فارسی
پنجشنبه 30 فروردين 1403 - الخميس 8 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0

نسب سعود از نظر وزیر سابق لبنان

نسب سعود از نظر وزیر سابق لبنان

“وئام وهاب” وزیر سابق لبنانی که در حال حاضر رئیس حزب “توحید اسلامی” است طی اظهاراتی دولت عربستان سعودی را به دلیل حمایت پشت پرده از گروههای تکفیری و افراطی، منبع تروریسم خواند.

وی که در گفتگو با شبکه ماهواره‌ای “الجدید” وابسته به جناح “میشل عون” سخن می گفت در ادامه افزود: عربستان با رفتاری های به اصطلاح مکتبی، سعی دارد استقلال وثبات لبنان را بر هم بریزد.

“وئام وهاب” در ادامه با نوکر خواندن “سعد حریری” گفت: او یک لبنانی نیست و فقط گذرنامه لبنانی دارد. حاضرم شرط ببندم که او نمی تواند حتی یک جمله کامل را با لهجه لبنانی درست تلفظ کند.این وزیر سابق لبنانی در ادامه افزود: سقوط دولت عربستان و خاندان حاکم بر آن را پیش بینی می‌کنم زیرا آنان بر سرزمین پاک حجاز (مکه مکرمه و مدینه منوره) و اهالی خوب آن مسلط شده‌اند و منطقه را بی ثبات کرده‌اند.

رئیس جزب “توحید اسلامی” همچنین گفت: اصل و ریشه خاندان حاکم بر عربستان به قبیله یهودی “بنی قینقاع” بر می گردد و برای انتقام گیری از پیامبر اسلام(ص) به منطقه آمد اما یاران پیامبر(ص) آنان را شکست دادند.

وی در ادامه با اشاره به بی سوادی “ملک عبدالله‌بن‌عبدالعزیز آل‌سعود” پادشاه عربستان گفت: چگونه پادشاه یک کشور نمی‌تواند حتی دو خط را از روی برگه درست بخواند؟!وی افزود: نبرد منطقه میان شیعه و سنی نیست بلکه نبرد واقعی میان سنی‌ها و وهابیت است.

“وئام وهاب” گفت: سعودی‌ها پشت پرده همه اعمال تروریستی در جهان هستند و حتی در عملیاتهای تروریستی اخیر هند نیز دست داشتند.

وی در ادامه افزود: آنان همچنین تلاش می‌کنند “باراک اوباما” رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا را فردی با دیدگاه جدید نشان دهند.

رئیس حزب “توحید اسلامی” در ادامه ضمن “کودن” خواندن رئیس جمهور مصر گفت: “حسنی مبارک” عامل اصلی محاصره نوار غزه است.

0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

نسب سعود از نظر وزیر سابق لبنان
شهاب الدین خفاجی و ابن تیمیه
محمد بخیت مطیعی و ابن تیمیه
ديدگاه علماي اهل سنت درباره محمد بن عبدالوهاب و ...
علامه زاهد کوثری در کتابشان
شوکانی و ابن تیمیه (2)
نظر ابوبکر حصنی دمشقی در باره ابن تیمیه
شاه فضل رسول هندی حنفی و ابن تیمیه
آیا وهابیون مسلمان هستند؟
شوکانی و ابن تیمیه

بیشترین بازدید این مجموعه


 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^