فارسی
جمعه 10 فروردين 1403 - الجمعة 18 رمضان 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
1
نفر 0
تاریخ انتشار : 5 ارديبهشت 1389 ساعت 08:52 صبح

توهین به حضرت زهرا(س) در زاهدان

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از زاهدان پرس، در یک اتفاق بی سابقه در استان سیستان و بلوچستان یکی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به اهل بیت گرامی پیامبر و علی الخصوص حضرت زهرا(س) توهین کرد.
یک استاد دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در یکی از کلاس های خود با توهین به اهل بیت رسول خدا و علی الخصوص حضرت زهرا (س) موجب خشم دانشجویان این دانشگاه شد. در پی این توهین بی‌سابقه به اهل بیت علیها السلام در یک مکان دانشگاهی، دانشجویان این دانشگاه با ایجاد تجمع در مقابل دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خواستار برخورد قاطعانه با این استاد هتاک شدند.
همچنین تلاش دانشجویان برای مجازات این استاد هتاک با نوشتن نامه سرگشاده به مسئولین دانشگاه در حالی پی گیری شد که نمایندگان تشکل های بسیج، جامعه اسلامی و انجمن اسلامی از ریاست این دانشگاه خواستار اخراج این استاد هتاک شدند.
با این وجود تا به این لحظه علی رغم همه پی گیری های خودجوش دانشجویان و بزرگی مجازات توهین به حضرت زهرا(س) این استاد هتاک فقط در حال حاضر تعلیق از تدریس شده است.
این در حالیست که خبرنامه دانشجویان در مطلبی در همین باره آورده است که؛ كه اين استاد در سال گذشته نیز در كلاس هاي خود، فيزيوتراپي، راديولوژي و آناتومي به اهل بيت (ع) توهين نموده كه موجبات اعتراض دانشجويان را به وجود آورده بود.
در ادامه این مطلب خبرنامه دانشجویان ایران از بی تفاوتی و بی اعتنایی مسئولین دانشگاه در برخورد با این موضوع خبر داده و افزوده، بي اعتنايي مسئولين دانشگاه نسبت به بي حرمتي دكتر "س"، موجب گرديد كه اين استاد به توهين هاي خود در سر كلاس ادامه دهد. در ادامه این مطلب نیز آمده است، دانشجويان معترض با ماندن بر سر اعتراض خود و نوشتن نامه اي به دفتر نهاد و حراست اين دانشگاه خواستار اخراج اين استاد توهين گر از دانشگاه شدند؛ اين اعتراض باعث گرديد تا دستور تعليق اين استاد از تدريس از سوي مسئولين اتخاذ گردد  . این سایت خبری دانشجویی در ادامه آورده است، عدم برخورد جدي مسئولين با اين استاد، زمينه را براي توهين به اهل بيت(ع) و مقدسات در برخي از اساتيد اين دانشگاه فراهم نموده است.
همچنین از دانشگاه های دیگر استان سیستان و بلوچستان خبر می‌رسد که دانشجویان در پی شنیدن این خبر در حال تدارک اعتراضات گسترده تری نسبت به این موضوع و اعلام در خواست مجازات قاطعانه با این استاد هتاک هستند. گفتنی است که مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان نسبت به جایگاه عظیم الشان و ابراز محبت به اهل بیت علیها السلام از تعصب منحصر به فرد و تاریخی برخوردارند.


منبع : شیعه انلاین
1
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

اعلام برنامه مراسم شب‌های قدر رمضان 1403
برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
در عرفان اهل‌بیت(ع) مطلقا برتری نژادی مطرح نیست
اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
در روایات همواره به نیکی از مردم یمن یاد شده است
مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...
مومنان نسبت به یکدیگر مهر و محبت دارند

بیشترین بازدید این مجموعه

قلم الكترونيك؛ ابتكار مخترع سوری برای تسهيل ...
وهابی سازی جنوب کشور به روش صهیونیستها
آغاز مسابقات خوشنويسی اسلامی در برونئی
برنامه مراسم احیا در شبهای قدر ماه مبارک رمضان 90( ...
مصر ؛ جدال محبان اهل بیت(ع) با وهابیون؛ از ...
تغییرات تازه در مسجدالحرام و بازسازی چاه زمزم
گزارش تصویری / مراسم دعای عرفه در حسینیه هدایت ...
استاد انصاریان در شهرستان خوی: علما تا جان در بدن ...
ذکر فضائل امیرالمومنین(ع) عبادت است
اعلام برنامه مراسم شب‌های قدر رمضان 1403

 
نظرات کاربر

حسين
تمام نيروهاي حزب اللهي و محب اهل بيت بايد براي ريشه كن كردن اين توهينها قيام كنند و قانوني به فوريت تصويب شود تا هر توهين كننده اي به اشد مجازات برسد انشاءالله
پاسخ
0     0
18 آبان 1394 ساعت 08:57 صبح
پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^