فارسی
سه شنبه 04 ارديبهشت 1403 - الثلاثاء 13 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0
تاریخ انتشار : 10 آبان 1395 ساعت 2:07 بعد از ظهر

استاد انصاریان: بدبین کردن مردم نسبت به علما، از دسیسه های شیطان است+گزارش تصویری

استاد انصاریان: بدبین کردن مردم نسبت به علما، از دسیسه های شیطان است+گزارش تصویری



دشمن آخوندهایی که فقط لباس دارند(علم و تقوا ندارند) را اجیر می کند تا شما را به عالمان دینی و پاک که از نظر مالی و شهوات پاک هستند، با تقوا و زهد هستند، بدببین و دشمن کند تا شما به سراغ آنها نروید. اگر شما به سراغ عالم ربانی نرفتید دین را از کجا می خواهید بگیرید؟ از دست شیاطین چطور می خواهید فرار کنید و خودتان را سالم نگه دارید؟
وارث: عزاداری دهه سوم محرم با سخنرانی استاد انصاریان و مداحی ذاکرین اهل بیت (ع) در هیئت انصار سید الساجدین (ع) امامزاده ابو الحسن (ع)برگزار شد.
در ادامه متن سخنرانی استاد انصاریان را می خوانید:


سوخت جهنم، انسان ها هستند

أُولَٰئِكَ يَدْعُونَ إِلَى النَّارِ1 ؛ دشمنان شما که تعبیر به اعداء و شیاطین شده است با تمام ابزارها، گفتارها، کتاب ها، مقالات و ماهواره ها و سینماهایشان شما را به آتش دوزخ دعوت می کنند. زیرا در پس پرده تمام کارهایی که شما را به انجامش وادار می کنند در همین دنیا آتش نهفته است.

قرآن سوخت جهنم را نه بنزین و نه گاز و نفت می داند بلکه سوخت آن را خود مردم می داند، این مردم هستند که با پاسخ دادن به درخواست شیاطین و دشمنان زیر تمام حرکات و فعالیت هایشان تولید آتش می کنند.

درباره اینکه سوخت آتش جهنم خود مردم هستند خداوند می فرماید: فَاتَّقُوا النَّارَ الَّتِي وَقُودُهَا النَّاسُ 2 ؛ شما را سفارش می کنم خودتان را از افتادن در آتشی که سوخت آن انسان ها هستند، حفظ کنید.

خداوند در سوره نساء می فرماید: گناه در همان وقتی که انجام می گیرد آتش است، نه اینکه در قیامت گناهان آتش می شوند. قرآن مجید می فرماید که انسان ها هر وقت مرتکب گناه می شوند مرادشان آتش است ولی چون در دنیا به سر می برند و قیامت تحقیق و تحقق این دنیاست، در دنیا نه آتش را می بینند و نه احساس درد و سوزش می کنند به محض اینکه جانشان گرفته شود و وارد آخرت شوند آتش در آنجا دیده می شود یعنی از اعماق وجودشان در می آید.

یکی از گناهان خوردن مال حرام است، مال حرام مال یتیم است که کسی که قلدر و زورگوست اموال یتیم را به نام خودش می کند و در ملک خودش قرار می دهد. آیه شریفه می فرماید:إِنَّ الَّذينَ يَأْکُلُونَ أَمْوالَ الْيَتامي‌ ظُلْماً إِنَّما يَأْکُلُونَ في‌ بُطُونِهِمْ ناراً وَ سَيَصْلَوْنَ سَعيراً 3 ؛ افرادی که اموال یتیم را می برند و تصرف می کنند در همان وقت در وجودشان آتش شعله ور می کنند ولی در دنیا حس نمی کنند.


النَّارُ يُعْرَضُونَ عَلَيْها غُدُوًّا وَ عَشِيًّا وَ يَوْمَ تَقُومُ السَّاعَةُ أَدْخِلُوا آلَ فِرْعَوْنَ أَشَدَّ الْعَذابِ 4 ؛ افرادی که فرهنگ فرعونی دارند یعنی کسانی که رفتار، گفتار، عمل و کسبشان فرعونی و شیطانی است وقتی وارد برزخ می شوند چون برزخ دنیای بین این دنیا و آخرت است، شب و روز آتش به آنها عرضه می شود.

