فارسی
جمعه 31 فروردين 1403 - الجمعة 9 شوال 1445
قرآن کریم مفاتیح الجنان نهج البلاغه صحیفه سجادیه
1
نفر 0
تاریخ انتشار : 1 خرداد 1391 ساعت 12:41 صبح

بیانیه اداره کل اوقاف قزوین در هتك حرمت ساحت مقدس امام نقي (ع)

بیانیه اداره کل اوقاف قزوین در هتك حرمت ساحت مقدس امام نقي (ع)

 

اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با صدور بیانیه ای اقدام توهین آمیز و بی شرمانه خواننده هتاک به ساحت مقدس امام هادی (ع) را محکوم نمود.

 

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ  اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با صدور بیانیه ای اقدام توهین آمیز و بی شرمانه خواننده هتاک به ساحت مقدس امام هادی (ع) را محکوم نمود متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است :

 

اعوذبا... من النفسی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ.(صف -8)

 

بار دیگر ایادی استکبار جهانی و قلم به دستان مزدور و رو باه صفت ، چهره از نفاق گشودند و با توهین نسبت به شخصیت نورانی و معصوم امام هادی (علیه السلام) در فضای مجازی ، باعث آشکار شدن هر چه بیشتر مظلومیت اهل بیت پیامبر(صل الله علیه و آله) شدند. امروز به این معاندان و جاهلان اعلان می داریم که: چهره ی پر فروغ امام هادی (علیه السلام) مصداق بارز نور خداست که خاموش شدنی نیست.

 

شیعه با این اهانت‌ها بیگانه نبوده و نیست، از اهانت‌های سلمان رشدی مرتد گرفته تا کشیش آمریکایی مزدور و جیره خوران خود فروخته رسانه‌ای و... همه و همه در هتک حرمت مقدسات شیعه از انجام هیچ کاری دریغ نکرده‌اند .

 

آری این حرکات مذبوحانه ، نشانه ی وحشتی است که دشمنان اسلام و اهل بیت (علیه السلام) از نفوذ فرهنگ اسلامی در سطح جهان دارند.

 

لذا مدیریت بسیجیان و کارکنان اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین و خانواده بزرگ واقفان نیک اندیش و متولیان موقوفات استان به همراه مدیران و هیات امناء و خادمان بقاع متبرکه استان قزوین ، این حرکت خزنده دشمن را که باعث آزرده شدن قلب امام زمان(علیه السلام) و مومنین گردیده محکوم کرده و از مواضع مراجع عظام و فتاوای ایشان بر علیه افراد توهین کننده اعلام حمایت می کند وبه حامیان پشت پرده و آشکار آنان نیز گوشزد می کند که این کارها باعث تسریع زوال و سرنگونی شما می گردد.

 

ما به وعده الهی ایمان داریم و منتظر روزی هستیم که وعده الهی محقق شود و ریشه ی کفر و شرک و نفاق و ظلم و دروغها و تهمتها به دستان پر خیر و برکت فرزند فاطمه(سلام الله علیه وآله) ، مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برچیده شود.


منبع : ابنا
1
0% (نفر 0)
 
نظر شما در مورد این مطلب ؟
 
امتیاز شما به این مطلب ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آخرین مطالب

پیام استاد انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق
اعلام برنامه مراسم شب‌های قدر رمضان 1403
برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ماه رمضان اعلام ...
مراسم نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد انصاریان ...
در عرفان اهل‌بیت(ع) مطلقا برتری نژادی مطرح نیست
اعلام برنامه استاد انصاریان در ایام نیمه ماه رجب
پیام استاد انصاریان در پی حادثه تروریستی کرمان
در روایات همواره به نیکی از مردم یمن یاد شده است
مسئولیت سنگینی بر دوش روحانیون قرار گرفته است
اعلام برنامه سخنرانی استاد انصاریان در ایام ...

بیشترین بازدید این مجموعه

شهادت مظلومانه شيعيان در مرز پاكستان
ارتباط با امام زمان(ع) و ارواح مؤمنین
اهانت مسیحیان الجزایر به رسول اکرم(ص)؛ پیامبر ...
آبرو ريزي مفتيان سعودي و لزوم پايان سكوت علماي ...
رشد هشت برابری اقدامات اسلام‌ستيزانه در لندن
قرآن‌پژوه هندی بررسی کرد؛ مفهوم «عشق» در قرآن ...
در آستانه جلسه دادگاه عالی آمریکا صورت گرفت؛ ...
از فتوای قتل شاه تا آزادی متحیرانه همراه با استاد ...
عکس خبری؛ تصاویری از گنبد حرم امام علی(ع)
گزارش تصویری/ سخنرانی استاد انصاریان در مراسم ...

 
نظرات کاربر

mj
آيا واقعا اصلا نيازي به واكنش بود؟ اول بايد ديد اين آقاي حواننده كيه؟ اين آقا در جريان اعتراضات خياباني به انتحابات ظاهرا براي تهييج تظاهر كنندگان شروع به حواندن به طرفداري از جنبش سبز كرد ودر ابتدا نيز بابيان جملات سكسي در آهنگهايش كه جوان پسند نير بود و با پشتيباني شديد شبكه ي صداي آمريكا سعي در جذب جوانان كرد و در زماني كه در اوج به اصطلاح محبوبيتش بود اقدام به حواندن آهنگ كتاب كهنه كرد كه توهين آشكارا به قرآن بود كه البته صداي كسي در نيامد كه جاي بحث دارد و بعد از مدتي تقريبا از دور خارج شد تا اين كه اين آهنگ را حواند . حالا سوال اينجاست كه چرا اين آهنگ اينقد سر و صدا به پا كرد؟ بايد توجه كرد شروع اين سر و صدا از بي بي سي و صداي آمريكا بود چون اين حواننده مانند قبل طرفدار نداشت و اين دو رسانه براي دوباره بر سر زبان انداحتن او بايد اقدام ميكردند واين به حودي حود باعث كنجكاوي بيشتر مردم وبه عبارتي گوش دادن بيشتر مردم به اين آهنگ و آغاز از بين بردن تقدس دين در بين مردم يعني حواسته ي اصلي آنان. پس نبايد خيلي ساده انگارانه به اين موضوع پرداحت.
پاسخ
0     0
4 خرداد 1391 ساعت 8:37 بعد از ظهر
پر بازدید ترین مطالب سال
پر بازدید ترین مطالب ماه
پر بازدید ترین مطالب روز



گزارش خطا  

^