فارسی
شنبه 01 ارديبهشت 1403 - السبت 10 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
1
نفر 0

رد اتهام ساختگى بودن شيعه‏

بنابراين كلمه شيعه كه در قرآن مجيد نيز آمده است، لفظ اختراعى ما نيست، كه به ما تهمت مى‌زنند كه اين فرقه شيعه ساختگى است، ساخت كيست؟ اگر هم ساختگى باشد، ساخت قرآن و پروردگار است. همان طور كه خداوند متعال از حضرت ابراهيم عليه السلام به عنوان شيعه حضرت نوح عليه السلام ياد كرده است، بنا به روايات شيعه و سنّى پيغمبر اكرم صلى الله عليه و آله كلمه شيعه را درباره اقتدا كنندگان و مأمومين اميرالمؤمنين عليه السلام به كار گرفتند:

«ان عليا و شيعته هم الفائزون» چه كسى ساخته است؟ قرآن. شما خيلى خبر نداريد كه كنار اين مسأله، چه تهمت‌هاى عجيبى به شيعه زدند. كاش شما برادران و خواهران حوصله داشتيد، يك دور كامل كتاب‌هاى علامه عسگرى را مى‌خريديد و مى‌خوانديد، تا هم فرهنگ خود را مى‌شناختيد و هم استوارى تشيّع را مى‌ديديد و هم جنايات عجيب و غريبى كه از طريق تهمت و دروغ به شيعه زده شده است، مطلع مى‌شديد.
در كتاب‌هاى اهل تسنن، درياوار به ما تهمت زده‌اند كه شيعه ساخت فكر و طرح فرد يهودى به نام «عبدالله بن سبأ» «2» است و او شيعه را پايه گذارى كرده‌ است.


منبع : پایگاه عرفان
  • شیعه
  • رد اتهام ساختگى بودن شيعه‏
  • ساختگی
  • اتهام به شیعه
  • 1
    0% (نفر 0)
     
    نظر شما در مورد این مطلب ؟
     
    امتیاز شما به این مطلب ؟
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

    آخرین مطالب


    بیشترین بازدید این مجموعه


     
    نظرات کاربر

    حسین وکیل نژاد
    خدمت شیخ حسین انصاریان سلام استاد انصاریان به نظر با دلیلی که آوردید نشان دادید که شیعه ساختگی است! ایتدا محکم القاء می کنید که آیه ایی درخصوص شیعه نازل شده اما متن رو که می خوانیم می بینیم همان احادیث صفوی ساخته ی مجلسی وار هست! شیعه ایی که زن را ناقص واحساسی وخارج از دایره عقل و اجتماع حتی سهم از زندگی می داند و امام علی (ع) امام حسن را از توجه زیاد به زنان نهی می کند،چطور می شود 11 رهبر و به قول شیعه ی ایرانی معصوم وامام،به وجود می آید و همون دین وهمین ایران مطلقا" وراثت و موروث را از مرد می داند نه از زن! حضرت علی که از ثلاله پیامبر نبود،آیا به واسطه پیوند با دخترپیامبر بچه هایی از نسل پیامبر می آورد؟درکجای دنیا نسل از زن باقی می ماند؟همین امروز اگر کسی مادرش به قول ایرانی ها سید باشد بچه اش سید نمی شود وتنها با سید بودن پدرش سید محسوب می شود! ای که با این جمهوری اسلامی چه بلایی برسر باورهای مردم آوردید اف برشما که صادق نیستید وبه دنبال ماله کشیدن هستید.
    پاسخ
    0     0
    18 بهمن 1394 ساعت 11:24 بعد از ظهر
    پر بازدید ترین مطالب سال
    پر بازدید ترین مطالب ماه
    پر بازدید ترین مطالب روز



    گزارش خطا  

    ^