ممکن است کسی بگوید ما افرادی که رباخور و زناکار بوده اند، دیده ایم که بعد از مرگ اثری از سوختگی در قبر و ... نبوده. یا اگر بعد از چند سال قبر خراب شود اثری از آتش نیست. امام صادق علیه السلام می فرماید: برزخ برای بدن نیست، بدن حسی ندارد. وقتی شخص از دنیا می رود خاک بدن را می خورد و تبدیل به خاک می شود، برزخ برای روح انسان است و مربوط به قبر نیست.

بدن و روح به منزله ی یک جفت است همانطور که جنین وقتی از مادر به دنیا می آید جفتش می افتد یا طبیب آن را قطع می کند چون جنین برای ادامه حیات نیاز به جفت ندارد. بدن هم جفت روح است در عالم برزخ روح هیچ احتیاجی به جفت ندارد بنابراین بدن را بعد از مرگ دفن می کنند.

شیطان انسان را به آتش دعوت می کند

پس تعبیر قرآن درباره شیاطین و دشمنان این است که کل برنامه هایشان این است که انسان را به سوی آتش بکشند چون دشمن انسان است راه به خیر و سعادت ندارد و کارش متمرکز در این است که زن و مرد را به دنبال خودش به جهنم ببرد. بندگان هوشیار باشید که دشمنان دائماً و لحظه به لحظه دعوت به جهنم می کنند و علناً این را اعلام نمی کنند بلکه می گوید خیر و صلاح شما، لذت و رفاه شما را می خواهم و نمی گوید شما را می خواهم به جهنم ببرم اما فرهنگی که ارائه می دهد شما را به جهنم می برد اما خداوند می فرماید: من که خدای شما هستم و به شما روزی می دهم و کل کارهایم خلاصه در این جمله است:

وَاللَّهُ يَدْعُو إِلَى الْجَنَّةِ وَالْمَغْفِرَةِ وَيُبَيِّنُ آيَاتِهِ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَذَكَّرُونَ 5 ؛
من همه ی شما را دعوت به بهشت می کنم، دعوت می کنم به سمت من بیایید و همه ی گناهان گذشته ی شما را می بخشم، راه را از چاه نشانتان می دهم تا هوشیار باشید.

خداوند می خواهد به ما هشدار دهد که بدانید تمام دشمنان با کل ابزارهایشان شما را به جهنم دعوت می کنند و من شما را به بهشت و مغرت و آمرزش دعوت می کنم.

بدبین کردن مردم نسبت به علما از دسیسه های شیطان است

دشمنان در دنیا یک سری برنامه برای انسان ها دارند که انجام می دهند: گمراه کردن، معطل کردن عقل، فاسد کردن نسل، رواج انواع گناهان، رواج انواع خوراکی های حرام، رواج اعمال نامشروع، رواج فیلم های هالیوودی، رواج فیلم ها تا کنار رختخواب و تخت خواب مردم با تلفن های همراه، هدفشان جدا گردن انسان از پروردگار، انبیاء، معاد و ائمه علیهم السلام و مساجد است تا شما دشمن معلمان دلسوز هدایت گر بشوید.

خیلی هم ظریف کار می کند این قدر در آستینش آخوند بی دین می سازد که فقط لباس دارد ولی دین و تقوا ندارد. کسروی که دشمن خدا و انبیاء و اسلام بود که بخشی از مملکت را فاسد و بی دین کرد در ابتدا آخوند بود او را از حوزه در آوردند و به مسجدی در تبریز بردند و مریدان را می فرستادند که پشت سر او اقتدا کنند و بعد عمامه و عبا را کنار گذاشت و به تهران آمد و ریشش را تراشید و وارد دادگستری رضا شاه شد و قاضی شد و کل این سیر را سرویس های جاسوسی انگلیس به او داد. چنین اشخاصی را درست می کنند تا شما را به عالمان دینی و پاک که از نظر مالی و شهوات پاک هستند، با تقوا و زهد هستند، بدببین و دشمن کنند تا شما به سراغ آنها نروید.

