فارسی
جمعه 31 فروردين 1403 - الجمعة 9 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 2
100% این مطلب را پسندیده اند

شروع تبلیغ

هنگامی که به طور رسمی لباس روحانیت پوشیدم ، قبل از شروع فعالیت های تبلیغی برای زیارت حضرت رضا (ع) به مشهد رفتم . پایین پای حضرت رو به قبله نشستم و زیارت خواندم و در اعتقاد کامل به این جمله از زیارت نامه : « اشهد انک تشهد مقامی و تسمع کلامی و ترد سلامی » ، به حضرت امام رضا (ع) توسل جستم و حاجاتی را عرض کردم و حضرت را شفیع قرار دادم که از خداوند متعال قضای آن را مسألت نماید . به حضرت عرض کردم از پروردگار بخواهید ؛ اکنون که من به لباس پیغمبرش در آمده ام ، از ریاکاری و خود نمایی و تلاش برای مطرح کردن خود و در مجموع مرا تا آخر عمر از بازیگری حفظ بفرماید . موقعی که تشکیل خانواده دادم ، اموراتم را کفایت کند و برای تأمین معاش از سالوس بازی و تبعیض و تملق گویی برحذر دارد . که بحمد الله لطف خدا همیشه و همه وقت در این زمینه شامل حالم بوده و در استغنای کامل به تبلیغ دینش پرداخته ام و ستایش  تعریف و تمجید من فقط دربارۀ خداوند و دین او و 14 معصوم و علما به ویژه حضرت امام و انقلاب اسلامی بوده است .
 درخواست دیگرم از خداوند آن بود که منبرهایم پر خیر و برکت باشد و در مردم اثر فوق العاده ای بگذارد ؛ از گناهان توبه کنند ، به دستورات دینی اهمیت بدهند ، حقوق شرعی خود را ادا کنند و به کارهای خیر و خدمت به خلق الله  ترغیب شوند. نیز در کلامم سوز و شوری قرار دهد که مردم را به وجد آورد و هنگام ذکر مصایب اهل بیت (ع) و خواندن ادعیه ، آن ها را بگریاند و اشک بر گونه ها جاری سازد .
از خداوند خواستم مرا در همه حال از گناهان و آبروریزی محافظت بفرماید و از این که مبادا کوچک ترین لطمه ای از طرف من به دین و دیانت برسد ، عاجزانه به او پناه بردم . و در آخر خواستم همیشه خدمت گزاری موفق ، ولی گمنام باشم و آوازه ام همه گیر نشود ، تا از آفات شهرت در امان بمانم .
بحمد الله تمام آن خواسته هایی که در اوایل طلبگی در کنار ضریح مقدس حضرت رضا (ع) و با توسل بدو از خداوند مسألت کردم ، برآورده شد و امیدوارم اگر هم شهرتی هست ، خداوند به من ظرفیت و سعۀ صدر عنایت بفرماید و همواره مرا از شر شهرت و آوازه مصون دارد .


منبع : منتشر شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی
0
100% (نفر 2)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

توسل به حضرت حجت برای آمدن میهمان
برگزاری دعای کمیل در فاو
دعای آیت الله سید محمد تقی خوانساری در حق من
ترس از نزول عذاب الهی
انتشار کتاب شهید جاوید
وسوسۀ شیطانی
حسینیۀ ارشاد
توسل به حضرت رضا (ع) برای آمدن میهمان
مسجد لاله زار تهران
رویای صادقه

بیشترین بازدید این مجموعه

توسل به حضرت حجت برای آمدن میهمان

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^