فارسی
چهارشنبه 29 فروردين 1403 - الاربعاء 7 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
0
نفر 0

حضورانتشارات دارالعرفان شیعی در بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

حضورانتشارات دارالعرفان شیعی در بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

 

ارائه 133 جلد کتاب توسط انتشارات دارالعرفان شیعی در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 

 

مدیر موسسه دارالمعارف شیعی از ارائه 133 جلد کتاب انتشارات دارالعرفان شیعی در بیست و ششمين نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

آیت‌ پیمان با اشاره به ارائه 133 جلد در قالب 83 عنوان کتاب از سوی انتشارات دارالعرفان وابسته به موسسه دارالمعارف شیعی در بیست و ششمين نمایشگاه بین‌المللی کتاب اظهار کرد: 

علاوه بر 60 عنوان آثار پژوهشی و علمی سال‌های گذشته، 23 عنوان آثار جدید به دو صورت کتاب و نرم‌افزار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نرم‌افزار مجموعه آثار موسسه دارالمعارف شیعی در قالب بسیار مطلوبی از نظر فنی و گرافیکی و با قابلیت‌های فراوان از جمله جستجوی پیشرفته از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری تولید شده است.

مدیر موسسه دارالمعارف شیعی عنوان داشت: ترجمه استاد انصاریان از ویژگی‌های خاصی برخوردار بوده و به عنوان یکی از بهترین ترجمه‌های کنونی شناخته شده و در کتاب سال جمهوری اسلامی به عنوان ترجمه شایسته تقدیر برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.

وی ادامه داد: این ترجمه به دلیل روانی، دقیق، کامل بودن مورد توجه و استقبال مردم است و در دو سال گذشته بیش از دو میلیون و 500 هزار جلد قرآن کریم با ترجمه استاد انصاریان به چاپ رسیده است.

پیمان یادآور شد: كتاب نفیس تفسیر سوره حمد از آثار تالیف شده استاد انصاریان است كه در نمایشگاه سال جاری به عنوان اثر جدید معرفی می‌شود.

از ديگر كتب ارائه شده در نمايشگاه امسال نيز مي توان مجموعه نفیس بررسي تاريخ نهضت حسيني اثر دكتر محمد ابراهيم آيتي، اخلاق و معنويت در حماسه حسيني، سيد الشهدا و يارانش را نام برد كه به عنوان اثر جدید در نمايشگاه معرفی می‌شود.

وی عنوان داشت: كتاب تفسير و شرح صحيفه سجاديه كه در 15 جلد چاپ شده است، از جامع‌ترین تفسیر و شرح فارسی بر صحیفه سجادیه امام زین‌العابدین(ع) است که از بهترین آثار موسسه دارالمعارف شیعی است.

مدیر موسسه دارالمعارف شیعی خاطرنشان کرد: موسوعه عاشورایی عنصر شجاعت اثر فاخر مرحوم علامه میرزا خلیل کمره‌ای بوده که یکی از منابع مهم عاشورایی و موسوعه تحلیلی و توصیفی کم‌نظیر در تاریخ و وقایع نهضت سیدالشهدا است.

وی تصریح کرد: مجموعه پرسش‌ها و پاسخ‌های اعتقادی با عنوان مباحث اعتقادی در 600 صفحه به چاپ رسیده و برگزیده‌ای از پرسش‌های اعتقادی و کلامی مخاطبان سایت‌های موسسه است که از طریق مکاتبه و ایمیل ارسال شده و هیئت کارشناس زیر نظر استاد انصاریان به آنها پاسخ دادند.

پیمان بیان داشت: عرفان اسلامی مجموعه 15 جلدی است که در گذشته به چاپ رسیده و در نمایشگاه‌های قبل عرضه شده و مورد استقبال قرار گرفته و در این نمایشگاه هم چاپ جدید این کتاب عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: این کتاب در نوع خود بی‌نظیر بوده، زیرا جامع‌ترین شرح و تفسیر بر مصباح‌الشریعه منسوب به امام صادق(ع) است.

مدیر موسسه دارالمعارف شیعی با اشاره به آثار ارائه شده در غرفه انتشارات دارالعرفان گفت: ایمان و آثار آن، عرفان در سوره یوسف، وسایل هدایت، آثار مثبت عمل، گناه و سبب آن، اندیشه در اسلام و معرفت دینی از جمله کتاب‌های ارزشمند جدیدی هستند که در این غرفه عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: آثار موسسه دارالمعارف شیعی به صورت کتاب الکترونیک و متن در قالب پی دی اف و ورد در سایت‌های موسسه از جمله عرفان وجود دارد که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد تا با نحوه بهره‌برداری از آثار مکتوب موسسه آشنا شوند.

 

آدرس نمايشگاه : تهران –  مصلاي امام خميني (ره) – سالن شبستان – راهروي 24 – غرفه 32 دارالعرفان

آدرس مركز فروش تهران : ميدان قيام - كوي هدايت (باغ) - موسسه اسلامي هدايت 02133512965

آدرس مراكز فروش قم : خيابان شهيد فاطمي (دور شهر) - كوچه19 - پلاك 27 موسسه دارالعرفان تلفن :7735357  -  09125532731

خيابان صفاييه-كوچه ممتاز- انتهاي فرعي نهم-كتابفروشي معصوميه تلفن :7730656 - 09191475015

 

 


منبع : پایگاه عرفان
0
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

پیام استاد انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق
برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
برگزاری آیین نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد ...
اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در دهه سوم ...
بازدید امام جمعه شهر بمبئی هند از موسسه ...

بیشترین بازدید این مجموعه


 
نظرات کاربر

پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^