسه. لطفا در مورد طرز تهیه این لوح فشرده از طریق پست را توضیح دهید. با تشکر
پاسخ
0     0
1 0 ساعت 00:00 صبح
پاسخ : برای تهیه این نرم افزار لطفا با شماره 0251-7736390 تماس حاصل فرمائید.
پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^