فارسی
جمعه 31 فروردين 1403 - الجمعة 9 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0

آثار شوم اين فرهنگ‏

 خونريزى‌ها، تجاوزات، مظالم، جنايات، خودكشى‌ها، دزدى‌ها، غصب كردن‌ها، كژ خلقى‌ها، جنگ‌هاى خانمان سوز، به خصوص جنگ‌هاى اول و دوم جهانى در قرن اخير، و از همه بدتر پيدايش استعمار و استثمار، محصول مكتب‌هاى مادى قديم و جديد است، كه حتّى با به كار گرفتن تمام ماشين حساب‌هاى جهان، نمى‌توان جنايات و مظالم هولناك شاگردان مكتب‌هاى مادى را برشمرد.
كدام شخص مى‌تواند حدود فساد در تصور، فساد در عقل، فساد در علم، فساد در سياست، فساد در نظام خانواده، فساد در اجتماع و فساد در اخلاق را اندازه‌گيرى كند؟
چه كسى مى‌تواند جنايات بلژيك، پرتقال، هلند و فرانسه استعمارگر را از سيصد سال قبل تاكنون، نسبت به ملت‌هاى مظلومى كه دچار چنگال اين گرگان مادى گرا بودند، برشمارد؟
شما قدرت داريد مفاسد و مظالم گرگ پير استعمار، انگلستان دزد و غارتگر و خائن را نسبت به صدها كشور در طول پنج قرن گذشته بازگو كنيد؟
شما توان داريد ضربه‌ها، ضررها، مفاسد، جنايات و خونريزى‌هاى آمريكاى جهان خوار، اين شيطان بزرگ را به ملل مسلمان، كشورهاى خاورميانه، آمريكاى لاتين و آفريقاى مظلوم محاسبه كنيد؟
شما مى‌توانيد مظالم شصت ساله حزب كمونيست شوروى (سابق) و شاگردان درنده‌خوى مكتب مادى ماترياليستى را نسبت به كل جهان، عموماً و نسبت به كشورهايى كه اين هيولاى خطرناك آنان را به بند استعمار كشيده، خصوصاً بازگو كنيد؟ شوروى با تكيه بر مكتب مادى، ادعا مى‌كند حامى كارگر، كشاورز و تكيه گاه انسان گرسنه و مستضعف است و با فئودال و سرمايه دار دشمن خونى است.


منبع : پایگاه عرفان
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

عذاب كافران‏
مهمترین هدف
حساب عمل اندک انسان
حسادت به مال دیگران
توجه به دستورات بهداشت فردی و اجتماعی
مجالس اهل‌بیت(ع)
علت صبر خدا بر گناهکاران
دعوت به بدی
آثار چشيدن مزه عشق‏
عاشقانه با خدا

بیشترین بازدید این مجموعه

بهشت و جهنم
حقيقت ايمان
نور مبين
قضاوت قاطع قرآن كريم‏
بصائر
همسايه امام صادق عليه السلام‏
ابی عبدالله قبله‌نمای کامل
حساب عمل اندک انسان
مجالس اهل‌بیت(ع)
توجه به دستورات بهداشت فردی و اجتماعی

 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^