فارسی
جمعه 07 ارديبهشت 1403 - الجمعة 16 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0

مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال

مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال

 

در اختتاميه چهارمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال، برگزيدگان نهايي بخش‌هاي مختلف اين جشنواره مشخص و معرفي شدند.

 در اختتاميه چهارمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال در تالار وحدت تهران،‌ برگزيدگان هر يك از بخش‌ها معرفي و با اهداي لوح تقدير از آنان تقدير شد. 

اختتاميه اين جشنواره در ابتدا قرار بود 24 مهر و همزمان با آخرين روز نمايشگاه برگزار شود كه بواسطه حضور رئيس جمهور به 27 مهر (شب گذشته) موكول شد. 


* بخش نرم‌‌افزارهاي رسانه‌اي 

در بخش نرم‌افزارهاي رسانه‌اي، به دليل استفاده از تكنولوژي جديد در كاركردي مبتكرانه و مبتني بر فرهنگ ايراني با تعامل مفيد و سازنده با كاربر، مقام اول جشنواره بين‌المللي رسانه‌اي ديجيتال در عنوان بهترين اثر مبلغ و مروج زبان و ادبيات فارسي به نرم‌افزار رسانه‌اي «سروش سخن 2» از موسسه سروش مهر به ابراهيم بهادري تعلق گرفت. 

حسن زنده‌دل، براي نرم افزار رسانه‌اي «ايران كهن‌تر از تاريخ» از موسسه تحقيقات و انتشارات كاروان جهانگردان ، به خاطر جامعيت، صحت و اعتبار محتوا و تعدد منابع، مقام اول جشنواره بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال در عنوان اثر ايران‌شناسي و مبلغ و مروج فرهنگ ايراني و اسلامي را كسب كرد. 

مقام اول جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال در عنوان بهترين اثر با مخاطب كودك و خردسال به دليل جامعيت در محتوا، رعايت عامل ظرافت در آموزش و طراحي هوشمند نرم‌افزار به‌صورت مشترك به نرم‌افزار رسانه‌اي «هوشمند آرين» از شركت يارانه سيستم اميديه، به حسن حميدي و همچنين به خاطر طراحي هوشمند نرم‌افزار، به دليل ويژگي‌هاي كاربري زيبا و كارآمد و ارائه جذاب محتواي متناسب با مخاطب نرم‌افزار رسانه‌اي «هدهد، آموزش قرآن براي خردسال» از موسسه فرهنگي هنري ياسين امين به سيد علي شبيري اعطا شد. 


به دليل استفاده هوشمندانه از فضاي مجازي 3بعدي در كاركردي خلاقانه، مبتني بر فرهنگ ايراني و اسلامي در تعامل با كاربر براي تجلي جلوه‌هاي معنوي حرم رضوي، مقام اول جشنواره بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال در عنوان بهترين ارتباط تصويري به نرم‌افزار رسانه‌اي «سايه‌هاي ملكوت» از موسسه آوين‌رسانه به مجيد اسماعيلي تعلق گرفت. 

از سيد محمد جواد حسيني به دليل امكان كار شبكه‌اي در زمينه پژوهش و توليد محتوا و امكان توليد برنامه چند‌رسانه‌اي تقدير شد و وي مقام اول جشنواره بين‌المللي ديجيتال در عنوان بهترين ابزار توليد محتوا در نرم‌افزار رسانه‌اي «پژوهش يار» را كسب كرد. 

همچنين به دليل جامعيت و صحت محتوا و استفاده از منابع و قالب‌هاي متعدد رسانه‌اي مقام اول جشنواره بين‌المللي ديجيتال در عنوان بهترين اثر مبلغ و مروج مهدويت به نرم‌افزار رسانه‌اي «آخرين ذخيره» به حجر اكبري‌زادگان اعطا شد. 


حميد شهرياري به واسطه ارائه نرم‌افزار رسانه‌اي «دانشنامه علوي» از مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي و به دليل ساختار چند‌رسانه‌اي مناسب و دسته‌بندي مناسب موضوعات، توانست مقام اول جشنواره بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال را در عنوان بهترين اثر فرهنگنامه‌اي، دانشنامه‌اي و دايرةالمعارفي بدست آورد. 