اگر شما به سراغ عالم ربانی نرفتید دین را از کجا می خواهید بگیرید؟ از دست شیاطین چطور می خواهید فرار کنید و خودتان را سالم نگه دارید؟ اکثر افراد جامعه با آخوند مخالف هستند بگذریم که آخوندهای پاکی هم هستند اما نسل جوان و دانشگاهی و دبیرستانی با آخوند مخالف هستند و فحش می دهند، این پیروزی دشمن و شیطان است! این است که خداوند می فرماید: دشمنان شما را از واقعیات جدا می کنند و لحظه به لحظه به آتش جهنم نزدیک می کنند، این کار شیاطین است.

شیطان اساتید دانشگاه را اجیر می کند تا درباره مُحرمات خدا سخن علمی بگوید

شیاطین و دشمنان انواع لقمه های حرام را بزک می کند و چند استاد دانشگاه خائن و دکتر را می گیرند تا بیایند درباره گوشت مار، خوک، قورباغه و میمون و مشروبات مقاله علمی بنویسند، ببینید چطور از گوشت خوک در مقاله هایشان تعریف کرده اند یعنی اندازه علم خدا به اندازه چند استاد یهودی و دکتر خائن کمتر است؟ خدا می فرماید: نخورید ضرر دارد! در تمام گناهان افراد استخدامی خودشان را دارند.

آنها در مجالس قانون گذاری خودشان دکترها را آورده اند که چند حرف علمی بزند دلیل و استدلال آورده تا وکلا رای بدهند، ازدواج زن با زن، دختر با دختر، پسر با پسر، پسر با سگ ماده، دختر با سگ نر خیلی هم سودمند است! این کار دشمن است.

اینها کار ما را خیلی سخت کرده یعنی باور حرف های ما را برای مردم سخت کرده تا می گوییم محارم می گویند این حرف ها برای هزار سال پیش است تا می گوییم قران می گویند برای اعراب است. اینها را می گویم تا دشمن را خوب بشناسید تا بدانی چه بلایی سر مردم دنیا می آورند در اینجا هم عوامل زیادی دارند هم دکتر و اخوند و ... دارند نه آخوند درس خوانده و زحمت کشیده.

آیت الله محمد بافقی در زمان رضاخان بر علیه بی حجابی شدیدا موضع گرفت، رضاخان به قم آمد و او را کتک زد و به تهران برد و به زندان شهربانی انداخت. یک پاسبان مسیحی را مامور او کرد بعد از یک ماه گزارش دادند این آخوند مامور مسیحی را تبدیل به شیعه نماز شب خوان کرد، می گفت کار ما آخوندها این است که مردم را نجات دهیم، ناموس مردم را حفظ کنیم، زناکار در دنیا به 6 بلای غیرقابل علاج گرفتار می شود باید اینها را بگوییم تا ناموس مردم حفظ شود. هنوز هم ناموس این مملکت را عالمان ربانی حفظ کرده اند.

رضاخان برای آیت الله بافقی یک فرد یهودی زمخت را مامور او کرد اما بعد از مدتی او هم تبدیل به شیعه ی مومن شد. رضاخان گفت او را آزاد کنید وگرنه همه را شیعه می کند. رضاخان برای کوبیدن اینطور آخوندها خیلی جنایت انجام داد.