به دليل زيبايي و جذابيت طراحي رابط كاربري دسته‌بندي مناسب موضوعات و اعتبار متحوا از جهت استفاده از منابع، مقام اول جشنواره بين‌المللي رسانه ديجيتال در عنوان بهترين اثر در راستاي تقويت بنيان خانواده و فرهنگ حجاب و عفاف به نرم‌افزار رسانه‌اي «مبشر خانواده» از موسسه فرهنگ ياسين امين به سيد علي شبيري اعطا شد. 

* بخش بازي‌هاي رايانه‌اي 

مقام اول جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال در عنوان بهترين بازي رايانه شخصي از ديدگاه فني به دليل بهره‌گيري فناورانه از تكنيك‌هاي فني و هنري در طراحي يك بازي رايانه‌اي زيبا و جذاب به بازي « گرشاسپ» از شركت فن‌افزار شريف به آرش جعفري خسرقي تعلق گرفت. 


همجنين به دليل طرح يك داستان پر‌مغز و استفاده از تعليق با هدف شناساندن جلوه‌هاي شجاعت و پايمردي دلاور‌مردان گمنام ايران‌زمين و ترويج روحيه ايستادگي در مقابل هجوم و تجاوز بيگانگان، مقام اول جشنواره ديجيتال در عنوان بهترين بازي سال به بازي «‌ميرمهنا» از شركت اسپريس پويا‌نما به مرتضي رضايي تعلق گرفت. 


«‌مؤسسه‌ فرهنگي و اطلاع‌رساني تبيان نور» به دليل توجه و اهتمام به بازي‌هاي رايانه‌اي و كيفيت و الهام‌بخش بر اساس فرهنگ اسلامي ايراني، لوح تقدير چهارمين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال در عنوان بهترين موسسه توليد بازي رايانه‌اي و به حميد روستايي تعلق گرفت. 


* بخش پايگاه‌هاي اينترنتي و‌ بلاگ‌ها 

مقام اول جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال در عنوان بهترين پايگاه مبلغ و مروج اسلام و معارف اهل بيت به پايگاه « اطلاع‌رساني استاد حسين انصاريان» و به حسين گلاب(مدیر پایگاه اطلاع رسانی استاد حسین انصاریان) به دليل ارائه جامع معارف ديني و پاسخگويي به شبهات مبتني بر منابع اصلي دين به 14 زبان دنيا تعلق گرفت. 

همچنين به دليل ارائه مباحث تخصصي در حوزه مهدويت و پرداختن به موضوع دشمن‌شناسي با تمركز بر مبحث فراما‌سونري مقام ارشد جشنواره بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال در عنوان بهترين پايگاه فرهنگ و انديشه به پايگاه «وعده صادق» به مرتضي سنمار اعطا شد. 

پايگاه «‌كودكان و نونهالان» به دليل جامعيت محتوايي در حوزه نيازمندي‌هاي كودكان ايراني، مقام اول جشنواره بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال در عنوان بهترين پايگاه با مخاطب كودكان و نوجوانان را توسط احسان دشتيانه كسب كرد. 

همچنين به دليل جامعيت و دسته‌بندي موضوعي محتواي سايت در حوزه سينما و مباحث مرتبط، مقام ارشد جشنواره بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال در عنوان بهترين پايگاه هنري به «‌سينماي حرفه‌اي جهان» به محمد افسر تعلق گرفت. 

به دليل ايجاد محفلي بديع و جامع در راستاي گفت‌وگوي مجازي در خصوص مباحث و معارف مورد نياز جوانان، مقام اول جشنواره بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال در عنوان بهترين جامعه مجازي به پايگاه «‌گفتمان ديني» و به سيد ‌جلال موسويان تعلق گرفت. 

«‌دانشكده علوم حديث» به دليل نوآوري در آموزش الكترونيكي معارف اسلام و اهل بيت با تكيه بر احاديث صحيح و موثق توانست مقام اول جشنواره بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال در عنوان بهترين پايگاه آموزش الكترونيكي را توسط سيد ‌حميد حسيني كسب كند. 

همچنين به دليل ارائه خدمات تخصصي در حوزه نقشه ايران و شهرهاي مختلف و راه‌هاي ارتباطي كشور در فضاي مجازي، مقام اول جشنواره بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال در عنوان بهترين موتور جستجو به پايگاه «نقشه من» و به محمد‌حسن تسخيري تعلق گرفت. 