سخن پایانی شیطان خطاب به مریدانش

یک آیه می خوانم تا بدانید شیاطین در روز قیامت با مریدانشان چه کار می کنند؟ بالاخره مریدانشان فرهنگ آنها را گرفته اند: لَمَّا قُضِيَ الْأَمْرُ إِنَّ اللَّهَ وَعَدَکُمْ وَعْدَ الْحَقِّ وَ وَعَدْتُکُمْ فَأَخْلَفْتُکُمْ وَ ما کانَ لِيَ عَلَيْکُمْ مِنْ سُلْطانٍ إِلاَّ أَنْ دَعَوْتُکُمْ فَاسْتَجَبْتُمْ لي‌ فَلا تَلُومُوني‌ وَ لُومُوا أَنْفُسَکُمْ ما أَنَا بِمُصْرِخِکُمْ وَ ما أَنْتُمْ بِمُصْرِخِيَّ إِنِّي کَفَرْتُ بِما أَشْرَکْتُمُونِ مِنْ قَبْلُ إِنَّ الظَّالِمينَ لَهُمْ عَذابٌ أَليمٌ 6 ؛

وقتی در روز قیامت کار از کار گذشت و عده ای باید به بهشت و عده ای به جهنم بروند شیطان ( بزرگ و ابلیس اوّل در خطابی به همه دوزخیان ) گفت ای مردم خدا به شما در دنیا خیلی به شما وعده داد و به همه ی آنها عمل کرد، من هم بر ضد خدا به شما وعده دادم که دروغ بود هیچ گناهی از شما را گردن نمی گیرم چون من قدرت سلب آزادی شما را نداشتم، تمام قدرت من در این بود که شما را به گناه دعوت کنم، به خاطر جنایاتی که کردید و الان به جهنم می روید مرا سرزنش نکنید من کاری نکردم فقط شما را دعوت کردم می توانستید دعوتم را رد کنید. اما به سر خودتان بزنید و خودتان را سرزنش کنید که چرا دعوت منِ دشمن را پذیرفتید، من نمی توانم شما را از حهنم نجات دهم، شما مرا در مقابل خدا عَلَم کردید و مرا پرستش کردید، من از این کار شما بیزارم و به آن کفر می ورزم، برای تمام ستمکاران به دنی، حلال و حرام خدا، قرآن و ائمه علیهم السلام و انبیاء عذاب و آتش است.

این هم پایان کار شیطان، شیطان نمی تواند ما را نجات دهد بلکه ما را صد در صد جهنمی می کند.

برای دیدن سایز اصلی تصاویر ، بر روی تصاویر کلیک کنید
 
 
 

منبع : وارث
  • سخنرانی استاد انصاریان
  • دهه سوم محرم
  • دهه سوم محرم در هیئت انصار سید الساجدین(ع) امامزاده ابو الحسن(ع)
  • هیئت انصار سید الساجدین(ع)
  • امامزاده ابو الحسن(ع)
  • 0
    0% (نفر 0)
     
    نظر شما در مورد این مطلب ؟
     
    امتیاز شما به این مطلب ؟
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

    آخرین مطالب

    پیام استاد انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق
    اعلام برنامه مراسم شب‌های قدر رمضان 1403
    برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
    مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
    در عرفان اهل‌بیت(ع) مطلقا برتری نژادی مطرح نیست
    اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
    پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
    در روایات همواره به نیکی از مردم یمن یاد شده است
    مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
    اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...

    بیشترین بازدید این مجموعه

    انتقال ضريح جديد قتلگاه امام حسين(ع) به کربلا
    درخواست یک مرکز شیعی در کویت برای مبارزه با تفرقه
    گزارش تصویری/ عزاداری منظم جوانان در محل "خیمه ...
    حاج رضا انصاریان که بود؟+عکس
    استاد انصاریان: پیشوا قرار دادن هر کسی به جز ...
    با ترجمه استاد انصاریان؛ قرآن ۳۶۵ صفحه‌ای برای ...
    حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در گفتگو با فارس: ...
    به مناسبت سالروز ولادت شیخ الائمه (ع)؛ بیش از 60 ...
    مراسم دعای عرفه با نوای استاد انصاریان
    کتاب «خصال» با ترجمه استاد انصاریان به چاپ رسید

     
    نظرات کاربر

    پر بازدید ترین مطالب سال
    پر بازدید ترین مطالب ماه
    پر بازدید ترین مطالب روز



    گزارش خطا  

    ^