* بخش پژوهش، فناوري و نوآوري 

«كنسول بازي» به دليل استفاده خلاقانه از فناوري پردازش تصوير و در اختيار قرار گرفتن ساده‌ترين امكانات براي كنترل بازي‌هاي رايانه‌اي، مقام اول جشنواره بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال در عنوان بهترين فناوري در بازي‌هاي رايانه‌اي از شركت كوثر‌نگار رايانه را كسب كرد از محمد بيگ‌مولايي تقدير شد. 


*‌ بخش نرم‌افزارهاي تلفن همراه 


به دليل جامعيت و گستردگي محتوا، ساختار چند‌رسانه‌اي، مقام اول جشنواره بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال در عنوان بهترين اثر ايران‌شناسي و مبلغ و مروج فرهنگ و هنر ايراني ـ اسلامي به نرم‌افزار تلفن همراه «‌همراه پارسي» از مؤسسه ايده‌پرداز ژوبين به سعيد رسول‌اف تعلق گرفت. 

همچنين به دليل ارائه مناسب محتواي جامع و مواجهه كارشناسانه با مسئله حجاب، مقام اول جشنواره بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال در عنوان بهتر اثر در راستاي اعتلاي عمومي به نرم‌افزار تلفن همراه « ثياب حجاب» از شركت سوشيا‌نت شيراز به حميد افسري اعطا شد. 


* بخش هنرهاي ديجيتال 

در بخش هنرهاي ديجيتال، اثر «شهر خاموش» به دليل استفاده هنرمندانه و ماهرانه از تكنيك چند‌لايه‌اي رايانه‌اي در بيان يك قصه و روايت پراحساس آن توانست مقام اول جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال در عنوان بهترين پويا‌نمايي را توسط اميرحسين مهران كسب كند. 


* بخش صادرات نرم‌افزار 

به خاطر طراحي، توليد و صادرات نرم‌افزارهاي مبتني بر فرهنگ اصيل اسلامي ايراني، لوح تقدير بهترين صادر‌كننده نرم‌افزار به «مؤسسه سروش مهر» و به ابراهيم بهادري اعطا شد. 


* بخش بين‌الملل 

در بخش بين‌الملل به دليل فعاليت هنري در محيط ديجيتال و بهره‌گيري از بستر وب جهت انتشار محتواي هنري و فرهنگي در سطح بين‌الملل، لوح تقدير جشنواره به پايگاه «اسلام گرافيك» و به علي انجوروكه از كشور كنيا تعلق گرفت. 


* بخش بهترين استان‌ها 

از «‌اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم» به خاطر تنوع آثار و محصولات فرهنگي ديجيتال و تلاش فراوان در جهت شكوفا شدن استعدادهاي جوانان استان در بخش توليد در حوزه رسانه‌هاي ديجيتال تقدير شد. 


* تقدير ويژه 

همچنين در چهارمين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال از تلاش‌هاي دستگاه‌هايي همچون سازمان بسيج مستضعفين به خاطر وسعت و تنوع حضور در عرصه‌هاي مختلف رسانه‌هاي ديجيتال و همكاري صميمي و مخلصانه در برپايي نمايشگاه به‌ويژه در 4 بخش سازمان‌ها و استان‌ها، پايگاه‌هاي اينترنتي، بازي‌هاي رايانه‌اي و نيز 30 سال دفاع مقدس تقدير شد. 

در اين بخش از زحمات و همكار‌ي‌هاي وزارت امور خارجه، صدا و سيماي جمهوري اسلامي، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، وزارت علوم، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، جامعه‌المصطفي العالميه، مصلي امام خميني، حوزه علميه قم، شوراي تأمين شهر تهران، نيروي انتظامي، بنياد رودكي و خانه كاريكاتور ايران تقدير شد. 

 


منبع : روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی استاد حسین انصاریان
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

پیام استاد انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق
برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
برگزاری آیین نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد ...
اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در دهه سوم ...
بازدید امام جمعه شهر بمبئی هند از موسسه ...

بیشترین بازدید این مجموعه

انتشار مجموعه یکصد جلدی سیری در معارف اسلامی
بیانیه حضرت استاد حسین انصاریان به مناسبت شهادت ...
مراسم كلنگ‌زني ساختمان جديد مركز علمي و ...
مراسم کلنگ زنی دارالعرفان به روایت تصویر
متن سخنرانی حضرت استاد انصاریان در همایش نقش ...
استاد حسین انصاریان : صادقان در همۀ برنامۀ زندگی، ...
قدردانی استاد حسین انصاریان از خدمات دکتر تیجانی ...
نمایشگاه جنبی آثار استاد انصاریان در جشن بهار ...

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^